Fazerin suklaat jäi myymättä :D

Hahheehhii

Kävin kaupassa ja hyllyt notkuivat Fazerin tuotteita. Ei ollut pienipalarakkautta vaan #isoläjäpaskaa.

32

155

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odjd

      Ostan vain belgialaista suklaata Lidlistä.

      • ei.natseja.minnekään

        Ja heiluttelet natsilippua mielenosoituksissa.


      • tgif
        ei.natseja.minnekään kirjoitti:

        Ja heiluttelet natsilippua mielenosoituksissa.

        Natsit sulla on housuissasi.


      • RobertKinty
        tgif kirjoitti:

        Natsit sulla on housuissasi.

        Tuo mitään Hitleristä tiedä.


    • Suomen.boikotoija

      Minä en osta Suomessa suklaata ollenkaan ja yleensäkin ostan vain välttämättömän silloin kun Suomessa olen. Ja yleensä silloinkin poikkea ainakin kerran suurimmilla ostoksilla Viron puolella.
      Ulkomailla siitten herkuttelen senkin edestä suklaalla ja muilla herkuilla.sen kumminkin katson, että tuotetta ei ole valmistettu Suomessa.
      Matuja täytyy nyt vaan koettaa elättää ilman maksamiani ALV- ja muita välillisiä veroja.

    • Kärkkäisen-suklaat

      Kärkkäisen tavarataloissa taas on myyty aivan ennätysmäiset määrät suklaata tänä jouluna.

      Varastolta toivat pari trukkilavallista suklaata aamulla kassojen luokse, puolilta päivin molemmat lavat typötyhjinä. Eikä ollut Fazerin suklaata, koska Kärkkäinen ei enää osta nirppanokilta Fazerin globalisteilta nokarettakaan suklaata.

      Isänmaallinen suklaa menee Suomessa parhaiten kaupaksi. Ei sellaisten globalistien suklaat, jotka haluaa myydä Suomen ja Suomen itsenäisyyden pois. Tämä pieni pohjoinen maapläntti on suomalaisten koti.
      Sitä ei meiltä Fazer eikä kukaan muukaan maailman eliitin harruuden rakentaja ota meiltä pois.

      Pitäkööt Fazer ne kämäiset suklaansa, ei tätä maata suklaalaatikon hinnalla saa meiltä lahjottua taikka nyysittyä.

      • totta-taitaa-olla

        Kaupassa käydessä kaikki muut suklaat oli myyty loppuun, fazeria oli hyllyillä, jätin ostamatta, söin paljon lohta ja kunnon kotiruokaa :D


    • Ostin Fazerin parhaita, jotka olivat kutistuneet nallekarkkien mittoihin. Sitten maistelin Fazerin Budabest karkkeja, jotka maistuivat aivan teolliselta palmuöljyltä. Fazer aiheutti pahimman Joulu pettymyksen. Inte mera Fazer godis! Tai pitäiskö sanoa P......kaa.

    • Kohtuudentuttava

      Sanokaa Fazer kun haluatte kyylää!

      • Fazerilla on vahva natsi menneisyys. Nyt tosiaan on finlandssvenskar suojatyöpaikka ja tuotteet kutistuneet ja raaka-aineet vaihtuneet halvoiksi. Fazerin parhaat ovat nykyisin Fazerin snadit.


    • Fazerin-sairas-linjaus

      Fazerin karkit ovat islamistien karkkeja. Fazer Oy haluaa suojella kaikkia Suomen rajojen sisällä olevia ääri-islamilaisia. Niistä ei saa sanoa puolta pahaa kritiikkiä, se on Fazerin mukaan vihapuhetta.

      Suomalainen, ajattele omalla järjelläsi?

      Haluatko tukea ääri-islamin etenemistä yhä syvemmälle yhteiskuntaamme sisään? Sellainen tapahtuu, jos islamin nimessä tehtyjä kauheuksia ei saa enää Suomessa kritisoida.

      Fazer ajaa kaikkien suomlaisten suun tukkimista, ei saa sanoa enää pahaa pahaksi, se on Fazerin mukaan vihapuhetta.

    • fsdxrdvdf

      Nazi-Fazer vain kokee häpeää menneisyydestään, mutta sitä en tiedä miksi suomalaisia siitä pitäisi rangaista! Nazitkin auttoivat kyllä suomalaisia kukistaman venäjän hyökkäyksen, mutta me emme sentään itse alkaneet nazeiksi kuten hurrit tekivät! Ruotsi myös toimitti rautaa nazeille keskitysleirien piikkilankoja myöten.

      • oisit.hiljaa

        Natsitko ne auttoivat? Eiköhän ne olleet ihan yleisen Wehrmachtin sotilaita.

        Toki voi olla että et ymmärrä eroa, sinulle kaikki ovat natseja jotka liittyvät Saksan sotilaisiin.


    • jottatotuuseiunohdu

      Fazerin tuotteet ovat laadullisesti ylivoimaisia ja kestävät kyllä tällä palstalla käytävän mölyn.

      Minun Jouluuni on aina kuulunut Fazerin Wiener nougat suklaa. Tämä sama Fazer tuote on aina ollut matkalaukussani liikelahjana ulkomaille suuntautuneilla työmatkoillani.
      Fazerin Wiener nougatin veroista tai kaltaista suklaa tuotetta en ole missään muualla tavannut ja usein olen asiakkailtani saanut kuulla kuinka Suomessa valmistetaan mahtavan hyvää suklaata.

