Kaikki toivo on jo menetetty?
Mitä jää jos
28
<50
Vastaukset
- Elluhalloyb
Toivoa ei saa ikinä menettää..
Koska huominen tulee..
Ja se ain parempi....
Minä jos kuka sen tiedän....👍😮😁- tuskinpasentään
Niinkö on trollilla mennyt?
Miksi sitten yhä trollailet täällä? - Elluhalloyb
Tarkoitatko mua...
MÄ EN OLE MIKÄÄN TROLLI...
MÄ OON TYTTÖ...😁👍😮😋🎆💝 - tuskinpasentään
Elluhalloyb kirjoitti:
Tarkoitatko mua...
MÄ EN OLE MIKÄÄN TROLLI...
MÄ OON TYTTÖ...😁👍😮😋🎆💝helevetin tylsää, monomaanista trollaamista.
- Elluhalloyb
Hyvää uutta-vuotta..
Sullekin..💝😋☀️😁vaan...
- kgglglfl
No mutta jäähän kuitenkin pilkanteko ja kyykyttäminen se ei varmasti lopu koskaan.
- Siint
jää epätoivo.
ehkä riippuu siitä, mihin asiaan toivonsa on menettänyt, aina voi kokeilla onneaan uudelleen ! =) =)
- Näinitsekoen
eripariaolevat kirjoitti:
eli toivoa ja uskoa uudelleen.
Näinhän se menee ja sieltä pettymysten viidakosta nousee yhtä kokemusta rikkaampi ihminen, toivoen ja uskoen tilanteen kirkastuvan nykyisestä. Elämä opettaa, sanotaan 😉 Koskaan ei kannata luovuttaa, loppu tulema kaikilla sama, maatuminen?
Näinitsekoen kirjoitti:
Näinhän se menee ja sieltä pettymysten viidakosta nousee yhtä kokemusta rikkaampi ihminen, toivoen ja uskoen tilanteen kirkastuvan nykyisestä. Elämä opettaa, sanotaan 😉 Koskaan ei kannata luovuttaa, loppu tulema kaikilla sama, maatuminen?
no se lopullinen uni tulee joskus jokaiselle.
mutta kriisit, tapahtumat elämässä yksilöllisiä, jotkut eivät toivu tai pääse kuitenkaan jaoilleen kokonaan koskaan.
vaikka toivoa sanotaan olevan niin kauan, kun on elämää. mutta sanat on sanoja, varsinkin nykypäivänkin suomessa, jossa huono- osaisuuden ketjut polveutuneet sukupolilta toisille, tai niinhän sekin asia on ennenkin ollut.- Näinitsekoen
no se lopullinen uni tulee joskus jokaiselle.
mutta kriisit, tapahtumat elämässä yksilöllisiä, jotkut eivät toivu tai pääse kuitenkaan jaoilleen kokonaan koskaan.
vaikka toivoa sanotaan olevan niin kauan, kun on elämää. mutta sanat on sanoja, varsinkin nykypäivänkin suomessa, jossa huono- osaisuuden ketjut polveutuneet sukupolilta toisille, tai niinhän sekin asia on ennenkin ollut.Halustakin paljon kiinni? Miten asiaa haluaa ajattella? Mut niinkuin monissa ohjelmissakin todetaan mm. kuoleman tapauksissa, miten kuollut ihminen, jonka toinen koki tärkeäksi, haluaisi hänen kuolemansa jälkeistä elämää vietettävän? Tuskin haluaa läheisten kärsivän ainakaan siitä. Yleensä viesti menee näin, näe, koe, nauti ja ota kaikki ilolla vastaan, mitä tuleekin eteesi?
Tottakai kärsimyksillä on oma aikansa, mutta kuinka kauan siellä kannattaa velloa ja manata tapahtunutta, Olen kokenut kuolemia lähipiirissä ja tottakai niiden läpikäyminen vie oman aikansa, mutta etäisyyden saaminen niihin auttaa ajan kanssa.
On ihmisiä, jotka eivät etukäteen mitenkään varaudu edessä olevaan ja yllättyy täysin, kun osuu kohdalle ja silloin asioiden läpikäyminenkin on oma haasteensa, ymmärrys ja kuuntelu silloin parasta lääkettä, vie oman aikansa aina palautua näistä. Järjellä ja tunteella näissä edetään, miten kukakin sieltä löytää tiensä ylös on oma juttu tottakai. Näinitsekoen kirjoitti:
Halustakin paljon kiinni? Miten asiaa haluaa ajattella? Mut niinkuin monissa ohjelmissakin todetaan mm. kuoleman tapauksissa, miten kuollut ihminen, jonka toinen koki tärkeäksi, haluaisi hänen kuolemansa jälkeistä elämää vietettävän? Tuskin haluaa läheisten kärsivän ainakaan siitä. Yleensä viesti menee näin, näe, koe, nauti ja ota kaikki ilolla vastaan, mitä tuleekin eteesi?
