Mulla on rahaa 3€ ja makaronia vähän joka kaapissa ja eu jaosta haettua nötköttiä taitaa olla joku 5 purkkia. Mitä siitä tekisi,muuta kuin keittoa tai hapankorpun päälle... Hyvin pärjään tuonne 2.1 mutta kovin maistuu jo ykstoikkoselle.. Tulisko tuosta purkkilihasta kastike jotenkin.
Mitä nötkötistä tekisin
16
3076
Vastaukset
- tulee.yrihyvä
viillät kinkusta rasvan pannulle ja nöttilopun knötille. keitellen.
tuliskohan naapurilla pieru, jos oikein ajankuluksi kuuntelis..... - nälkääne
Paista pihvejä ja sit keitettyy makaronia tai pottuja
- Keijo.Vehnä
Paista ne makaronit ruskean rapeaksi voissa pannulla. (mausteita halutessa suola)
Tulee yllättävän hyvää!
Nötkötin sitten syöt kyykyssä metsäläistyyliin puukolla suoraan purkista kimpaleita.
...tai tälläät sen hernesoppaan tai sit siihen rapeaan makaroniin.
jos ei suukki ala napsaamaan niin palaamme asiaan. - muUusi
Entä nötköttimakaronilaatikko tai -pata? Kastikkeen saa kun kippaat paloitellun nötkötin ja sipulin pannuun. Kun rasva sulaa lisää pari rkl vehnäjauhoja. Sekoita ja ruskista hieman, lisää vettä (muutama desi) että tulee sopivan kastikkeen paksuista. Mausta ja keitä 10 min.
- itsesoppaaaa
Itse teen nötkötistä sopan elikä perunoita tarvii olla sitten porkkanaa,sipulia,- mausteita. Hitto hyvähän toi aloittajalla että edes 5 purkkia on nötköttiä.
- Ruokavinkkejätylsyyteen
Täälläpäin harvoin eu ruokajako. Elikäs joka toinen viikko saa hakea. Pieni kaupunki. Ja kun eu ruuat loppuu niin kestää kauan ennenkuin uutta saavat. Antavat jaossa aina sen 6 purkin lavan nötköttiä niin siksi mulla jemmassa noi 5 vielä:)
- Lähteenälkä
Ruskea sipulikastike, siihen nötköttiä ja keitetyt perunat.
- Ohjeet
Kysäiseppä Sippilältä ohjeita!
- Laattalentää
Nötkötti on niin kauheaa että laatta lentää melkeen jo pelkän purkin näkemisestä. miten jotku pystyy sitä syömään
- LLoåpii
Jos on nälkä,niin kelpaa!! Älä tule tommosia jauhaan tänne!! ,sä ole nälkää nähnykkä!
- nimjosnälk
Niimpä eipä henkilöllä sitten kauheen nälkä olekkaan jos ei nötkötti maistu. Kuitenkin tuollaiset sitten rutisee köyhyyspalstalla syöden makaronia. Tai kysymys kuuluukin että mitä muuta sitten syö.
- Jono
Tee uunimunakas. Laita pellille leivinpaperi alle tai voitele jotta saat munakkaan hyvin irti Levitä nötkötti uunipellille haarukalla musertaen tasaiseksi. Tee munamaito tai munavedellä 1 rkl /1dl/kolmemunaa, munaa kohden. Mausta, parasta olisi yrtit tai ruohosipuli, valkopippuria ehkä vähän suolaa... Paista uunissa kunnes muna on hyytynyt ja saanut vähän väriä. Leikkaa pellillä neliöiksi, joita voi syödä leivän päällä tai keitetyn makaronin proteiini lähteenä. On muuten yllätävän hyvää.
- Ruokavinkkejätylsyyteen
Kiitos,lähtee kyllä kokeiluun💖💖💖💖👍👍👍👍
- Jasinappia
Herneitä likoomaan ja keiton tekoon. Joukkoon nötköttiä ja on loppiaisenakin syötävää
- Ravintorikas
Linssit , pellavarouhe,chia siemenet puuron sekaan. On mitään halvempaa ja vitamiinipitoista. Välillä omenaa ,banaania,klementiiniä!
- Jouluomena
Ilmaisnötkötistä nyt vaikea loihtia kuvaamiasi vegesafkoja...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491526Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 201026
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 86946
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187886Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759