Mielisairain Raamatun henkilö?

Kuka_oli

Kuka Raamatun henkilöistä oli varmimmin mielisairas?

79

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TuskanParahdus

Jahve

• Olhehiljoo

Sairas oot itte

• Olhehiljoo kirjoitti:

Sairas oot itte

Mistä muuten olet siitä noin varma?

• Uskonrauha

Ilmoitin ylläpidolle tästä.

• Ehdotan, että Jahve.

• jeesusolihulluin

Jeesus uskoi olevansa jumalan poika, mutta ei kyennyt todistamaan väitettään.

• "Joka katsoo naista himoiten, on parempi repiä silmät päästään". "Minun seuraajani voivat juoda kuolettavaa". "Minä ja Isä olemme yhtä". Minun seuraajani parantavat sairaat panemalla kätensä heidän päälleen". "Minä tulen pian".

Mielisairasta.

• LäähLäähUrkUrk
        torre12 kirjoitti:

"Joka katsoo naista himoiten, on parempi repiä silmät päästään". "Minun seuraajani voivat juoda kuolettavaa". "Minä ja Isä olemme yhtä". Minun seuraajani parantavat sairaat panemalla kätensä heidän päälleen". "Minä tulen pian".

Mielisairasta.

Totta, nainen on objekti ja sitä tulee saada himoita!

• Eipä uskonut ei. Paavali on se mielisairas riivattu harhaopettaja, joka moisen kauhistuksen kehitteli.

• LäähLäähUrkUrk kirjoitti:

Totta, nainen on objekti ja sitä tulee saada himoita!

Ei ehkä ihan niin, mutta ei sen takia tarvinne silmiä repiä.

• PotutPottuina
        bismillah kirjoitti:

Eipä uskonut ei. Paavali on se mielisairas riivattu harhaopettaja, joka moisen kauhistuksen kehitteli.

Selvään skitsofreniaan viittaa se, että Paavali kuuli päässään ääniä ja näki näkyjä. Lisäksi tällä kamelikamsan edustajalla oli ohimolohkon epilepisia,
        mikä heitteli tätä vammaista hullua päin seiniä kuin räsynukkea. Ja sellaistako miestä pitäisi uskoa?

• PaskanTurahdus

Jeesus. Hokee kokoajan olevansa Jumala.

• raamatunlukija_

Ilmestyskirjan kirjoittaja vaikuttaa mielisairaalta. Mm. Luther ei pitänyt Ilmestyskirjaa lukemisen arvoisena lainkaan.
      Vanhan testamentin puolella profeetta Hesekiel oli selvästi mielisairas. Hän söi omaa paskaansakin. Nykyajan tautiluokituksen mukaan hänen on ajateltu sairastavan ainakin post-traumaattista stressihäiriötä.

• effa

Ei syönyt omaa paskaansa. Sinä olet sairas henkilö niinkuin suuri osa täällä kirjoittavista.

• SuorastaanSadistista
        effa kirjoitti:

Ei syönyt omaa paskaansa. Sinä olet sairas henkilö niinkuin suuri osa täällä kirjoittavista.

Kyllä Raamatussa Jumala käskee Hesekielia syömään ulostamansa ruoka yhä uudelleen ja uudelleen kunnes jotain mullistavaa tapahtuisi. Vaikuttaa siltä, ettet ole Hesekielin kirjaa lukenut.

• SiinäOleHyvä
        effa kirjoitti:

Ulosteen syöminen löytyy ainakin kohdasta Hes. 4:9-15.

• effa
        SiinäOleHyvä kirjoitti:

Ulosteen syöminen löytyy ainakin kohdasta Hes. 4:9-15.

Sairaita lukutaidottomia ihmisiä on tämä palsta täynnä. Ei syönyt Hesekiel paskaa.

• Nuotiolauluja

Ei syönyt ainakaan tuon raamatuntekstin perusteella. Mutta paistoi kyllä leipänsä ihmisen paskasta tehdyn tulen päällä.

• TuskanParahdus
        SuorastaanSadistista kirjoitti:

Kyllä Raamatussa Jumala käskee Hesekielia syömään ulostamansa ruoka yhä uudelleen ja uudelleen kunnes jotain mullistavaa tapahtuisi. Vaikuttaa siltä, ettet ole Hesekielin kirjaa lukenut.

4:12 Ja ohrakaltiaisena on sinun se syötävä, ja ihmisulostuksella on sinun se paistettava heidän silmäinsä edessä.
        4:13 Ja Herra sanoi: "Näin tulevat israelilaiset syömään leipänsä saastaisena pakanain joukossa, jonne minä heidät karkoitan.

Kyllä tuossa ihan selvästi omalla paskalla jatketaan jauhot.

Jos Jeesus ilmestyisi unessa ja käskisi syödä omaa paskaa niin söisitkö?

Jälleen kerran ateistit tuntevat uskovien kirjat paremmin.

• serious
        TuskanParahdus kirjoitti:

4:12 Ja ohrakaltiaisena on sinun se syötävä, ja ihmisulostuksella on sinun se paistettava heidän silmäinsä edessä.
        4:13 Ja Herra sanoi: "Näin tulevat israelilaiset syömään leipänsä saastaisena pakanain joukossa, jonne minä heidät karkoitan.

Kyllä tuossa ihan selvästi omalla paskalla jatketaan jauhot.

Jos Jeesus ilmestyisi unessa ja käskisi syödä omaa paskaa niin söisitkö?

Jälleen kerran ateistit tuntevat uskovien kirjat paremmin.

Hesekiel sai hetkeä myöhemmin myönnytyksen käyttää eläimen lantaa polttoaineena.