Tottakai kärsimyksillä on oma aikansa, mutta kuinka kauan siellä kannattaa velloa ja manata tapahtunutta, Olen kokenut kuolemia lähipiirissä ja tottakai niiden läpikäyminen vie oman aikansa, mutta etäisyyden saaminen niihin auttaa ajan kanssa.
On ihmisiä, jotka eivät etukäteen mitenkään varaudu edessä olevaan ja yllättyy täysin, kun osuu kohdalle ja silloin asioiden läpikäyminenkin on oma haasteensa, ymmärrys ja kuuntelu silloin parasta lääkettä, vie oman aikansa aina palautua näistä. Järjellä ja tunteella näissä edetään, miten kukakin sieltä löytää tiensä ylös on oma juttu tottakai.toki onhan omasta asenteestakin kiinni ja halusta mennä elämässä eteenpäin tai elää sitä.
itse todennut, että ehkä kasvanut tietyllä tavalla melankolisessa ympäristössä, toki ajatusten muuttaminen mahdollista, mikäli niin haluaa ja sen eteen tehtävä töitä.
annoin yhdessä vaiheessa masennuksen viedä, ja se vei.
- Toivollinenkaivo
Miten kaiken toivon voi menettää? Niinku lopullisesti?
no otetaan tähän esimerkkinä ihmissuhteet, kaikille ei sitä romanttista rakkautta vaan ole olemassakaan, kaunis ajatus mutta...
silti osa tulee jäämään yksin, syystä tai kolmannesta.- Toivollinenkaivo
no otetaan tähän esimerkkinä ihmissuhteet, kaikille ei sitä romanttista rakkautta vaan ole olemassakaan, kaunis ajatus mutta...
silti osa tulee jäämään yksin, syystä tai kolmannesta.Kaikki on itsestä kiinni. Mihin se toivo siis voi kadota?
Toivollinenkaivo kirjoitti:
Kaikki on itsestä kiinni. Mihin se toivo siis voi kadota?
on jossain määrin totta, että se voi oman elämän kulkuun vaikuttaa...
MUTTA no kyllä se toivo vaan saattaa masentuneena kadota..
vastoinkäymiset tietyllä tapaa jalostaa ihmistä, mutta rajansa kullakin. ja sitten saattaa näyttää ja näyttää itsekin toivottoman näköiseltä.
- trollille
Jos trollaa ja kirjoittaa vuodesta toiseen samaa skeidaa niin varmasti täytyy olla toivoton. Kuka jaksaa?
- Huvittavaa
Jep, trolli tehtailee näitä itsemurha, toivoton plaaplaaplaa aloituksia. Ja ihmiset syö kaiken.
- trollille
Huomionhakua epätoivoisilla aloituksilla. Säälipisteiden kerjääminenkö tekee hyvän joulumielen ja saako sillä paremman olon kun kusettaa täällä porukkaa?
- Kiusaseonpienikin
trollille kirjoitti:
Huomionhakua epätoivoisilla aloituksilla. Säälipisteiden kerjääminenkö tekee hyvän joulumielen ja saako sillä paremman olon kun kusettaa täällä porukkaa?
Se haluaa ne sanat jonkun muun suuhun.
- Knainen
Eipä kai mitään koska ihmistä vie eteenpäin henkiset motiivit. Ulkoisilla asioilla ei merkitystä juurikaan ole. Sisällä pitää kyteä toivon paloa
Mutta tässä vasta kysymys:
Mitä pitäisi tehdä kun on sydän -keuhkoalueen pistelyä ja kummallista oloa. Flunssan alkamiseen viittaavia oireita?
Pitäiskö
1. Levätä ja olla panikoimatta. Katsellen mihin suuntaan vointi lähtee
2. Epäillä sydänlihastulehdusta tai keuhkoputkentulehdusta. Soittaa heti lääkäriin
3. Mennä kaverille yöks varuiks ettei kuole yöllä - simpleasthat
Sitten jää se, että noustaan ylös ja jatketaan matkaa. Ihan niin kuin kaiken muunkin paskan kanssa.
- Sanovitutkaikesta
Olet silloin vapaa. Kun ymmärtää oman toivottomuutensa niin vapautuu kahleista. Kaikki ollaan toivottomia ja sitten kuollaan.
- Toivollinenkaivo
Ei olla. Miten voitte ajatella näin negatiivisesti?
- näkeehäntuon
Palsta.
- näkeehäntuon
😆 . .
- Kiusaajalle
näkeehäntuon kirjoitti:
😆 . .
Menepä sinä kiusaamaan ihmisiä jotka on sun elämässä. 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821272
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 84824
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47684Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t247594Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311580Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7550- 51549