Voidaan täältäkin tehdä rikosilmoitus vihapuheista

Aina.tulee.raja

Juha Sipilältä vetoomus suomalaisille: ”Omankädenoikeuden käyttö on oikeusvaltiossa rikos, kuten myös vihapuheen viljeleminen”

Vaikka oltu vielä pitkämielisiä herjoista, se ei tarkoita että ne sallitaan. Myös Suomi24 voi saada syytteen sallimisesta.

Ei tämäkään poistamisella muutu miksikään, kun näin ohjaillaan pahimpia herjaajia. Oikeusvaltio hoitaa sitten jos ja kun syyte tulee.

52

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SaatanallisetLestat

      Haistappa vähäosaisia ja duunareita mielivaltaisesti kyykyttämään pyrkivä sipilistilesta vaan mustan kissan vittu!

      • Sossut.kummia.herjaajia

        Tämä Kapin ynnä muiden kansa "pankkomajuria" ym herjaa huutavat


    • Mykkäseksi

      EU-parlamentin jäsen, hollantilainen Machiel de Graaff, varoittaa EU-kansalaisia, että YK:n siirtolaissopimuksen hyväksyminen tekee maahanmuuton arvostelemisesta rikollista toimintaa, josta seuraa rangaistus.

      Marokossa järjestetään kansainvälinen kongressi 10.-11. joulukuuta. Kongressiin osallistuvat maat allekirjoittavat YK:n siirtolais- eli GCM-sopimuksen. Vaikka sopimus sinällään ei ole sitova, sen allekirjoittaneet maat sitoutuvat muuttamaan lainsäädäntönsä sopimuksen mukaiseksi.

      ”Yksi uuden sopimuksen peruselementti on se, että käsitystä vihapuheesta laajennetaan”,sanoo Machiel de Graaff.

      De Graaffin mukaan sopimuksella halutaan kriminalisoida maahanmuuttokeskustelu. Siirtolaisuuden arvostelusta tulee rikos.

      ”Maahanmuuttokriittiset mediat voidaan sulkea. Sopimuksella laillistetaan massamaahanmuutto.”

      ”Sopimus sanelee, että maahanmuutto on ihmisoikeus, joten käytännössä Merkelin siirtolaisavoimen politiikan arvostelu tulee mahdottomaksi riskeeraamatta vihapuheesta seuraavaa tuomiota”, sanoo de Graaff.

      • Tuollaisilla sopimuksilla ei oikeastaan ole mitään merkitystä vaan yksittäiset valtiot voivat pistää ne silppuriin tarvittaessa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tuollaisilla sopimuksilla ei oikeastaan ole mitään merkitystä vaan yksittäiset valtiot voivat pistää ne silppuriin tarvittaessa.

        Kun tiedetään miten yksittäiset valtiot lainsäädäntöään rakentavat, kansainvälisiä sopimuksia mukaillen, odotettavissa on että mikäli asioihin ei puututa, nuo kohjot sen lakiin tuuppavaat.


      • maakarissa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tuollaisilla sopimuksilla ei oikeastaan ole mitään merkitystä vaan yksittäiset valtiot voivat pistää ne silppuriin tarvittaessa.

        jokaisella valtiolla on yksinmääräämisoikeus ottaako pakolaisia ja minkä verran ottaa viime kädessä kukin valtio päättää tästä itsenäisesti Työperäinen maahanmuutto ammattitaitoitoisten ja motivoituneiden ihmisten maahjanmuutto ei ole huono asia jos sellaiseen on tarvetta. tässäkin pitää olla kriittinen


      • Turmiola.Tommi kirjoitti:

        Kun tiedetään miten yksittäiset valtiot lainsäädäntöään rakentavat, kansainvälisiä sopimuksia mukaillen, odotettavissa on että mikäli asioihin ei puututa, nuo kohjot sen lakiin tuuppavaat.

        Eiköhän Poliisilla ja syyttäjälaitoksella ole ihan oikeitakin rikoksia selvitettävänään.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Eiköhän Poliisilla ja syyttäjälaitoksella ole ihan oikeitakin rikoksia selvitettävänään.

        ???????????


      • Siis tuskinpa ne alkaisivat aikaansa haaskaa maan turvapaikkapolitiikkaan kriittisesti suhtautuviin medioihin tai kommentteihin.
        Mutta kuten sanoin tuollaisilla sopimuksilla on vessapaperin arvo reaalielämässä.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Siis tuskinpa ne alkaisivat aikaansa haaskaa maan turvapaikkapolitiikkaan kriittisesti suhtautuviin medioihin tai kommentteihin.
        Mutta kuten sanoin tuollaisilla sopimuksilla on vessapaperin arvo reaalielämässä.

        Kyllä alkaisivat, kun nuo meidän kohnet sellaisen lain säätävät - huonosti valmisteltuna totta kai.


    • eregtgt

      sipilä on antanut pelolle vallan,saa nähdä mitä käy kunhan politiikon koskemattomuus ei enää tyyppiä ole suojelemassa eikä henkivartijat

      • Sama.uhkailija

        Ja taas uhkailuja, kumma kun säilyy ?
        Ellei itse ylläpidon kaveri ole lähettäjä ?