Niin hän sanoi minulle: "Katso, minä annan sinulle eläimen lannan ihmisen jäljen sijaan; valmista leipäsi sen päällä". (Hesekiel 4:15 [FinPR])

Profeetan käsky oli kova, mutta kova oli sanomakin joya hänen piti saarnata.

Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, katso, minä murran leivän tuen Jerusalemilta, ja he saavat syödä leipää painon mukaan ja huolissansa sekä juoda vettä mitan mukaan ja kauhuissansa, niin että he joutuvat leivän ja veden puutteeseen ja yhdessä nääntyvät ja riutuvat syntivelkansa tähden". (Hesekiel 4:16-17 [FinPR])

Tämän takia profeetalle annettiin noita performansseja tehtäväksi - sanan piti mennä perille.

• serious kirjoitti:

Hesekiel sai hetkeä myöhemmin myönnytyksen käyttää eläimen lantaa polttoaineena.

Niin hän sanoi minulle: "Katso, minä annan sinulle eläimen lannan ihmisen jäljen sijaan; valmista leipäsi sen päällä". (Hesekiel 4:15 [FinPR])

Profeetan käsky oli kova, mutta kova oli sanomakin joya hänen piti saarnata.

Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, katso, minä murran leivän tuen Jerusalemilta, ja he saavat syödä leipää painon mukaan ja huolissansa sekä juoda vettä mitan mukaan ja kauhuissansa, niin että he joutuvat leivän ja veden puutteeseen ja yhdessä nääntyvät ja riutuvat syntivelkansa tähden". (Hesekiel 4:16-17 [FinPR])

Tämän takia profeetalle annettiin noita performansseja tehtäväksi - sanan piti mennä perille.

Ei siinä niin ole. Mitään sanaa ei tarvitse mennä perille, vaan "minä... että he joutuvat leivän ja veden puutteeseen... nääntyvät ja riutuvat syntivelkansa tähden".

• serious
        torre12 kirjoitti:

Ei siinä niin ole. Mitään sanaa ei tarvitse mennä perille, vaan "minä... että he joutuvat leivän ja veden puutteeseen... nääntyvät ja riutuvat syntivelkansa tähden".

No.. ei ihan siinä, mutta myöhemmin mm.

"Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!" (Hesekiel 33:11 [FinPR])

Kuritus on aina syntisen palauttamiseksi tuhon tieltä. Tämä koskee etenkin Jumalan kansaa.

• HerranOmaÄlykkö

Tämä olikin oikein hyvä ketju!
      Kiitos!

Nyt Raamatun kirjoitukset tuntuvat erittäin viisaiden ihmisten kirjoittamilta, kun vertaa näiden herjahenkien räpellyksiin. Huomaa, että haureelliset ja herjaajat ovat aina paholaisen vallassa ja paholainen saa omakseen vain ne tollot.

• ettänäin

Tottakai raamattu on kirjoitettu lukijoitansa fiksumpien toimesta. Se aivopesukirja ja näköjään tehnyt tehtävänsä sinunkn osalta, kun luulet, että raamattupiirien ulkopuoliset ovat paholaisen vallassa olevia tolloja. Eipä eroa paljoa kiihkomuslimien ajattelusta.

• Täällä on lainattu tekstejä Raamatusta. Eikö kelpaa?

• HIL-47
        ettänäin kirjoitti:

Tottakai raamattu on kirjoitettu lukijoitansa fiksumpien toimesta. Se aivopesukirja ja näköjään tehnyt tehtävänsä sinunkn osalta, kun luulet, että raamattupiirien ulkopuoliset ovat paholaisen vallassa olevia tolloja. Eipä eroa paljoa kiihkomuslimien ajattelusta.

Lukekaapa vanha testamentti,eikä Lutherin käänöstä. Mikä Lutheri oli olevinaan, kun muka puhdisti uskonnon Väänteli vanhat tarut omanmielensä mukaan. Oli oikeen ristilinen olevinaan,ja tapatti kymmeniätuhansia talonpoikia kun eivät ollet samaa mieltä. Pyöväli mikä pyöväli,ja eli toisten työllä niinkuin nykyajan politikot.

• Kirjakääröt

Hes.4:12 Biblia (1776) Ohraisia leipiä pitää sinun syömän, jotka sinun heidän silmäinsä edessä ihmisen jäljellä kypsentämän pitää. Hes.4:15 Niin hän sanoi minulle: Katso, minä annan sinulle eläimen lannan ihmisen jäljen sijaan; valmista leipäsi sen päällä.

• Ylilääkäri

1. Minä olen hyvä, kaikkitietävä ja kaikkivaltias jumala.
      2. Taidanpa käyttää taitojani luodakseni maailmankaikkeuden.
      3. Tiedän ennalta, että sinne ilmestyy synti ja pahuus.
      4. Sen voisin hyvänä kaikkivaltiaana estää.
      5. En kuitenkaan viitsi vaan luon rikkinäisen maailmankaikkeuden, jonne ilmestyy synti ja pahuus.
      6. Synti täytyy korvata veriuhrilla.
      7. Uhriksi riittää vain jumalanpoika, jollaisen järjestän maan päälle.
      8. Jokainen tämän ajatusketjun järkevyyttä epäilevä on syntinen ja tullaan tuhoamaan.

Kyllä tältä pohjalta saa jo kohtalaisen diagnoosin aikaiseksi.

• näppituntumalla

Minä taas kehitin tietokonepelin, jonka nimi on Maapallo ja Universumi. Pelissä minua kutsutaan Jumalaksi.

Loin maailmankaikkeushologrammin planeettoineen ja järjestelmineen, joka toimii omalla painovoimallaan, ja tuohon järjestelmään Tellus -nimisen planeetan pelihahmoineen.

Voin ladata pelihahmoille muistot ja ajatukset ja muutella niitä unen aikana, jolloin heiltä on poiskytkettynä päivätajunta.

Koko järjestelmä koostuu atomi -nimisistä pienen pienistä hiukkasista, jotka ovat yhteydessä keskenään väreilevän yhtenäiskentän kautta, kenttään pystyn syöttämään tietoisuuden sekä atominytimien reaktioiden kautta valintojen seuraukset.

Pelihahmoilla on itsenäinen ajattelu, ja he saavat tehdä myös itsenäisesti ratkaisuja tietämättä valmiiksi seurauksia.

Syy- ja seuraussuhteen kautta heidän on löydettävä pelissä tie takaisin Paratiisi -nimiseen paikkaan, josta heidät kerrotaan karkoitetun, ja heille annetaan pelin avaukseksi tarina, joka johti karkoittaimiseen sekä peliohjeet löydettäviksi.

Tarina, jonka annoin heille on tällainen - tässä vain osa siitä:

3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
        3:23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
        3:24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.

Heidän tehtävä on nyt löytää tie takaisin Paratiisiin, ja sitten jäin itse seuraamaan mitä he tekevät - välillä tietysti omaksi huvikseni syötän pelikentälle merkillisiä sattumia ja tapahtumia tai vaikka jonkinlaisen ihmeellisen pelastumisen.

Kiva peli.

• oikeasyyllinen

Tuo Jumala-kuvaus synnistä on ihmisen keksimä tarina, joka ei liity Jumalaan mitenkään - ei luomiskertomuksessa mistään synnistä puhuta, Paavali keksi koko syntijutun, joten älä pistä Jumalan niskaan mitä ihminen itse on kehitellyt.

• pelihahmo
        näppituntumalla kirjoitti:

Minä taas kehitin tietokonepelin, jonka nimi on Maapallo ja Universumi. Pelissä minua kutsutaan Jumalaksi.

Loin maailmankaikkeushologrammin planeettoineen ja järjestelmineen, joka toimii omalla painovoimallaan, ja tuohon järjestelmään Tellus -nimisen planeetan pelihahmoineen.

Voin ladata pelihahmoille muistot ja ajatukset ja muutella niitä unen aikana, jolloin heiltä on poiskytkettynä päivätajunta.

Koko järjestelmä koostuu atomi -nimisistä pienen pienistä hiukkasista, jotka ovat yhteydessä keskenään väreilevän yhtenäiskentän kautta, kenttään pystyn syöttämään tietoisuuden sekä atominytimien reaktioiden kautta valintojen seuraukset.

Pelihahmoilla on itsenäinen ajattelu, ja he saavat tehdä myös itsenäisesti ratkaisuja tietämättä valmiiksi seurauksia.

Syy- ja seuraussuhteen kautta heidän on löydettävä pelissä tie takaisin Paratiisi -nimiseen paikkaan, josta heidät kerrotaan karkoitetun, ja heille annetaan pelin avaukseksi tarina, joka johti karkoittaimiseen sekä peliohjeet löydettäviksi.

Tarina, jonka annoin heille on tällainen - tässä vain osa siitä:

3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
        3:23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
        3:24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.

Heidän tehtävä on nyt löytää tie takaisin Paratiisiin, ja sitten jäin itse seuraamaan mitä he tekevät - välillä tietysti omaksi huvikseni syötän pelikentälle merkillisiä sattumia ja tapahtumia tai vaikka jonkinlaisen ihmeellisen pelastumisen.

Kiva peli.

"Scifi-kuvitelmaa, eikö?

Niinhän sitä ajattelisi, mutta saksalainen tutkijaryhmä on nyt löytänyt
        todisteita siitä, että koko universumimme saattaa olla suuri tietokonesimulaatio.

Nimittäin, jos tämä olisi totta, niin meidän pelihahmojen on lähes mahdoton
        itse huomata olevamme tietokoneohjelman luomuksia keinotekoisessa
        maailmassa. Ainoa mahdollisuus on törmätä johonkin ohjelmoinnin
        rajoitukseen, johon ei ole mitään erityistä syytä.

Bonnin yliopiston tutkijat loivat tutkimustarkoituksessa yhden tällaisen simulaatiomaailman. Eivät täydellistä, mutta riittävän hyvän huomatakseen, että tarpeeksi kehittyneellä supertietokoneella se on mahdollista. Ja he huomasivat myös, että simulaatio-ohjelmassa on väistämättä rajoituksia. Sen jälkeen he hakivat meidän myös meidän maailmastamme samanlaisia rajoituksia ja yllätyksekseen huomasivat, että niitä löytyy.

Eri kysymys sitten on, että jos todellakin olemme tietokonesimulaatio tai hahmoja jonkun teini-ikäisen pelifriikin läppärillä, onko sillä meille käytännössä mitään väliä?

Sen sijaan voimme jäädä pelkäämään sitä, milloin teinin isä tai äiti tulee komentamaan, että "nyt se kone kiinni ja nukkumaan!"

Ja toivo kannattaa laittaa siihen, että teini muistaa edes "seivata" pelin..."

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/12/11/enta-jos-sina-olet-simulaatio

• oiailavjuu

oisko jethro ?

• Vikapää

Jaak.5:17 Biblia (1776) Elias oli ihminen, niissä haluissa vikapää kuin mekin, ja hän rukoili rukouksella, ettei pitänyt sataman, ja ei satanutkaan maan päällä kolmeen vuoteen ja kuutena kuukautena. Luuk.4:25

• niinpä.niin

Jeesuksen omaiset pitivät Jeesusta hulluna. Tämä on ainakin totta.

• Monet.muutkin

Mark. 3:21

”And his relatives having heard of it went out to lay hold on him, for they said, He is out of his mind.”

”Kun Jeesuksen omaiset kuulivat kaikesta tästä, he lähtivät sinne ottaakseen hänet huostaansa, sillä he luulivat, että hän oli poissa tolaltaan.”

Joh. 8:48
        Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"

Joh. 10:20
        Ja useat heistä sanoivat: "Hänessä on riivaaja, ja hän on järjiltään; mitä te häntä kuuntelette?"

• Raamatunlukijalta

Tehkää itse kukin rikosilmoitus tästä keskustelusta. Muuten tästä tulee vielä jokapäiväistä.

https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

https://www.minilex.fi/a/uskonrauhan-rikkominen-loukkaa-uskonnon-harjoittajia

"Uskonrauhan rikkominen on rikos, jossa joku julkisesti loukkaa kirkon tai uskontokunnan pyhänä pitämiä asioita... ...Kyse ei tarvitse välttämättä olla jumalanpalveluksesta. Vastaavia rikoksen tarkoittamia tapahtumia ovat hautajaiset, muut kirkolliset toimitukset ja muu uskonnon harjoitus."

Siis tässä tapauksessa muu uskonnon harjoitus eli uskonnosta / kristinuskosta / luterilaisuudesta keskustelu julkisella foorumilla.

Pyhänä pitämäämme Raamatun ilmoittamaa Jumalaa ovat tässä keskustelussa loukanneet nimimerkit:

TuskanParahdus
      usko.vain.en
      jeesusolihulluin
      torre12
      PaskanTurahdus
      SuorastaanSadistista

Edesmenneinä pyhinä pitämiämme Raamatun henkilöitä ja kirjoittajia ovat loukanneet nimimerkit:

bismillah
      PotutPottuina
      raamatunlukija_
      SiinäOleHyvä
      Nuotiolauluja

Lisäksi nimimerkki ateisti-22 on tehnyt tässä keskustelussa Raamatun ilmoittamaan Jumalaan uskovien kunnian loukkauksen.

• Riittääjo

Voisi todiaankin tehdä rikosilmoituksen. Ainakin minun uskonnollisia tunteita kirjoitukset loukkaavat herjaamalla ja häpäisemällä Jumalaa ja hänen pyhiään.

• Pudis55

Minusta se on vähintä mitä voisitte tehdä. Lisää minut listalle vaikka en tässä ketjussa ole kirjottanutkaan. Tulen mielelläni vastaamaan syytökseen. Sinun on syytä varmistaa että jumalasi myös saapuu oikeussaliin muuten homma kaatuu, sen lupaan.

• TuskanParahdus

Tämä pronssikautinen mielikuvitusolento voisi tulla näyttäytymään ja osoittamaan närkästyksensä meille kaikille, jos haluaisi. Eikö niin?

Mutta keksityillä höpöhöpö jumalilla ei ole tunteita. Eivätkä ne ilmesty mihinkään muuhun kuin paahtoleipiin ja koiran takapuoleen.

Linkit seuraavassa postauksessa

• TuskanParahdus

• tärkeätutkinta

Hyvä idea tuo tutkintapyyntö! Nimittäin, kun tässä on jo matkan varrella tullut esille sellaisia seikkoja, että on syytä epäillä Paavalin väärentäneen ja vääristelleen Jumalan ilmoituksia, joka antaa viitteitä jopa siihen, että hän teki uskonnosta saatananpalvontaan. Ehkä saisimme poliisitutkinnassa asian selville!

Piispa Huovinen kyllä ilmoitti, että kristus asetettiinkin taivaalle Sol Invictukseksi, loistavaksi auringoksi, mutta oliko kyseessä tutkittu asia vaiko vasta epäilys? Sol Invictushan on pakanajumala. Onko tässä siis loukattu nyt pyhää vai pahaa?

Tekikö Paavali todella itsestään Jumalan? Kohdistuuko tämä Jumalan pilkka Paavalin syystä uskontoon? Ja onko uskonto todellisuudessa saatananpalvontaa. Nämä kaikki ovat tärkeitä asioita selvittää.

Laitan tähän tämän kokoelman, joka antaa aiheen myös tutkintapyynnön tekemiseen:

Kristinuskossa ei ole mitään lahkoja, koska koko kristinusko perustuu Jeesuksen kuolemaan, ja kristinuskon Jumala on Paavali, joka antoi Jeesuskelle arvonimen Kristus. Ja Paavali julisti itse itsensä tämän uskonnon Jumalaksi - Paavali oli myös suuren juutalaisneuvoston jäsenenä tuomitsemassa Jeesuksen kuolemaan, joten hänellä on itse oikeutettu asema myös Jumalana - kuten hän sanookin.

Raamatusta:

Paavalin kirje galatalaisille, luku 3: Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu"

Paavali selittää miten hän teki tämän kristinuskon:

"2. Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

Paavali todistaa olevansa Isä Jumala:

1. Kor. 4:15 Sillä vaikka teillä olisi kymmenentuhatta kasvattajaa Kristuksessa, niin ei teillä kuitenkaan ole monta isää; sillä minä teidät synnytin evankeliumin kautta Kristuksessa Jeesuksessa."

Paavali kiroaa muut:

Gal. 1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.

Gal. 1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu."

Kenen avulla kirotaan?

Kristinusko on yksi ja sama Paavali-lahko, jossa hän on ottanut itselleen Jumalan aseman, ja joka perustuu hänen oppiinsa itse määräämästään kuolemasta Jeesus-nimiseksi väitetylle henkilölle.

• selvittämätönmurha

Ja siksi toiseksi tuo murhakin on edelleen selvittämättä - olen ymmärtänyt, että murha rikoksena ei vanhene koskaan. Samalla poliisi voisi vähän tutkia sitäkin.

• ilmainenarmo
        selvittämätönmurha kirjoitti:

Ja siksi toiseksi tuo murhakin on edelleen selvittämättä - olen ymmärtänyt, että murha rikoksena ei vanhene koskaan. Samalla poliisi voisi vähän tutkia sitäkin.

Tuli toinenkin asia mieleen.... Onko Paavali antanut jonkun ajan, että kauanko tällainen syntiensovitus/lunastus Jumalalle tehtynä on voimassa?

Ajattelin vaan, että jos sattuisi olemaan jokin vanhenemisaika, ja ilmestyisi joku uusi Jeesus Kristus pelastamaan, niin onko laissa pykälä, joka kieltäisi tällaisen rituaalikulttimurhan?

• kilo

Nämä ateistit pitäisi kuskata suoraan mielisairaalaan mutta eihän se Suomessa onnistu. Tämä on jumalanpilkkaajien luvattu maa.

• HMM___

Raamattua täällä vain on lainattu. Ei se mitään jumalanpilkkaa ole. Kyllä nämä asiat ovat kovin tuttuja teologeillekin jotka tutkivat Raamattua. Omat mielikuvitusjumalanne ovat sen sijaan saaneet taas kolauksen.

• XDDD22

Kirjottaja

• Jumala.Ainoa.Viisas

Vuosi vaihtuu. Jeesuksen tulemus on lähempänä kuin koskaan. Tämän ketjun pilkkaajatkin joutuvat notkistamaan polvensa Jeesuksen edessä.

• Taitaa olla se tulemus yhtä kaukana kuin on aina ollut. Ei Jeesus ikinä tule, kun ei minnekään mennytkään. Haudassa kuten muutkin.

• lisätietojamyös

Tutkintapyyntö kohdasta poimittua:

"Voisi todiaankin tehdä rikosilmoituksen. Ainakin minun uskonnollisia tunteita kirjoitukset loukkaavat herjaamalla ja häpäisemällä Jumalaa ja hänen pyhiään."

Älä ole murheellinen - nämä Pyhät eivät olisi Pyhiä, jos kirkko ja kristinusko ei olisi heitä ensin tappanut.

Mm. Paavali Jeesusta, jolloin hänestä tuli Jumala, ja vielä kolme vuotta myöhemmin Stefanoksen - siis Pyhän Stefanoksen - vaikka väitti tulleensa siinä välissä jo kristinuskoonkin nähtyään näyn Jeesuksesta, joka pyysi häntä jatkamaan tätä uskonnontekoa.

Ja tämän jälkeen on tullut lukematon määrä lisää Pyhiä martyyreita - kuuluisin varmaan Jeanne d Arc, jonka kirkko poltti roviolla. Tästä tulikin mieleeni, kun Jeanne kertoi vangittuna ollessaan nähneensä näyn Catherinesta, niin Catherine Aleksandrialainen on myös erittäin tärkeä Pyhä, joka auttoi keisari Konstantinus Suurta saamaan haltuunsa Jeesuksen sanojen viisauden - tapatti hänet sen jälkeen ja nämä viisaat miehet. Siinä tuli paljon Pyhiä martyyreita.

Tämän jälkeen keisari vaati paavia kutsumaan ensimmäisen kirkolliskokouksen koolle, jossa sitten tehtiin kristinuskon kolminaisuusoppi ja Jeesus tuomittiin harhaoppiseksi ja hänen omat opetuksensa määrättiin hävitettäväksi, jotka löytyivät v. 1945.

Keisari Konstantinus Suuri oli itse viimeinen Rooman keisari, joka julistettiin kuolemansa jälkeen Jumalaksi.

Tässä nyt vaan näitä perustietoja poliititutkintaan varten.

• ensimmäisenä

Unohtui mainita - kun oli näistä keisarin tekemistä pyhistä kyse - että keisari Konstantinus Suuri onkin tämän vuoksi julistettu ensimmäiseksi kristityksi keisariksi.

• tärkeätutkinta

Jaa-a, mutta sieltä edeltä jäikin nyt pois ne tärkeimmät poliisitutkintaan liittyvät asiat - eli väärentäminen, jota on syytä epäillä Paavalin kohdalla, koska hän väittää itse kiivailleensa Jumalan kiivaudella tehdessään evankeliumin ja olevansa kaikkien kristittyjen Isä.

On syytä olettaa, että Jeesus paljastaa tämän väärennöksen jopa Ilmestyskirjassa, joten on tutkittava, että pitääkö todella paikkansa esimerkiksi ehtoollisen asetussanat (okkultinen saatananpalvontariitti), kun Paavali väittää näin, ja ne ovat tämän jälkeen ilmestyneet evankeliumeihin Jeesuksen sanomana:

"Sillä minä olen saanut Herralta sen, minkä myös olen teille tiedoksi antanut, että Herra Jeesus sinä yönä, jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti, mursi ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka teidän edestänne annetaan; tehkää tämä minun muistokseni". Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni". Sillä niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tämän maljan, te julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kuin hän tulee." (1. Kor. 11:23-26)

Ja mikä on tämä Paavalin lähde, joka tieto on koko kulttimurhan oikeutuksena laitettu Raamattuun:

"Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että Kristus on kuollut meidän syntiemme tähden, kirjoitusten mukaan," (1. Kor. 15:3)

Kaikki nämä liittyvät oleellisesti nyt tuohon poliisille tehtävään tutkintapyyntöön, että tiedämme kenen ja minkä kunniaa tässä on loukattu - Jumalan vai Saatanan?!

• HIL-47

Nämä näkyjen näkijät tarkoittaa, että jo siihen aikaan nautitiin jojain huumeita. Nykyisi kuitenkin nämä näkyjen näkijät laitetaan tarkkailuun.

• sieniäkö
        HIL-47 kirjoitti:

Nämä näkyjen näkijät tarkoittaa, että jo siihen aikaan nautitiin jojain huumeita. Nykyisi kuitenkin nämä näkyjen näkijät laitetaan tarkkailuun.

Jojain huumetta sinäkin olet nauttinut....

• Bileam ja hänen aasinsa. Aasi väisteli näkymätöntä enkeliä ja Bileam hakkasi aasia kunnes he viimein keskustelivat asiasta. Sitten Bileamkin näki enkelin. Selvä skitsofrenia tapaus.

• Voi itku, ei ymmärrä tarinoita.

• aasiasiaa

Tarinoilla on aina jokin symbolinen merkitys - mikähän merkitys on sillä, että Jeesus on laitettu uskontotarinassa ratsastamaan aasilla pidätettäväksi?! Joku irvileuka väitti, että se johtuisi siitä, että Jeesus osasi jo ennustaa, että tulevaisuudessa aasit tulevat ratsastamaan hänellä.

• fari.g kirjoitti:

Voi itku, ei ymmärrä tarinoita.

Hyvä että myönnät Raamatun olevan fiktiota. Mutta fiktiossakin hahmoja voidaan kirjoittaa skitsofreenikoiksi.

• serious

Tämän ketjun kirjoitukset ovat karu esimerkki siitä, miten nykyään suhtaudutaan tai ei osata suhtautua meidän vähäisimpinä pidettyihin lähimmäisiimme. Koettakaapa mukaistua henkilöön, jolla on mielenterveyden sairaus tai omaisia, joilla on tällainen sairaus ja joka lukee tätä ketjua ja sen mieletöntä riekkumista! Paljonko sait apua.

Tottakai Raamatussa on henkilöitä joilla on mielenterveydelisiä ongelmia, kuten meidän aikamme ihmiselläkin. Raamattu kuvaa rehellisesti ihmisten ongelmia arjessa. Daavidin psalmeissa mm on suuri lohdutus masentuneelle tai ahdistuneelle, koska Daavid kirjoittaa omakohtaisesta kokemuksestaan. Raamatun lupausten kautta saa suuri apu, jos kokee kohdanneensa ylivoimaisia vaikeuksia elämässään.

"Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli." (Psalmit 34:18 [FinPR])

Totta on että moni on sekoittanut päänsä uskonnollisessa metelissä, näkee tai kuulee olemattomia. Joku luulee olevansa Jumalan voideltu ja toimittaa saamaansa tehtävää, johon on nostettu. Tämä on sama ongelma kuin narsistisilla maallisilla johtajilla tai diktaattoreilla. Heitä Sana kehoittaa kiinnittymään Totuuteen nöyryydessä.

Raamatussa on siis kuvattu paljonkin mieleltään järkkyneitä, enemmän tai vähemmän, pidempiä ja lyhyempiä aikoja kärsineitä. Jokainen voi lukea näistä henkilöistä itse Raamatun sivuilta. Jokaiselle heistä on on sama lupaus, joka on tänäänkin voimassa:

"Huuda minua avuksi ahdistuksen päivänä. Minä vapautan sinut, ja sinä olet kunnioittava minua.” (Psalmit 50:15 [FinRK])

"Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa."
      (Heprealaiskirje 2:18 [FinPR])

Tämän toteutuminen on minun ja monen ihmisen lohdullinen kokemus. Siunausta kaikille,

• miksimiksimiksi

Mikä on lohdun lähde niille uskovaisten perheiden lapsille ja muille, jotka ovat joutuneet hyväksikäytetyksi uskonnon nimissä? Mikä on uskon lohdun lähde niille, jotka tarvitsevat vertaistukea tullessaan henkisesti pahoinpidellyksi uskonnollisissa yhteisöissä?

Jos uskonto olisi lohtua tuova ja positiivinen asia - tällaista ei uskonnon piirissä ja nimissä olisi koskaan tapahtunut.

Mikä meni pieleen? Miksi Jeesuksen opetukset eivät kelvanneet Rooman kirkolle eikä sen jälkeen luterilaisille?

Mikä pakotti tekemään syntiin perustuvan uhrikulttiuskonnon, jota on jatkettu nyt 2000 vuotta okkultisin menoin, vaikka piispatasolla on tiedetty koko ajan, että koko uskonnon luominen Rooman keisarin avulla on perustunut vain vallankäyttöön Paavalin avulla.

Miksi?

Todisteet edellä.

• saatananpalvontamenot

Tämä oli vain jäävuorenhuippu vuonna 2013:

"Tutkimus tuotti tietoa 156:ta seksuaalisen väkivallan tekijästä. Uhrien määrä on moninkertainen, sillä enimmillään samalla tekijällä on kerrottu olleen toistakymmentä hyväksikäytön kohdetta. Teot ovat ajoittuneet useille vuosikymmenille ja tuoreimmat aivan lähivuosiin."

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/548462/Tutkija Lestadiolaisten johto syyllistyi seksuaaliseen hyvaksikayttoon

"Australian katolisen kirkon lastenhyväksikäytön laajuus paljastui – uhreja ainakin 4 444"

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005076566.html

"Tuore raportti: USA:n Pennsylvaniassa toimi yli 300 pedofiilipappia - uhreina yli 1 000 lasta"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/201808142201137278

Muutaisin otsikon mielisairas uskonto.

Joudunko rikostutkintaan, jos sanon, että olen pyhää vihaa täynnä tätä uskontoa kohtaan?

• rikostutkintaan

Ja mitä Paavali opettakaa ja sanoo tästä itse tekemästään uhrikulttiuskonnosta? Armouskonto on tehty ihmisille, jotka tarvitsevat likaiset, törkeät, alhaiset tekonsa oikeutetuiksi. Kunnon ihminen ei ihmisuhreja Jumalan nimissä itselleen tarvitse, koska järkikin sanoo, että jos Jumala tapetaan ja kirotaan ristille, on Saatana vapaana.

Paavali opettaa:

Kirje roomalaisille, luku 7, Paavali puhuu
        14. Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
        15. Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
        16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
        17. Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
        19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
        20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
        21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
        22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
        23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
        24. Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
        25. Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.

Ja joku sikamainen uskovainen kehtaa tätä oppia vielä puolustella vaikka kaikki sen seuraukset ovat niin sotina, väkivaltana, rovioina, rikoksina, vallankäyttönä, alistamisena - ja kaikissa se pahuudenmuodoissaan - ollut nähtävissä jo vuosisatojen ajan!

Vaadin koko opille rikostutkintaa kansainvälisessä rikostuomioistuimessa!

• serious
        miksimiksimiksi kirjoitti:

Mikä on lohdun lähde niille uskovaisten perheiden lapsille ja muille, jotka ovat joutuneet hyväksikäytetyksi uskonnon nimissä? Mikä on uskon lohdun lähde niille, jotka tarvitsevat vertaistukea tullessaan henkisesti pahoinpidellyksi uskonnollisissa yhteisöissä?

Jos uskonto olisi lohtua tuova ja positiivinen asia - tällaista ei uskonnon piirissä ja nimissä olisi koskaan tapahtunut.

Mikä meni pieleen? Miksi Jeesuksen opetukset eivät kelvanneet Rooman kirkolle eikä sen jälkeen luterilaisille?

Mikä pakotti tekemään syntiin perustuvan uhrikulttiuskonnon, jota on jatkettu nyt 2000 vuotta okkultisin menoin, vaikka piispatasolla on tiedetty koko ajan, että koko uskonnon luominen Rooman keisarin avulla on perustunut vain vallankäyttöön Paavalin avulla.

Miksi?

Todisteet edellä.

Uskontoja käytetään vallan välineenä. Näin Jeesuksen sanojakin. Jeesus on auttanut monia monia alistettuja ja sorrettuja. Näin tekevät myös Jeesuksen todelliset seuraajat.

Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". (Galatalaiskirje 5:14 [FinPR])

• vainjäävuorenhuippua

Laitetaanpa uutisia itse pääkallopaikalta:

Paavin päämanaaja: Paholainen on työssä Vatikaanissa
        11.03.2010 klo 11:15

Katolisen kirkon tuore pedofiliakohu on todiste paholaisen läsnäolosta Vatikaanissa, väittää Pyhän istuimen johtava manaaja.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2010031111279281

"Teinityttö siepattiin Vatikaanin poliisin seksijuhliin"
        24.05.2012 klo 15:46

Emanuela Orlandin kohtalo on ollut mysteeri jo kolmen vuosikymmenen ajan. Uusia teorioita katoamisesta muodostuu koko ajan.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2012052415620272

15-vuotiaan Emanuelan katoaminen on yhdistetty paavin murhajuoneen ja saatanalliseen seksikulttiin – nyt Vatikaanin rakennuksesta löytyi luita

Julkaistu: 2.11. 8:19

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005885960.html

• äläyritäselittää
        serious kirjoitti:

Uskontoja käytetään vallan välineenä. Näin Jeesuksen sanojakin. Jeesus on auttanut monia monia alistettuja ja sorrettuja. Näin tekevät myös Jeesuksen todelliset seuraajat.

Sillä kaikki laki on täytetty yhdessä käskysanassa, tässä: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". (Galatalaiskirje 5:14 [FinPR])

Galaltalaiskirje on Paavalin kirjoittama - siinä hän kiroaa Jeesuksen ristille Jumalana.

• karmeaamenoa

Sisäpiiristä Vatikaanista myönnetään näin:

"Katolisen papin isä Gabriel Amorthin mukaan Vatikaanissa saalistetaan nuoria tyttöjä seksiorgioihin. Eikä siinä vielä kaikki, Amorthin mukaan tyttö joutui kadottuaan Vatikaanin seksiorjaksi.

Emanuela Orlandi, 15, katosi Vatikaanissa jäljettömiin vuonna 1983.

Pappismies väittää myös, että seksuaalisuuteen tiukasti suhtautuvassa Vatikaanissa on vuosien ajan hankittu nuoria tyttöjä orgioihin.

- Uskon, että Emanuelasta tuli osa ketjua, kertoo isä Amorth."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000506716.html

Minulla on kummallinen päähänpinttymä. Olen sitä mieltä, että näissä kuvioissa katosi vuonna 1999 myös 16-vuotias Raisa Räisänen, joka katoaminen ei ole vieläkään selvinnyt.

Tuolloin oli Tampereella EU-kokous. Oliko joku italialainen siellä mukana?

• koskakysyit
        karmeaamenoa kirjoitti:

Sisäpiiristä Vatikaanista myönnetään näin:

"Katolisen papin isä Gabriel Amorthin mukaan Vatikaanissa saalistetaan nuoria tyttöjä seksiorgioihin. Eikä siinä vielä kaikki, Amorthin mukaan tyttö joutui kadottuaan Vatikaanin seksiorjaksi.

Emanuela Orlandi, 15, katosi Vatikaanissa jäljettömiin vuonna 1983.

Pappismies väittää myös, että seksuaalisuuteen tiukasti suhtautuvassa Vatikaanissa on vuosien ajan hankittu nuoria tyttöjä orgioihin.

