Voiko narsisti rakastaa ja ikävöidä eron jälkeen

Erostatoipuva

Exäni oli narsistinen. Eron jälkeen kuulin puhelimessa että hän oli hyvin itkuinen kuuloinen, ja kysyin että itkeekö hän tai että onko hänellä ikävä. Ja kuulin hänen äänestään että hän halusi peitellä tunteitaan ja alkoi huutamaan että ei ikävöi eikä itke. Osaako narsisti rakastaa ja pystyykö hän tuntemaan ikävää ja surua suhteen loputtua?

9

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielätämä

Ja pystynkö luottamaan siihen että hän oikeasti ikävöi ja rakasti vaikka suhde pilasi terveyteni vai onko tämä esitystä häneltä että tuntisin pahaa mieltä yms...?

• krokotiilinkyyneleitä

Kaikenmoista säkin mietit, etkö tuotakin "hyvää suhdetta" ole saanut jo mielin määrin kokea vai vieläkö haluat lisää, että menee lopullinenkin terveys?

• Dodiiid

Hahaha😂 en mä sitä vaan että onko narsistit sitä että ei tunne oikeesti mitään rakkautta tai ikävää. Ja voin kuvitella että mies olet ja ite olen raskaana ja tunne vyöry on aika iso ja mietteet suuret. Halusin vain kuulla osaako narsistit rakastaa ja ikävöidä ....?

• Dodiiid
        krokotiilinkyyneleitä kirjoitti:

Kaikenmoista säkin mietit, etkö tuotakin "hyvää suhdetta" ole saanut jo mielin määrin kokea vai vieläkö haluat lisää, että menee lopullinenkin terveys?

Ja voit että kun täällä Suomessa elää näitä ihmisiä jotka ei osaa kysyä että mitä tarkoitan vaan tulkitsee omalla tavallaan 😂😂😂

• fryskiiz

Toki narsisti suree suhteen päättymistä, mutta ei ehkä siitä syystä että menetti rakkauden vaan koska menetti pallon jota pompotella.

• Tätämämietin

Okei, ku tota mä just mietin että tuntuu vaan että suree ku menetti sen ketä pompotella

• vittusaatanaperkelevittu

kyllä se välillä mulki oli sama mun oikeen käden kaa mut kyl se siitä PS kakka haisee

• Narsisti rakastaa vain itseään. Ajattelee aina vaan omaa parasta ja etua. Toisia ihmisiä käyttää hyöty tarkoituksessa hyväksi. Osaa todella hyvin manipuloida ja näytellä.
      En usko,että hän oikeasti osaa surra ja ikävöidä. Ehkä hän eniten suree yksin jäämistä. Narsisti osaa syyllistää ja mustamaalata. Narsistisesta ihmisestä on hankala päästä eroon. Narsistilta ei löydy myötätuntoa toisia kohtaan. Ole onnellinen,että olet päässyt hänestä eroon. Narsisti myrkyttää elämäsi. Hän ei tykkää,että pidät yhteyksiä omiin lapsiin tai kavereihin..hän on niistä kateellinen ja mustasukkainen. Tänään olen onnellinen ja vapaa...enää ei ahista.

• Pikkupökkis

Olen tavannut ainankin kaksi ihmistä jotka ovat itkeneet ainoastaan manipuloidakseen. Se siitä aidosta itkusta :)

Pahempi tapaus itki voidakseen valehdella päin naamaa. Kaksi asiaa joita itki, oli kaksi valetta joita halusi syöttää.

Vähemmän paha tapaus vaihtoi aihetta ja itki, ei siis suoraan valehdellut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      4781
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3203
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3145
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      413
      2264
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      236
      1392
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1151
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1118
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1028
    Aihe