      • Tiedäntään

    • fazerloistaa

      Minulla oli Fazerin perinteinen sininen suklaakalenteri ja eilen illalla maistelin Fazerin konvehteja. Tottakai ostan Fazerin tuotteita ja alistan sillä kansallismielisiä öyhöttäjiä, Fazer ei kaadu eikä edes heilu isänmaallisten idioottien palstamölinän takia.

      • sikamaista.peliä

        Fazer petaa mittavia lähi-idänmarkkinoita, me päähänpotkitut voimme jättää natsisuklaat ostamatta.


    • tapahtuioikeasti

      Muistakaa jättää myös leipänsä/mauttomat pullansa hyllyihin. Ainakin minä olen erit.katkera hoitovirheestäni. Joka johtuu terv.keskuksen säästämis linjasta. Joka vaikuttaa kantiksien hoitoon. En päässyt ajoissa orobedin jatkotutkimuksiin .Minusta tuli lopuniän Kallis invalidi tästä syystä !

    • korauksia.korvauksia

      näinkö on,
      no ihmiset alkaneet oppia että tuommoisen moskan sokerin syömisestä heille
      pitäisi maksaa rikosuhri korvausta kaikista tulehduksista, psykoosi ym. paha olo tilasta
      sekä menetetyistä hampaista sekä em. liittyvä monen päivän kipu jonottaessa hoitoon jne.yms.listat loputtomat..

      ei ne enää kaikki siis maksa siitä..

    • Suklisti

      Mitä kummaa on sitten isänmaallinen suklaa, jota edellä mainostettiin? Valistakaa myös minua, että osaan tehdä oikean valinnan kaupassa! Nimimerkki : Epätietoinen suklaasta pitävä poika.

    • xcku

      Pandan suklaa on hyvää.

      • 60IkäinenPaappa

        Parasta suklaata ikinä on omasta mielestäni ollut Chymoksen suklaarasian suklaat, mutta ne ovat kai lopetettu koska ei ole enää Chymoksen suklaita näkynyt. Lapsena 1970 luvulla sain bingovoittona Chymoksen suklaarasian, ja ai että ne oli vasta hyviä.
        Pandan Rasiassa on samoilla muoteilla olevia suklaan muotoja, mutta maut eivät mielestäni vastaa Chymoksen rasioiden sisältöjä.


    • djfgr

      Ostin Lidlistä Cherry Liqueur tumma suklaarasian kun oli tarjouksessa viime viikolla. Saksa valmistusmaa. Hyvää on. Konvehdin sisällä kirsikka ja kirsikkalikööriä. Ei ällönmakeaa.

    • jallajallah

      Onko vatserin suklaa halal?

    • En ole ostanut enää Fazerin suklaata. Käyttävät konvehdeissa palmuöljyä. Aito suklaa sisältää kaakaovoita.
      Konvehtirasian sisältöä vähennetty,hinta entisellään
      Valehtelevat että kuluttajien toivomuksia
      Myös tummassa suklaassa Fazulla vähiten kaakaota

    • fazerinpalmuöljyt

      Pandan suklaat tällä hetkellä ainoat siedettävät. Jopa aatteellisesti.

    • ydtutu

      Mitä täällä tapahtuu

      Siis jengi vaahtoaa ihan kybällä jostain suklaasta

      • kotkotkotimaa

        No tule mukaan keskusteluun niin ei tarvi kysellä. Keskustelu on aatteellinen, Fazer on nazitaustainen ja toisaalta rasisminvastainen. Joten koetapas keksiä miten sitä voi ottaa jos jompaakumpaa aatetta kannattaa?
        Itse aloitan pandan suklaata syömään, turvallisempi vaihtoehto tällä hetkellä.


    • tikkunekkuja

      Suuria suklaamunien ystäviä koko porukka, vaikka selässä lukisi "Imatran Voima".

    • Pakoonvaanvälittömästi

      Marabouta ja belgialaista suklaata täällä. Eivät ole pienentäneet pakkauskokoja.
      Niin ja tietysti Kärkkäiseltä koiranruuat ja monet muut tuotteet.
      Ainut isänmaallinen liike.
      S-ryhmähän halpuuttaa maksamalla tuottajille mahdollisimman vähän. Kuluttajilta sit otetaan lähes suurin kate kuitenkin Euroopassa...

    • Kaasua-ja-sikaliivatetta

      Kaikki Nazerin suklaaseen menevä kaakaomassa paistetaan kaasu-uuneissa. Kaasu tekee puhtainta jälkeä, eikä jää todistusaineistoa jälkeen.

      Sen Nazer ilmoittaa surasanaisesti että Nazerin suklaa ei ole terkoitettu muslimeille eikä juutalaisille.

      "Makeisissamme käyttämämme gelatiini eli liivate on sikaperäistä."
      https://www.fazer.fi/tuotteet-ja-asiakaspalvelu/makeiset/artikkelit/kysymyksia-ja-vastauksia-makeisista/

      Edes Kärkkäinen ei halua enää ostaa sulkaatansa Nazerilta, koska silloin menetetään varakkaan VOK:eissa asustavan muslimiväen ostovoima. Suklaat on ostettava ihan muualta kuin Nazerilta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe