Taas oli hirveä ryysis Helsingissä marketissa, kun joulu makeisia myytiin 50% alennuksella ja makeisia kahmittiin urakalla.
Muutenkin hirveä ruoan hamstraus jouluna, kuin ei ruokaa oltsisi saatu viikkoihin.
Sitten mässytetään jouluruokia ja makeisia, että ähky tulee.
Joulun jälkeen sitten viivytellään, että on tullut monta kiloa lisää painoa joulu herkkujen syömisestä.
Sen jälkeen paasataan kinkunsulatus urakasta, lenkkeilyyn ja kuntoilun aloittamisesta terveellisempää elämän alusta.
Nämä ovat juuri näitä, jotka eivät muulloin harrasta jokapäiväistä kuntoilua ja lenkkeilyä.
Eivät taida tietää, että on ihmisiä, jotka eivät mässäile jouluna, vaan kuntoilevat ja liikkuvat,kun nämä toiset samaan aikaan mässäilevät jouluherkkuja, että napa paukkuu.
Sitten nämä tulevat joulun jälkeen vaivalloisesti lenkkeilemään joulukinkun sulatus ideologiansa kanssa ja osa alkaa jopa neuvomaan, että otapa minusta mallia ja ala kuntoilemaan, kuten minäkin, kun kuitenkin olet mässäillyt jouluna, kuten me kaikki.
Sinulla jouluherkkuja mässäilleellä ei ole varaa tulla neuvomaan ja varsinkaan huomauttamaan minulle, kun minä lepään rauhassa, että lähde kuntoilemaan ja sulattamaan kinkkurasvoja, kuten minäkin.
Heillä ei ole varaa tulla neuvomaan, koska eivät harrasta kuntoilua säännöllisesti vuoden ympäri.
Näillä on tapana kuntoilua korkeintaan pari viikkoa tai kuukauden ja lopettavat,kun ovat saaneet painon tippumaan ja kuntoilu alkaa tympäisemään.
Älkää ahmiko jouluna
10
<50
Vastaukset
- exLudvig
Ihmisillä on outo luulo siitä että elimistö pystyisi muutamassa päivässä varastoimaan kehoon kilokaupalla läskiä.
Joulukilot lähtevät p.skalla käymällä ja vähän ylimääräisiä nesteitä hikoilemalla.
Hyvää Joulua kaikille trolleille!- exLudvig
Harmaaritari kirjoitti:
Naisilla homma on vaikeampi koska hienot naiset ei käy .skalla, että tiedä säkin se!
Pitää sitten imeä ruiskulla ihon läpi.
- Jouluontaas
Missä marketeissa tollasia tarjouksia on?
- Kaikysyäsaa--
Sattumalta menin s markettiin ja sielläkin oli karkki ale joten ostin 10 pakettia suklaata. Piti ostaa vaan rae juustoa ja vichyä.
- TotuusKirpaisee
Teit viisaasti, kun jätit suklaat ostamatta.
Joulun jälkeen nämä suklaalla mässäilleet kurpat tulevat itkeä vollottaen välittämään, että taas on lihottu.
Jos neuvoisit näitä kurppia siellä suklaan alennusmyynnissä, että Älä osta sitä suklaata, niin nämä kupat muuttuisivat ja hoitaisivat, että mitä se sinulle kuuluu, että nautin suklaasta ja jouluna suklaata kuuluukin syödä.
Lisäksi kurppa vouhottaisi, ettei suklaa lihota. - pihallatipunen
TotuusKirpaisee kirjoitti:
Teit viisaasti, kun jätit suklaat ostamatta.
Joulun jälkeen nämä suklaalla mässäilleet kurpat tulevat itkeä vollottaen välittämään, että taas on lihottu.
Jos neuvoisit näitä kurppia siellä suklaan alennusmyynnissä, että Älä osta sitä suklaata, niin nämä kupat muuttuisivat ja hoitaisivat, että mitä se sinulle kuuluu, että nautin suklaasta ja jouluna suklaata kuuluukin syödä.
Lisäksi kurppa vouhottaisi, ettei suklaa lihota.Paasaat otsisuoni pullottaen, etkä ehdi lukea kunnolla niinkään lyhyttä tekstipätkää...Etkä myöskään näemmä osaa kirjoittaa..
Luepa uudelleen niin huomaat, että paasauksesi oli turhaa!
- Ätmelsson
Sietäisit saada mitallin, kun kuntoilet niin ahkerasti. Minulta saat täydet 10 pistettä
Joskus vielä aion olla niin kova kuntoilija, että kuntoilen unissanikin. On se sitten haudassa helpompaa, kun on kunto kohillaan - pihallatipunen
"kun minä lepään rauhassa"
Vaikutat sellaiselta ihmiseltä, että kohta lepäätkin rauhassa.. Nimittäin haudassa.
R.I.P Jouluna nimenomaan kannattaa mässäillä. Satunnaisesta mässäilystä ei ole haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210