Vai jonkun muun urheilu lajin esim:voimalu,voimistelu tai vastaavat mitä noita nyt onkaan?
Itse pidän voimailijan ja kehonrakentajan ulkomuodosta,oli se natu tai muilla tavoin terästetty.
Näiden molempien risteytys olisi parasmuoto.
Miten muilla?
pidättekö kehonrakentajan ulkomuodosta
8
<50
Vastaukset
- Eiurheilu
Kehonrakennus ei ole urheilua koska se ei vaadi mitään erityisosaamista.
- Anonyymi
Etpä paljon tiedä lajista...
- Anonyymi
Kehonrakentaja näyttää nyljetyltä. Esim. pitkä sutjakka keihäänheittäjä miellyttää minun silmää.
- Anonyymi
Bodarin pitäisi näyttää veistokselta. Mallia antiikinkreikan urheilija patsas.
Massamonsterit, pallomahat, öljylihakset ovat groteskeja friikkejä. Eli ei bodareita vaan yliampuvia narsisteja.
Mutta kyllä urheilullinen kroppa on kaunis, naisen rasvat 15-20 ja miehen 10-15. - Anonyymi
Kymmenottelijoista löytyy parhaat kropat.Muutenkin vaativin laji.
- Anonyymi
Itse harrastin ennen useita lajeja, enemmän nopeutta ja kestävyyskuntoa vaativia. Painoa 80-85kg ja sixpack näkyi. Sitten polvien vihlonta pisti stopin. Painoa alkoi kertyä joten päätin mennä salille "bodaamaan" ja lihasta kun alkoi tulla niin naiset kiinnostuivat ihan eri tavalla kuin ennen. Nyt 3 kertaa salia viikossa, paino 95kg,sixpack hävinnyt. Mutta vientiä riittää naisten kanssa.
Sopiva hyllyvä maha, pullottavat hauberit on naisten mieleen. Siis ihanne.- Anonyymi
Ei se ole kehonrakennusta jos on hyllyvä maha.
- Anonyymi
Onpa. Nimenomaan on.
Kehoa rakennetaan, jos ymmärsit.
Ja kyse oli ihanne kropasta.
Naisten mieleen selvästi on hieman taikinainen lihaskimppu eikä mikään timmi kukkakeppi.
Ilmeisesti evoluution järjestämä temppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212237- 701116
- 107980
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72949- 46946
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54915KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.11880Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55878Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47810