- Uskon, että Emanuelasta tuli osa ketjua, kertoo isä Amorth."

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000506716.html

Minulla on kummallinen päähänpinttymä. Olen sitä mieltä, että näissä kuvioissa katosi vuonna 1999 myös 16-vuotias Raisa Räisänen, joka katoaminen ei ole vieläkään selvinnyt.

Tuolloin oli Tampereella EU-kokous. Oliko joku italialainen siellä mukana?

Siellä oli ainakin EU-komissiojohtaja Romano Prodi Italiasta, joka on ryvettynyt KGB-skandaalissa - olikin KGB:n miehenä EU-johdossa. Hänen poliittinen neuvonantajansa EU:ssa oli muuten Alexander Stubb.

Raisan katoamisesta kertovan uutisen otsikkona oli hänen neuvottelunsa - niin ikään - KGB-tunnukset omaavan Paavo Lipposen kanssa.

• armouskontoa

Edeltä jäi tietoja Yhdysvalloista - ettei kukaan kuvittele, että uskonto olisi siellä jotenkin fiksumpaa. Tästä on maininta Austraaliaa koskevan uutisen lopussa:

"Kysymyksessä ei ole ensimmäinen laajamittainen lasten hyväksikäyttö katolisessa kirkossa. Yhdysvalloissa alkoi 2000-luvun alussa paljastua katolisten pappien harjoittama lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ja tapausten vuosia kestänyt peittely. Uhriksi arvioitiin vuosien saatossa joutuneen jopa 100 000 lasta."

Nyt tarvittaisiin täydellinen yhteenveto kokonaistilanteesta.

• puidaanpuhtaaksi

Muistakaa liittää kaikki tämä edellä oleva myös siihen tehtävään rikostutkintaan niin, että saadaan jyvät irti akanoista, kun Luoja on nyt siirtymässä kypsyneen viljanleikkuusta puintivaiheeseen.

• TuskanParahdus
        armouskontoa kirjoitti:

Edeltä jäi tietoja Yhdysvalloista - ettei kukaan kuvittele, että uskonto olisi siellä jotenkin fiksumpaa. Tästä on maininta Austraaliaa koskevan uutisen lopussa:

"Kysymyksessä ei ole ensimmäinen laajamittainen lasten hyväksikäyttö katolisessa kirkossa. Yhdysvalloissa alkoi 2000-luvun alussa paljastua katolisten pappien harjoittama lasten seksuaalinen hyväksikäyttö ja tapausten vuosia kestänyt peittely. Uhriksi arvioitiin vuosien saatossa joutuneen jopa 100 000 lasta."

Nyt tarvittaisiin täydellinen yhteenveto kokonaistilanteesta.

Yhdysvaltain katolinen kirkko tarjoaa keskimäärin yhden lasten hyväksikäytön kerran päivässä 50 vuoden ajan. Siinä on kristinuskoa kerrakseen. Antakaa lasten tulla tyköni on nyt käsitetty vähän väärin.

• Eikiitosjeesus

Nyt on kyllä kovatasoinen kisa. Paljon maailman huippuja mukana.

• luojayksintietää

Tietäisit vain kuinka paljon ja miltä tasolta, joten vaatimukseni kansainvälisestä rikostuomioistuimesta on täysin aiheellinen.

• Eikiitosjeesus
        luojayksintietää kirjoitti:

Tietäisit vain kuinka paljon ja miltä tasolta, joten vaatimukseni kansainvälisestä rikostuomioistuimesta on täysin aiheellinen.

Eiköhän ne raamatun henkilöiden rötökset kiljun teosta Kaanain häihin & identiteettivarkaus jumalan aviottomana lapsena esiintymiseen ole jo vanhentuneet. Case closed. Olematon luoja ei tiennyt asioita silloin ja vielä vähemmän nyt.

• kenenvastuu

Ei Luoja mikään olematon ole - sen todistaa tiedekin, mutta ehkä ihmisten nyt kuuluisi vastata ihan itse teoistaan, eikä poistaa Luojaa joukosta, kun ihminen - kristinuskossakin - paljastui pelkäksi konnaksi?!

Viittaan edellä olevaan tietokonepeliselitykseen, joka siis perustuu täysin tieteen tietämiin tosiasioihin - siellä on tietoisuus, joka virtaa jostakin meidän suuntaan.

• harhaoppinenjeesus

Ja huomautan edelleen, että Jeesus jo 2000 vuotta sitten puhui asioista, jotka sopivat tähän tieteeseen, mutta eivät tehtyyn kristinuskoon, joten hänet tuomittiinkin harhaoppiseksi ja hänen opetuksensa määrättiin hävitettäväksi.

• paluuparatiisiin

Ja edelleen viittaus edellä olevaan tietokonepeliin - Jeesus toi tiedon, että miten tuota peliä pelataan ja ohjeet siihen, mutta tällä ei ole mitään tekemistä Paavalin syntioppi/ihmisuhrikultin kanssa.

Mikähän oli, ettei niin hyvät ohjeet kelvanneet?!

• JeesusSanoi

Eivät terveet tarvitse parantajaa vaan sairaat.

• hyväksikäytettyruhjottu

Ja niinpä nuo sairaat ihmiset päättivät käyttää Jeesusta hyväkseen.

• Jeesuksen.oma

Loppuu pilkkaamiset pilkkaajilta.

• Eikiitosjeesus

Joo heti kun pilkan aihe ei ole kenenkään pilkan arvoinen. Lähellä ollaan jo.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      45
      3696
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      465
      3534
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      2979
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      88
      2095
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      150
      1749
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1700
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      122
      1465
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1410
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1192
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1085
    Aihe