Mitå Jumala on sanonut?

rohveetta

Tällä palstalla on ateisteja ja uskosta osattomia ihmisiä, joiden mielestä Jumala ei ole puhunut mitään eikä puhu. Kaiken muun pahan lisäksi Jumala on heidän mielestään kuuro ja sokea. Kerron ensin oman kokemukseni siitä, miten Jumala on puhunut minulle ja tehnyt sanansa mukaan.

Jumala sanoi minulle, että ota tuo nainen (nimi salattu) vaimoksesi ja minä otin. Jumalan sana toteutui.

Jumala sanoi minulle, että mene kaduille julistamaan evankeliumia ja minä meni. Jumalan sana toteutui.

Jumala sanoi minulle, että mene vankiloihin julistamaan vangeille evankeliumia. Ja Jumalan sana toteutui.

Jumala sanoi, että pane kätesi sairaiden päälle ja rukoile heidän puolestaan, niin he paranevat. Ja Jumalan sana ei toteutunut.

Miten tämä on mahdollista, vaikka kuulin Jumalan puhuvan minulle selvällä suomenkielellä ilman aksenttia? Se oli sellainen lempeän miehen ääni, joka puhui minulle.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henkien.erottamista

      Hmmm. No, rukouksessa ei aina tapahdu kuin toivomne. Emme voi luulla, että kaikki sairaat, joiden puolesta rukoilemme, paranisivat. Mehän emme paranna yhtäkään ihmistä tai eläintä vaan Jeesus, Pyhä Henki kauttamme.

      Uskossa rukoilemme Jeesusta ja voimme nähdä ihmeitä, muttemme aina.

      Maailmahan olisi jo terve jos me voisimme vain sanan sanoa ja kätemme päälle laskemalla parantaa sairaita.

      Myös itse olen ainakin kerran kuullut Jeesuksen äänen, myös kuullut ja nähnyt enkeleitä hengenvaarallisissa tilanteissa jotka ovat tulleet auttamaan tai neuvomaan pois tilanteesta.

      Kaikki nk. sisäiset äänet eivät ole Jeesus. Myös oma mielikuvitus, profeettaa leikkivä Liha, psyykemme, tai pahimmillaan demonit voivat puhua nk. ääneen sisällämme ja eksyttää.

      Parantaja, jopa kuolleista herättäjä on Jeesus. Olen tämänkin nähnyt ja jopa itse kokenut. En kerro enempää, ette kuitenkaan usko. Minulla ei ole "antaa linkkiä" menneeseen.

      • ” Hmmm. No, rukouksessa ei aina tapahdu kuin toivomne. Emme voi luulla, että kaikki sairaat, joiden puolesta rukoilemme, paranisivat. ”

        Tämä on aina jotenkin surkuhupaisaa: Raamatussa ei anneta mitään muita ehtoja rukouksen toteutumiselle kuin usko, mutta uskovaiset sitten aina lisäilevät tällaista epäraamatullista ”ei rukous aina toimi”-selittelyä. Jos rukoilija on uskossa, rukous toteutuu (mikäli Raamatun Jumala olisi olemassa).
        Matt. 21: 21–22. Jeesus vastasi: »Totisesti: jos teillä olisi uskoa ettekä epäilisi, te ette ainoastaan tekisi tätä viikunapuulle, vaan te voisitte sanoa tälle vuorellekin: ’Nouse paikaltasi ja paiskaudu mereen’, ja niin tapahtuisi. Mitä tahansa te uskossa rukoillen pyydätte, sen te saatte.»


    • Kirjakääröt

      Matt.13:58 Biblia (1776) Ja ei hän siellä monta väkevää työtä tehnyt, heidän epäuskonsa tähden. Luuk.6:19. Ap.t.10:38

    • Voihanvitalis

      Val.2:13 Minkä sinulle mainitsisin, mihin vertaisin sinua, tytär Jerusalem? Minkä asettaisin rinnallesi lohduttaaksesi sinua, neitsyt, tytär Siion? Sillä suuri niin kuin meri on sinun sortumisesi; kuka voi sinut parantaa?

    • Kaikenotanenjätämitään

      Koska vika ei ole koskaan Jumalassa, etsitään vikaa täältä alhaalta.

      Vois johtua siitä, että Jeesus Kristus, joka parantaa sairaita, ei asu sinussa.
      Sinä et ehkä ole muistanut ottaa Jeesusta vastaan asumaan sydämeesi.
      Ehkä jätit Jeesuksen kirkkoon ja lähdit liikkeelle ilman Häntä omassa
      voimassasi. Omalla voimallasi sinä et kykene parantamaan ketään.

      Ehkä et edes usko Jeesuksen kuolleen ristillä sinun syntiesi tähden ja
      nousseen kuolleista sinun vanhurskauttamisesi tähden. Ehkä et usko
      Häneen ja toimit omassa nimessäsi. Siksi sinun kauttasi ei sairaat
      parane. Ehkä vika on näissä asioissa.

      Koeta korjata nämä asiat ja palataan sitten asiaan jos vielä ilmenee
      tämänkaltaisia ongelmia. Tsemppiä!

    • Minäpä.kerron

      Jumala valehteli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe