Voice tuomarit & juontaja surkeus

Ririkanne

Heittäkää helvettiin Olli Lindholm, Redrama ja Heikki Paasonen!
Surkeista surkeimpia!
Ohjelman taso nousisi 1500%

15

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penttitänään

      Anna Puu on täys mätämuna, kuinka voi arvostella, kun ei itsellään ole edes lauluääni?
      Pyöriikö hän sillä, että saa olla jätkäporukassa ????t.minut..??
      Karseennäköisiä piipittää, kuten moni muu ajattelee samaa.
      Ilta-Sanomissa oli artikkeli, kun äidit vaihtaa "isää"lapsille, olikohan vihje tässä piipittäjässä?

    • Liianvanha

      Ollin hoksottimet ovat jäässä! Pois kokonaan sieltä nukkumasta!

      • MonipuolisuuttaLisää

        Ollihan tavallaan yhdessä jaksossa tunnusti ettei pysty rock- ja heavylaulajia ohjaamaan niin tuoli tuskin kääntyy heidän kohdalla. Monipuolisesti pystyviä valmentajia siellä kuuluisi olla.


    • eijatkoon

      Kuka antaa lapsensa mennä Puun grilliin, hävettävää!

    • Eijatkoon

      Kyllä se on niin etteivät hyvätsoundiset laulajat pääse jatkoon mutta hemmetin huutajat kyllä. Ilmeisesti Warner Musicin agentit jotka ovat tuomareita, haluavat lisää huutajia, ei laulajia.

    • mättäällämunat

      Psitäkää Puu kävelemään koko ohjelmasta!
      Munia poimimaan.

    • Erbutti

      Itseäni vaivaa myös, että jatkoon pääsee vaan ne jotka huutaa. Jos laulaa kauniisti, mutta ei korkealta ja kovaa - ei mitään toivoa jatkosta. Nyt siellä on jatkossa monta huonoa ja monta hyvää on pudonnut !!! ☹️

    • Eijärkeä

      Thats right. Aivan kamalia huutajia, siis huutajia.

    • Helpottiko

      No nyt voitte olla huoleti.

    • Turhaohjelma

      Saman tien voi lopettaa koko ohjelman.

    • kukaottanutohjelmaan

      Anna Puu pois kokonaan, tyhmä ja huonoin!
      Itkemällä luulee saavansa läpi, on kuin pieni lapsi ja äänikin kuin lapsella?

    • L.o.L

      Toiveesi on toteutunut.

    • Puihuullu

      Joo, toi Puu on kyllä väärä valinta tuomariksi.

    • hohhoijakkaa

      Tuomarin apuvalmentajana Isaac Elliot, hahahohhoo!

    • Surkeitakommenttia

      Älkää valittako jos teillä ei ole kaukosäätimessä kuin 4 kanava ? Ostakaa uudempi töllö! Jossa enemmän kanavia. Tuleppa sitte itse tuomaristoon kun on nyt tilaa tai juontajaksi jos pääset niin me arvostellaan mutta ikävä kyllä me ei päästä arvostelemaan kun sä oletse se surkeus..?.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe