Kaivattunne tarjoaa itsensä

Hsllup

sinulle tarjottimella. Kuuma seksin
täyteinen joululoma josta kirjoitit palstoille toteutumassa mitä teet?

A) tartut heti tilaisuuteen
B) esität kylmää
C) et sano tai tee mitään

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvoisin

A) Tarttuisin tilaisuuteen heti. Olen unelmoinut hänestä pitkän aikaa.

• Lisähaölu

Tartuisitko heti....

A) 1 sekunnissa
        B) yhdessä minuutissa
        C) yhdessä tunnissa
        D) yhdessä päivässä
        E) yhdessä kuukaudessa
        F) yhdessä vuodessa
        G) yhdessä vuosikymmenessä
        H) yhdessä vuosisadassa

• Ratkaisevampaa

Aivojen sisältö on paljon kiehtovampaa kuin pelkkä seksi.

• tarttuisinheti

vastaan A

• Lisöky

Tartuisitko heti....

A) 1 sekunnissa
        B) yhdessä minuutissa
        C) yhdessä tunnissa
        D) yhdessä päivässä
        E) yhdessä kuukaudessa
        F) yhdessä vuodessa
        H) yhdessä vuosisadassa

• tarttuisinheti
        Lisöky kirjoitti:

Tartuisitko heti....

A) 1 sekunnissa
        B) yhdessä minuutissa
        C) yhdessä tunnissa
        D) yhdessä päivässä
        E) yhdessä kuukaudessa
        F) yhdessä vuodessa
        H) yhdessä vuosisadassa

A........

• käytännönasioitakin

Ensin pitäisi selvittää muutama käytännön asia, eli missä tämä kaikki olisi tarkoitus tapahtua ja olisiko tarkoitus todella viettää useampia päivä ja öitä yhdessä. Jos toinen ei ole vapaa, voisi tulla aikamoisia ongelmia.

• Tuotapahtuijo

Melkein. Ei ihan.

• Juha_1985

C....,.

• Hallup

Miksi haaveilet ja kirjoittelet sitten sellaisista palstoille jos et tosipaikan tullen sitten haluakaan?

A)Oletko huomionhakuinen ?

B) Haluatko palstoilta vain naisten kehuja ja runkkaus vastauksia ?

C) pönkitätkö omaa egoasi?

• Knainen
        Hallup kirjoitti:

Miksi haaveilet ja kirjoittelet sitten sellaisista palstoille jos et tosipaikan tullen sitten haluakaan?

A)Oletko huomionhakuinen ?

B) Haluatko palstoilta vain naisten kehuja ja runkkaus vastauksia ?

C) pönkitätkö omaa egoasi?

Mulla on teoria näistä palstan hönkijöistä.

Heillä on seksuaalinen fetissi pervojen kirjoitteluun nettiin.
        Saavat kiksejä kun kuvittelevat naisten lukevan niitä ja varmaan kädettävät mällit ulos kun saavat vastauksia naisilta.

He kiihottuvat ajatuksesta että kaikki maailman kauniit naiset vastailee heille ihan himoissaan.
        Tarkoitus siis saada omaa itsetuntoa ylös ja samalla seksuaalista tyydytystä

Ovatko he haluamassa irl mitään?

En usko että ovat. Suuremmat puheet kuin teot.

Kun joku nainen heitä lähestyy he menevät lukkoon koska eivät olekaan varmoja mitä oikeasti haluavat. Eivät siis ole varmoja haluaako yhtään mitään suhteita vai onko sittenkin yksin palstalla suomen jokaisen naisen kanssa mielikuvitussuhde parempi.

Tämä jäätyminen ratkaisun hetkillä miettimään haluaako sittenkään vai ei johtaa siihen ettei toimi mitenkään.

Lyhyesti siis: leikkii ja pelleilee olematta tosissaan.

Olen niin monesti jo kirjoittanut tänne tämän saman huomion näistä palstan miehistä

Syy löytyy heistä itsestä ja siitä ettei he tahdo oikeasti siihen miksi palstalla ovat!

• Knainen
        Knainen kirjoitti:

Saavat kiksejä kun kuvittelevat naisten lukevan niitä ja varmaan kädettävät mällit ulos kun saavat vastauksia naisilta.

He kiihottuvat ajatuksesta että kaikki maailman kauniit naiset vastailee heille ihan himoissaan.

Kun joku nainen heitä lähestyy he menevät lukkoon koska eivät olekaan varmoja mitä oikeasti haluavat. Eivät siis ole varmoja haluaako yhtään mitään suhteita vai onko sittenkin yksin palstalla suomen jokaisen naisen kanssa mielikuvitussuhde parempi.

Tämä jäätyminen ratkaisun hetkillä miettimään haluaako sittenkään vai ei johtaa siihen ettei toimi mitenkään.

Olen niin monesti jo kirjoittanut tänne tämän saman huomion näistä palstan miehistä

Syy löytyy heistä itsestä ja siitä ettei he tahdo oikeasti siihen miksi palstalla ovat!

Mä oon lukenut palstaa pitkään ja tehnyt myös sellaisen päätelmän että palstan miehet haluavat sellaisen thaimaalaisen naisen tyyppisen naisen. Tai oikeastaan sellaisia 25 kpl. Naisen nyrkin ja hellan väliin joka sanoo ”kyllä rakas. Olet oikeassa rakas” vaikka nyrkistä tulisi ja mies pettäisi.

Naisen siis pitää olla kaikkeen myöntyvä ja kaikessa myötäilevä.

Todennäköisesti nämä herrat lentää thaikkuihin ja ostaa Suomeen vietäväksi 4 naista sieltä vaimoiksi ja ostaa niille talon Haminasta ja itse asuu Rovaniemellä

• paljonpuhettatyhjästä
        Knainen kirjoitti:

Täällä on niin kivaa vikistä puutteitaan kun ei muuta osaa. Samat laulut oli arki tai joulu.

• Knainen
        paljonpuhettatyhjästä kirjoitti:

Täällä on niin kivaa vikistä puutteitaan kun ei muuta osaa. Samat laulut oli arki tai joulu.

Huomioin vain palstan vuosia jatkuneet runkku narinat vailla tyydytystä

Nämä miehet haluaa kaiken mutta eivät kuitenkaan mitään

Thaikusta haetut naisetkin sijoitetaan toisella puolen suomea jotta ovat mahdollisimman kaukana ettei ne kyttää palstailu harrastetta jossa kirjoitetaan pervoja nettiin jotta saadaan ihailua vaan useammilta naisilta

Ne neljä thaikkunaista kun eivät riitä kuin 6 kuukauden ajaksi.

Uusi matka vuoden päästä josta haetaan 4 lisää tyydyttämään ihailun tarvetta

Sitoutumatta kehenkään oikeasti

• Myhverö

Jos nainen ehdottaa että mentäisiinkö naimisiin niin sitten A (kummallakin tunteita siis). Ei kiinnosta maksulliset eivätkä ilmaiset hourot.

• ihmeissään

Olisin hyvin hämmästynyt jos niin tapahtuisi.

• Nolla.prossaa.tsäänssit

A vaihtoehto tietenkin, mutta ei tuollaista tapahdu tässä elämässä. Kaivattuni on niin saatanan vaikea, epäluotettava ja monimutkainen tapaus että ennemmin helvetti jäätyy kun hän itseään tarjoaa 😂

• kaivattujollekin

Vaikean ja monimutkaisen voisin myöntää, mutta epäluotettava en ole.

• Nolla.prossaa.tsäänssit
        kaivattujollekin kirjoitti:

Vaikean ja monimutkaisen voisin myöntää, mutta epäluotettava en ole.

Noh, tuskinpa hän sitä itse myöntäisikään. Olen kyllä hänelle joskus sanonutkin etten luota häneen. Mutta ei hän ole läpeensä epäluotettava, joissain asioissa taas luotan häneen 100%sesti. Sitten on taas se puoli hänessä josta ei ota erkkikään selvään mikä on faktaa ja mikä fiktiota... pirun vaikea tapaus.

• Maaliskuumaikki

Jos Aapo sanoisi mulle "Ota mut!", niin kyllä tarttuisin tilaisuuteen.

• Esittäisin kylmää. ;D

• Miesepäilee

Veikkaan, että olisi varmaan aika vaikeaa..

• Miesepäilee kirjoitti:

Veikkaan, että olisi varmaan aika vaikeaa..

No tietenkin käyttäisin tilaisuuden hyväksi, vaan sellaista tuskin tulee ikinä.

• pimeässäkaipaansua

Rakastelun täyteinen loma kaivattuni kanssa olisi unelma loma..
      n>m
      Lähtisin jos hän niin tahtoisi.
      n>m

• envastaatähän

B ja C-vaihtoehdot aika samoja, huono kysely.

• minäjaksanodottaa

Rehellisesti pitäisi olla jotain muutakin, kuin seksi. En ole pintaan katsova ihminen.. Mut jos aika olisi pidempi niin kyllä CtaiD

• enhaaveileseksistä

Minulla ei tunnu olevan mitään tarvetta harrastaa seksiä, joten kertoisin sen heti.

• Cafeaulait

A.

• Kaipaaja.kaivoon

Ainakaan tätä kaivatuista puhuvaa kahelia ei kaipaa kukaan.

• Jonnet_ei_tiedä

Voit tarkistaa sana kirjasta tuon kaivattu sanan jos ei muuten aukene.

• ota-koppi

Aaah, jo ajatus siitä että kaivattuni tarjoaisi itseään minulle ihan tarjottimella (toivottavasti ei kuitenkaan kirjaimellisesti tarjottimella :D) on kyllä hykerryttävän kiihottava. Mutta valitettavasti vaan päiväuntani. Silti vastaan A.

• Sunverhot

Aina vaan seksi nusasin takalistoon, täts it, pyyhkäsisin kullini talon verhoihin. Onko ok

• Hippulatvinkuu

Muru oot niin ihanan miehekäs 🤩

• en kertois siitä tänne palstalle miten toimisin. se ois hänen ja minun välinen juttu =)

• saakovastata

Vaikka ei ole kirjoittanut mistään kuumasta joululomasta palstoille?

• Rajansakaikella

Tämä taisi olla vaan niille, jotka on kirjoittaneet kuumasta joululomasta. Eli siirry seuraavaan ketjuun..

• saakovastata
        Rajansakaikella kirjoitti:

Tämä taisi olla vaan niille, jotka on kirjoittaneet kuumasta joululomasta. Eli siirry seuraavaan ketjuun..

Jätän seuraavan ketjun väliin ja menen nukkumaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe