Lapamato, loinen.

Euroloinen

Lapamato on loinen, joka varkain tunkeutuu ihmiseen ja kasvaessaan alkaa käyttämään hyväkseen keholle tärkeää ravintoa. Vähitellen lapamadon saastuttama ihminen alkaa voimaan huonosti. Häntä heikottaa, saattaa laihtua, on vatsakipua, suolisto-ongelmia ja jopa maksa- ja sydänongelmia.

Euroopan Unionilla ja lapamadolla on paljon yhteistä, ja vain päästään vialla oleva kuvittelee, että lapamato on hänen ystävänsä ja ruokkii sitä vapaaehtoisesti.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyjätä jäi kiinni !
      Niin, miksi olemme tulleet sitten tähän tiiviimpään muotoon. IDIOOTTI ?
      Olisiko syy se, että silloin heikompien maiden etuja poljetaan ja rikotaan työntekijöiden
      oikeuksia ja vääristellään kilpailua veroilla ja poliittisella paskalla ?

Sinä itse todistit sen EEC:nä. Euroopan pitää olla yhtenäinen ja vahva.
      Meidän vahvuus Euroopan unionina perustuu juuri yhtenäisyyteen ja tasa-arvoon ja
      siitä seuranneeseen yritys ja liike-elämän yhdentymiseen, niin pankkien, kuin
      teollisuuslaitosten osalta. Jäit kiinni LUIKERO .... Ryssän nilkki... Kommunisti- Pask* !

• Älyjätä jäi kiinni !
      Olisiko syy se, että silloin heikompien maiden etuja poljetaan ja rikotaan työntekijöiden

Meidän vahvuus Euroopan unionina perustuu juuri yhtenäisyyteen ja tasa-arvoon ja
      teollisuuslaitosten osalta. Jäit kiinni LUIKERO .... Ryssän nilkki... Kommunisti- Pask* !

• Älyjätä jäi kiinni !

• annamunkaikkikestää

Mitä tarkoittaa "älyjätä jäi kiinni!" Noi sun aivopierus harvemmin aukeaa.

Ehdottomasti! Euroopan pitäisi olla yhtenäinen ja vahva ja taistella globalismia vastaan. EU on myrkyttänyt Euroopan globalistisella saastallaan ja siksi itsenäisten eurooppalaisten pitää yhdentyä ja tuhota globalistiset valtapyrkimykset. EU:lla voimme pyyhkiä perseemme ja sitten unohtaa.

#vapaa Eurooppa #EUrohäiriintyneisyys #globalismisyöpä

PS: etkö vieläkään ole ilmoittautunut hoitoon???

• Eurofighter

EI GLOBLIMIA VASTAAN VOI TAISTELLA ! GLOBLISMI ON VAIN SANA JA MERKITSEE
      KEHITYSTÄ !

Globalismi on kehitystä ja sitä taitaa jokaikinen joka päivä tehdä. Jokainen ihminen
      mikä menee töihin aamusin ja herää ja tekee ja kehittää jotakin on Globalismia.

Maailma kehittyy koko ajan ja tehostuu. Esim. Globalisaatioita ei ole otettu huomioon
      Brexitissä ja mitä se tulee tekemään Britannian taloudelle. Venäjän kehittämä uusi ohjus
      on Globalisaatiota ja on kehitettävä parempia ja koko ajan. Se on Globalisaatiota.

Yritysmaailmassa keskitytään tehokkuuteen ja tuotannossa myös tehokkuuteen ja
      voitontavoitteluun. Siihen perustuu myös ihmisten työpaikat ja siihen perustuu myös
      rahan arvo ja ostovoima. Toki tänä päivänä se perustuu myös rahaa laskevan valtion
      odotusarvoihin.

Sitä ja tätä varten on kehitetty Euroopan unioni se on pienten valtioiden suoja.
      Euroopan unioni pystyy suojelemaan pieniä valtioita kotimarkkinoilla ja saamaan kiinni
      globalisaation tuomaa kehitystä ja teknologiaa. Suomi elää metsästä ja olisi toivotonta
      taistella muulla osaamisella ilman Euroopan unionia. Erillään EU:sta suomesta tulisi vain
      raaka-aineen tuottajamaa, kuten Venäjä on tällähetkellä.

Sinä Tiedät, että ne jotka tätä ei ymmärrä on Venäjän Trolleja tai täysiä idiootteja ja
      yksinkertaisia ihmisiä, jotka ei tätä ymmärrä. Se sosiaaliapukin on kiinni siitä
      Globalisaatiosta ja koko kehityksen mukana pysymisessä. Pitää kysyä asioita jos ei tiedä !

Se, että on EU-vihaajia. Se ei perustu talouteen eikä muuhunkaan järjelliseen ajatteluun.
      Se perustuu johonkin jokaisella niistä johonkin pahaan sattumaan omassa elämässä. Ethän
      sinäkään työpaikalla tai koulussa tai missä olet ikinä ollut ole kaveri kaikkien kanssa. Kyllä
      Te jokainen luotte oman piirinne missä on saman kaltaisia ihmisiä. Niin on kaikkialla
      muuallakin. Eikä siinä ole mitään sanaa Venäläinen tai ruotsalainen tai suomalainen
      yhdistävänä. Varmasti siellä tapellaan ja tapetaan ja vihataan keskenään toisiaan, siitä olen
      varma. Se on kaikkialla sama. Ei se tarkoita sitä, että jos sinulta on joku ruotsalainen vienyt
      naisen ja lyönyt sinulta hampaat kurkkuun, niin ei se tarkoita, että se toinen ruotsalainen
      niin tekee. '

On helppo yleistää ja syyttää ryhmiä ja tämä tulee juuri suomen harjoittamasta sosialisti/kommunisti politiikasta. Koska Teidän jokaisen uutisen ja lehden sivulla lukee aina
      suomalainen teki sitä ja tätä. Tällaista uutisointia ei ole muualla maailmassa. Tämä maantapa
      tulee juuri siltä suomen ja kekkosen kommunistikaudelta. Sillä saatiin ihmiset tekemään
      työtä ja kärsimään yhdessä maan hyväksi. Vanhempanne on maksaneet kaiken selkänahasta
      ja sitä ei suinkaan ole mikään EU vienyt, vaan maassa harjoitettu talouspolitiikka joka on
      jäänyt jälkeen globalisaatiosta.

Tämä on vain talous- ja liike-elämää. Eli matematiikkaa ei mitään muuta.

• nurkantakune

Et ole vieläkään kertonut paljonko saat palkkaa EU trollaamisestasi? Olisi reilua tiedoitusta!

• nurkantakune kirjoitti:

Et ole vieläkään kertonut paljonko saat palkkaa EU trollaamisestasi? Olisi reilua tiedoitusta!

Reilu Tiedotus on se, että minä koen sen velvollisuudekseni. Ihmisiä ja elämää
        kohtaan. Olisi väärin, että valheella luodaan pahuutta ja eksytätte tietämättömiä ja
        vielä valehtelette ja panettelette muita ihmisiä vihaamaan toisiaan. '

Eikö se ole aika hyvä motiivi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe