olenko tullut vanhaksi

erakko.kotona

eilen olin juhlimassa ja tänäänkin piti lähteä mutta huomasin ettei huvitakkaan lähteä juhlimaan mutta väsytti ja ajattelin vetää pää täyteen kotona mutta nyt piristyikin mutta enään en lähde kun ei jaksais juoda kuin muutaman niin suunnitelma oli että tänään iskemään naista ja maanantaina ja sen jälkeen en ota koko vuoteen no tänään ei sitten isketä naista

10

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihallatipunen

Mikset eilen iskenyt naista?

• oman.kuin.sais

yhden kivan näin ja sekin oli varattu mikä tuuri mutta oli nätti ja komea nainen sen olisin halunnut no muita yhtä nättejä ei näkynyt tai oli mutta olin niin humalassa että pakko lähteä kotiin niin löytäiskin nätin ja kivan naisen

• viisvee

keski ijän kriisi alkaa juuri noilla oireilla kiinnostus ympäristöön vähenee ja sohva vetää puoleensa,

• Viinamies---

Olin kanssa eilen juhlimassa ja huomenna juhlin myös kivan naisen seurassa.

• ahdistaa

Juhlat ei kauheasti kiinnosta mutta voihan sitä vanhana juopotella omalla tavallaan. Menee vaikka baariin iltapäivällä, etsii mukavan ikkunapaikan, lukee lehtiä, tuumailee maailman menoa ja katselee valon himmenemistä taivaalla. Erakko voi olla niin monella tavalla. Pitää olla haaveita ja kauniita hetkiä vaikka energiataso olisikin aika vaatimaton.

• eikiinnosta

Itse kyllästyin ryyppäämiseen ja baareissa käymiseen jo vuosia sitten, ja kyllä siinä muuttuu "laiskaksi" ettei viitsi edes harkita.

• Et ole tullut vanhaksi. Vanhaksi olet tullut silloin kun juhlimisen sijasta ekana mieleen tulee Emmerdale. Kun naiset pyytävät mukaansa laulamaan karaokea, mutta valitsetkin sen Emmerdalen, silloin olet tullut vanhaksi.

• Tyhjäpolla

Ei vaan tajuat ettet saa mitään baarista.
      Tyhjin käsin kotiin, rahat meni kankkulan kaivoon.

• AsianVierestä

Kannattaa ehdottomasti ottaa se nainen tänään ja luvata sitten ettei enää ota tänä vuonna!
      Tuon lupauksen voisi vaikka onnistua pitämään.
      Baariin ei kannata koskaan lähteä sillä ajatuksella et pokaa jonkun naisen. Ei kai se mikään prisman lihatiski baarikaan ole. Tarjonta ja tarpeet vaihtelevat joten mene vaikka pelaamaan pelejä, kuuntelemaan musiikkia, parille ystävien seurassa, toki voi vaikka lukea sen päivän lehden oluen ohessa.
      Jos et odota mitään, et pety. Voit vain yllättyä positiivisesti.

Itse en kyllä nyt jaksa edes ajatella naisia, ei ole sellainen olo, päätä särkee ja selkää kiristää tuo tupakkalakko. Ei uskalla baareihin nyt mennä. Ois kauhea morkkis jos heräisi Marlboro toppa taskussa jossain vieraassa paikassa. Se ois kyllä lähes itsemurhan paikka, pillu ja savut sen päälle...perr...ke..le...ei tee mieli ei.

• sais.löytyä.nainen.oma

niin en muuten baariin lähtisi jos en naista menisi iskemään niin naisen takia täytyy lähteä ja ei baareilu hauskaa ole ja sisarukset on varattuja että ne tuskin lähtee mukaan eli yksin on mentävä ja muitten kanssa teko hauskaa ja se ei ole kivaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe