Jeesus vie perille

AamenkiitosJeesus

Taivaan kirkkauteen!
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."
Joh 14:6

65

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikiitosjeesus

      Hyvä varoitus kaikilke. Kukapa haluaisi sen narsistin lähellekään.

      • Anonyymi

        Älä anna Perkeleen eksyttää itseäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna Perkeleen eksyttää itseäsi!

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä anna Perkeleen eksyttää itseäsi!

        Uskovaisista nyt puhumattakaan. Niitä piisaa, perkeleitä vähemmän. Ei ole nähty sorkan jälkeäkään eikä hännän huiskahdusta.


    • AamenkiitosJeesus

      Hallelujaa! On valtavaa saada, ARMOSTA päästä perille Taivaan kirkkauteen, missä ei ole enää mitää negatiivista asiaa. Hallelujaa!

      • Eikiitosjeesus

        Kuulostaa ikävältä paikalta. Muista ottaa UV- suojaavat aurinkolasit ja aurinkovoidetta hyvällä suojakertsillä mukaan.


      • Ootastellaan

        Käy sinä välillä piristämässä näitä "jeesuksen morsiamia" kun ne on ootelleet ylkänsä uutta tulemista lähes 2000 vuotta.


    • AamenkiitosJeesus

      "Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos."
      Joh 6:37

    • Eikiitosjeesus

      Taivaan kirkkauteen? Kukapa sellaiseen helvettiin haluaisi. Paras varata mukaan ainakin kunnon suojapuku hitsuskypärästä alkaen ja kylmääkin on. Säteily muuttuu vaaralliseksi jo 10km korkeudessa ja siitä taivaasta kun ei ole merkkiäkään vaikka on tiirailtu liki 10 miljardin valovuoden päähän.
      Taitaa taivas olla vain korvien välissä, niin kuin jumalatkin. Kuvittelu on sallittua kun ei sotke sillä elämäänsä.

      • Niinsevaanonpi

        Se ateismi laittaa sinut funtsimaan tuollaisia. Jumala on valmistanut omilleen jotain sellaista, johon sinun järkesi ei yletä.


      • Eikiitosjeesus
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Se ateismi laittaa sinut funtsimaan tuollaisia. Jumala on valmistanut omilleen jotain sellaista, johon sinun järkesi ei yletä.

        Jep, puusepän toistaitoinen poika on issekseen naputellut meille majaa kasaan jo 2000v mutta eipä taida valmista tulla. Tietysti jos on ranteet valmiiksi sökönä....

        On se siihen nähden hyvä että tilattiin Olkiluoto 3. Ranskasta.


      • Anonyymi
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Se ateismi laittaa sinut funtsimaan tuollaisia. Jumala on valmistanut omilleen jotain sellaista, johon sinun järkesi ei yletä.

        "Sinun sanas on alusta totuus ollut: kaikki sinun vanhurskautes oikeudet pysyvät ijankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun sanas on alusta totuus ollut: kaikki sinun vanhurskautes oikeudet pysyvät ijankaikkisesti."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun sanas on alusta totuus ollut: kaikki sinun vanhurskautes oikeudet pysyvät ijankaikkisesti."

        Kiitos. Ihan nöyräksi vetää tuollainen tunnustus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun sanas on alusta totuus ollut: kaikki sinun vanhurskautes oikeudet pysyvät ijankaikkisesti."

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


      • Anonyymi

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja! 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinun sanas on alusta totuus ollut: kaikki sinun vanhurskautes oikeudet pysyvät ijankaikkisesti."

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      "Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

      • Sekuuluuasiaan

        Unohtamatta mäkätystä!


    • AamenkiitosJeesus

      "Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus"

      • Anonyymi

        Kiitos Jeesukselle siittä!


      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        On tainnut se rutto iskeä siihen jumalan kun ei lkeä naamansa näyttää ja hommiaan hoitaa.


    • AamenkiitosJeesus

      "Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin."

    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

    • AamenkiitosJeesus

      "ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri."

    • AamenkiitosJeesus

      "Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta."

      • Anonyymi

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."


      • Anonyymi

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo."

        "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja! 😱


    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

      • AamenkiitosJeesus

        Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Ja hän sanoi heille: "Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä."

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."


    • AamenkiitosJeesus

      "mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on."

      • Anonyymi

        Hän on kallio - ohjaa autosi häntä kohti.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta."

      • Noinikkäästeen

        Siivooja taisi poistaa rienaroskan!


      • Eikiitosjeesus
        Noinikkäästeen kirjoitti:

        Siivooja taisi poistaa rienaroskan!

        Kyllä täällä raamatun lauseita yhä esiintyy!


      • Anonyymi

        Harmi että noinkin taitava parantaja laittoi pillit pussiin niin nuorena. Tarinan mukaa elää yhä mutta hommiaan ei kyllä hoida.


    • Tämäpä.uutinen

      Jaa- onko Jeesuskin hommannut taxiluvan?

      • Anonyymi

        Ainakin sen näköinen kyytsäsi viiimereissulla Helsingissä.
        Helppo homma nykyään se lupien saanti, onnistuu uskovaisellakin.


    • AamenkiitosJeesus

      Aamen!!! Kiitos Jeesus!!!

    • Eikiitosjeesus

      Taivaan kirkkaudessa on halavatun kylmää, gammasäteily valaisee luutkin ja väistämättä tappaa.

      Näytti varmaan paimentolaisista hyvin hienolta kun ei moisesta tiennyt sen enempää mitä palmun latvasta näki. Eikä "kaikkitietävä jumalakaan" tiedollaan mitenkään heitä jeesannut tai valaissut. Ihme pihtari muuten. Jos jumala olisi niin laittaisi se tviittiä liikkeelle.

    • AamenkiitosJeesus

      "Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra."

      • Anonyymi

        Jeesus on uskollinen!


    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse."

      • Anonyymi

        Älkää peljätkö sillä kirjoitettu on, taivaan kirkkaudesta uskovaiset näkevät vain vilahduksen porttien kolahtaessa kiinni. Jumala totisesti totisesti nauraa hohottaa että vaikkasitte koko ajan väärää hevosta - ei armoa. Sorit siitä.
        Aamen, ei kiitos.


    • AamenkiitosJeesus

      "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta rauhaan päästyään he jälleen tekivät sitä, mikä on pahaa sinun edessäsi. Silloin sinä jätit heidät heidän vihollistensa käsiin, niin että nämä vallitsivat heitä. Mutta kun he jälleen huusivat sinua, kuulit sinä taivaasta ja pelastit heidät laupeudessasi monta kertaa."

    • AamenkiitosJeesus

      "He ovat seurakunnan edessä antaneet todistuksen sinun rakkaudestasi; ja sinä teet hyvin, kun autat heitä eteenpäin heidän matkallaan, niinkuin Jumalan edessä arvollista on."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sinä olet vanhurskas, Herra, ja sinun tuomiosi ovat oikeat."

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan."

    • Anonyymi

      "Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."

    • Anonyymi

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe