eilen olin juhlimassa ja tänäänkin piti lähteä mutta huomasin ettei huvitakkaan lähteä juhlimaan mutta väsytti ja ajattelin vetää pää täyteen kotona mutta nyt piristyikin mutta enään en lähde kun ei jaksais juoda kuin muutaman niin suunnitelma oli että tänään iskemään naista ja maanantaina ja sen jälkeen en ota koko vuoteen no tänään ei sitten isketä naista
olenko tullut vanhaksi
10
<50
Vastaukset
- pihallatipunen
Mikset eilen iskenyt naista?
- oman.kuin.sais
yhden kivan näin ja sekin oli varattu mikä tuuri mutta oli nätti ja komea nainen sen olisin halunnut no muita yhtä nättejä ei näkynyt tai oli mutta olin niin humalassa että pakko lähteä kotiin niin löytäiskin nätin ja kivan naisen
- viisvee
keski ijän kriisi alkaa juuri noilla oireilla kiinnostus ympäristöön vähenee ja sohva vetää puoleensa,
- Viinamies---
Olin kanssa eilen juhlimassa ja huomenna juhlin myös kivan naisen seurassa.
- ahdistaa
Juhlat ei kauheasti kiinnosta mutta voihan sitä vanhana juopotella omalla tavallaan. Menee vaikka baariin iltapäivällä, etsii mukavan ikkunapaikan, lukee lehtiä, tuumailee maailman menoa ja katselee valon himmenemistä taivaalla. Erakko voi olla niin monella tavalla. Pitää olla haaveita ja kauniita hetkiä vaikka energiataso olisikin aika vaatimaton.
- eikiinnosta
Itse kyllästyin ryyppäämiseen ja baareissa käymiseen jo vuosia sitten, ja kyllä siinä muuttuu "laiskaksi" ettei viitsi edes harkita.
Et ole tullut vanhaksi. Vanhaksi olet tullut silloin kun juhlimisen sijasta ekana mieleen tulee Emmerdale. Kun naiset pyytävät mukaansa laulamaan karaokea, mutta valitsetkin sen Emmerdalen, silloin olet tullut vanhaksi.
- Tyhjäpolla
Ei vaan tajuat ettet saa mitään baarista.
Tyhjin käsin kotiin, rahat meni kankkulan kaivoon. - AsianVierestä
Kannattaa ehdottomasti ottaa se nainen tänään ja luvata sitten ettei enää ota tänä vuonna!
Tuon lupauksen voisi vaikka onnistua pitämään.
Baariin ei kannata koskaan lähteä sillä ajatuksella et pokaa jonkun naisen. Ei kai se mikään prisman lihatiski baarikaan ole. Tarjonta ja tarpeet vaihtelevat joten mene vaikka pelaamaan pelejä, kuuntelemaan musiikkia, parille ystävien seurassa, toki voi vaikka lukea sen päivän lehden oluen ohessa.
Jos et odota mitään, et pety. Voit vain yllättyä positiivisesti.
Itse en kyllä nyt jaksa edes ajatella naisia, ei ole sellainen olo, päätä särkee ja selkää kiristää tuo tupakkalakko. Ei uskalla baareihin nyt mennä. Ois kauhea morkkis jos heräisi Marlboro toppa taskussa jossain vieraassa paikassa. Se ois kyllä lähes itsemurhan paikka, pillu ja savut sen päälle...perr...ke..le...ei tee mieli ei.- sais.löytyä.nainen.oma
niin en muuten baariin lähtisi jos en naista menisi iskemään niin naisen takia täytyy lähteä ja ei baareilu hauskaa ole ja sisarukset on varattuja että ne tuskin lähtee mukaan eli yksin on mentävä ja muitten kanssa teko hauskaa ja se ei ole kivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386