Pitämään erilaisuutta rikkautena.
Ei mulla muuta.
Paavi käskee
15
<50
Vastaukset
- RobertKinty
Juu, tosi- rikkautta. Ei mullakan muuta.
- Dfrtygh
Stubbikin tykkää että se on rikkautta
- Mitähän_se_tarkoitti
Tarkoittikohan paavi niitä katolisia pappeja?
että niiden erilaisuus (homopedarius) on rikkautta?- soininkaverit
Tottakai niitä, oma etu aina lähinnä kirkonpiireissä.
- Ei-mullakaan-muuta
MINÄ KÄSKEN PAAVIA PAINUMAAN VITTUUN!
- Aah-käh-käh
Pavella heti paskat housuissa, säikähti
- Hyvää_Joulua
Haluan lyödä turpaan kaikkia miespuolisia muslimipaskoja!
Erilaisuuteni on suurenmoinen rikkaus! - Atamau
Haluan katkaista lasten kauloja, en ole erillainen, ei muuta.
Väkivaltaiset teot, terroristiset teot ei ole hyväksyttäviä missään muodossa., ei sen erilaisuuden hyväksymisessä. Mitä sillä erilaisuudella tarkoitetaan, käsitteenä laaja, onhan ne allahin palvojatkin hyväksymättömiä, kun pitävät muita uskovia, uskontoja väärinä.
Tänä vuonna en paavin pitämää puhetta tsekannut, yleensä oon katsonut enemmän tai vähemmän siitä, mutta nyt en, koska arvelin mitä puhe tulee käsittelemään enemmissä määrin, ja millä tyylillä.- OpimmeTaasJotain
Katsokaa myös pahvi-saulin uudenvuodenpuhe.
- islamihailija
Paavi pitää myös islamia rikkautena.
Sellainen mies on paavi! - näin-totuus
vatikaanin sairas huru-ukko valtio pitäisi tuhota kerralla ja kaikki. se on maailman surullisin ja todellisin synnin pesä.
miten joku tässä ajassa voi tuota kahelien porukkaa edes kuunnella,puhumattakaan uskoa? - sickofitall
Toivottavasti vatikaani vallataan Islamin nimeen minun elinaikana. Olis nastaa nähdä Islamin lipun liehuvan vatikaanin raunioiden yllä.
- TaasTuotuNäytille
Kuka sen dementoituneen ukon horinoita tosissaan ottaa?
- puhekupla
Net on turhanpäiväsiä nunnan nännit kuin myös paavin pallit. Eikä puheetkaan ole sen varteenotettavampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931402
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53594