    • Ehkäpä luvattu pakollinen rekisteröityminen siisti hieman Suomi24-palstoja. Mikähän sitäkin viivästyttää?

      • Tarkoitin arvioni tietenkin futuurissa eli SIISTII.


      • Rekisteröidythän sinäkin Suomi24:ään? Olisi sääli meille muille, jos menettäisimme tuon reippaan sotilasnaurusi.


    • ANTIFA2000

      kepulaiset ovat viharikollisia...

      • kuhanhäntäkysyn

        Kepulaisetko täällä pääministerilleen väkivaltauhkauksia latelee?


      • ANTIFA2000

        kysymys on yleisestä suvaitsemattomuudesta

        tämän perusteella iso osa kepulaisista on vihapuhujia


    • vainvaleita

      Totuuden kerronta tollosipilän tupeksinasta kelletään!

    • Poliitikon poliittiseen toimintaan kohdistuva rankkakin arvostelu täällä on ihan OK. Mutta poliitikon henkilöön kohdistuva vihapuhe ja muukin törkeä rääviminen hänestä on hyvin vastenmielistä. Sellainen kertoo, että kirjoittajalla ei ole tiedollista eikä taidollista kykyä esittää kielteistä näkemystään kyseisen poliitikon toiminnasta. Sellaisella voi olla kirjoittajan tarkoitukselle aivan päinvastainen vaikutus. Niinpä minäkin sellaista nähdessäni olen monta kertaa asettunut hengessäni kyseisen poliitikon puolelle, vaikka en ole hänen tai edes edustamansa puolueen kannattaja.

      Yhtä vastenmielistä ja tuomittavaa on myös täällä muihin kirjoittajiin kohdistettu vihapuhe törkeyksineen. Sitä olen minäkin saanut melkoisesti osakseni, mutta en ole siitä juuri välittänyt, sillä kirjoittajastaan sellainenkin eniten kertoo. Viime aikoina olen alkanut tietyltä taholta saada suoranaisia uhkauksia, ja niitä olen ottanut talteen kaiken varalta. Sitä vain pitää ihmetellä, miksi tällaiselle palstalle tulee joku sellainen, joka kokee itsensä niin kovin mitättömäksi jonkun toisen täällä esiintyvän rinnalla, että hänen täytyy tehdä niin kuin tekee. Miten tyhmä hänen täytyykään olla, kun mitättömyyden tuntonsa noin näyttää!!

      En tiedä, tekeekö palstan valvonta täällä näkemästään ilmoituksia viranomaisille, mutta mielestäni saisi kyllä tehdä noista pahimmista. Sellainen tulee kyllä rekisteröitymättömiltä ”puskaruikuilta”, joita olisi kai vaikea jäljittää, tuskinpa viranomaiset edes yrittäisivät niin tehdä. Siksi todellakin toivon, että rekisteröityminen tulisi täällä pakolliseksi. Uskon Pystyyn_kuolleen tuossa esittämään näkemykseen, että se varmaan siistisi palstaa monellakin tapaa.

      • Itsestä.aloittaa

        No..en tiedä niinkään rekisteröimisistä, kun niitäkin voi tehdä lukemattomia määriä. Niitä voi sitten käytellä mielensä mukaan. Olin rekisteröityneenä mutta alkoi suoltaan niin räksytystä siihen, etten enään edes sitä käytä. Jos vasemmsitolaiset olis omilla palstoillaan, tämä heti siistyisi, kun menee heiltä niin henkilöön aina herjaamiset. Pääministeri keskustalaisena on ainakin täällä kuullut " kunniansa" satoja kertoja, varsinkin yksi joka uskontoakin siihen työntää. Mutta toisaalta jos nämä muutamat vasurit ynnä muut menisi omille sivuilleen, tämä hiljenisi, sikäli hyvä kun ovat mukana, niin kisa aina päällä.

        Kyllä sinä Kapi olet itsekkin annellut meille kepulaisille melko rumasti. Ihan henkilökohtaistakin on kansakoulun käymättömyydet ja sellaiset kun asia ei riitä väittelyyn. Jopa kehoitit minullekkin että rasvata jo köysi hehheh, ja sellaista. Nyt olet niin demari tyyliin mukamas muistamaton itsestä.


      • Pankkomajuri.kiljuissa
        Itsestä.aloittaa kirjoitti:

        No..en tiedä niinkään rekisteröimisistä, kun niitäkin voi tehdä lukemattomia määriä. Niitä voi sitten käytellä mielensä mukaan. Olin rekisteröityneenä mutta alkoi suoltaan niin räksytystä siihen, etten enään edes sitä käytä. Jos vasemmsitolaiset olis omilla palstoillaan, tämä heti siistyisi, kun menee heiltä niin henkilöön aina herjaamiset. Pääministeri keskustalaisena on ainakin täällä kuullut " kunniansa" satoja kertoja, varsinkin yksi joka uskontoakin siihen työntää. Mutta toisaalta jos nämä muutamat vasurit ynnä muut menisi omille sivuilleen, tämä hiljenisi, sikäli hyvä kun ovat mukana, niin kisa aina päällä.

        Kyllä sinä Kapi olet itsekkin annellut meille kepulaisille melko rumasti. Ihan henkilökohtaistakin on kansakoulun käymättömyydet ja sellaiset kun asia ei riitä väittelyyn. Jopa kehoitit minullekkin että rasvata jo köysi hehheh, ja sellaista. Nyt olet niin demari tyyliin mukamas muistamaton itsestä.

        Pankkomajurilla taas kulkee kiljun voimalla.


      • Itsestä.aloittaa kirjoitti:

        No..en tiedä niinkään rekisteröimisistä, kun niitäkin voi tehdä lukemattomia määriä. Niitä voi sitten käytellä mielensä mukaan. Olin rekisteröityneenä mutta alkoi suoltaan niin räksytystä siihen, etten enään edes sitä käytä. Jos vasemmsitolaiset olis omilla palstoillaan, tämä heti siistyisi, kun menee heiltä niin henkilöön aina herjaamiset. Pääministeri keskustalaisena on ainakin täällä kuullut " kunniansa" satoja kertoja, varsinkin yksi joka uskontoakin siihen työntää. Mutta toisaalta jos nämä muutamat vasurit ynnä muut menisi omille sivuilleen, tämä hiljenisi, sikäli hyvä kun ovat mukana, niin kisa aina päällä.

        Kyllä sinä Kapi olet itsekkin annellut meille kepulaisille melko rumasti. Ihan henkilökohtaistakin on kansakoulun käymättömyydet ja sellaiset kun asia ei riitä väittelyyn. Jopa kehoitit minullekkin että rasvata jo köysi hehheh, ja sellaista. Nyt olet niin demari tyyliin mukamas muistamaton itsestä.

        Taidatpa olla hän, joka on esiintynyt täällä rekisteröityneenä majuri-nikeillään. Silloin kai totesin, että et voi olla majuri, sillä majureilta vaaditaan parempaa suomenkielen kirjoitustaitoa ja he ovat sen oppineet, kun ovat joutuneet käymään kouluja. Silloin ehkä totesin, että sinun taitosi saa minut epäilemään, että olisit kansakoulunkaan sillä taidollasi läpäissyt. Varmaan olin väärässä, sillä kaikissa kansakouluissa ei kai ollut samanlaisia vaatimuksia kuin oli minun koulussani.

        Köyden rasvaamiseen en ole koskaan sinua kehottanut, sellainen ei todellakaan kuuluisi tyyliini. Eikä pääministeri minulta ole koskaan saanut kuulla tarkoittamaasi ”kunniaa”, ja varsin vähän olen muutenkin arvostellut hänen toimintaansa. En varauksitta ole yhtynyt hänen politiikkaansa, kun se puoluesidonnaisuutensa vuoksi on kepulaista - jota en kannata - mutta olen antanut hänelle tunnustustakin aikaisemmasta toiminnastaan.

        Olen myös esittänyt halveksuntaani tuosta lestaräävimisestä, sillä vaikka olen vain muodollinen tapakristitty, sellaista pidän hyvin vastenmielisenä. Sympatioita minulta Sipilä on saanut myös insinööritaustansa vuoksi, jollaisista minulla on myönteisiä kokemuksia viimeisestä työelämästäni ja onhan niitä myös omissa jälkeläisissäni.

        Huvittaa, kun oletat tämän palstan olevan tarkoitettu vain kepun kannattajien keskustelulle. Jos sinulla on heikkouksia suomen kielen kirjoitustaidossasi, heikkouksia näkyy olevan myös suomen kielen ymmärryksessä. Palstan kehote nimittäin kuuluu ”Keskustele Suomen Keskustasta ja puolueen harjoittamasta politiikasta”. Siinä ei rajata keskustelun ulkopuolelle niitä, jotka eivät puoluetta kannata.

        Hyvää yötä!


      • >>En tiedä, tekeekö palstan valvonta täällä näkemästään ilmoituksia viranomaisille, mutta mielestäni saisi kyllä tehdä noista pahimmista. <<

        Eiköhän asiasta olisi jo uutisoitu, jos Suomi24 niin tekisi. Sitä paitsi Suomi24:lle on omakin häpeä, ettei se ennakkoon tarkista kommenttitekstejä, kuten ainakin kaikki sanomalehdet ovat jo vuosia tehneet. Toisin sanoen sille olisi noloa ilmoittaa poliisille, että tällaisen tekstin yhtiömme tuli laskeneeksi muutamaksi tunniksi palstalle, joten olisitteko ystävällinen ja puuttuisitte sen kirjoittajaan, mutta ei lainkaan meihin.


      • Olet.pöljä.luuloinesi
        kapi_ kirjoitti:

        Taidatpa olla hän, joka on esiintynyt täällä rekisteröityneenä majuri-nikeillään. Silloin kai totesin, että et voi olla majuri, sillä majureilta vaaditaan parempaa suomenkielen kirjoitustaitoa ja he ovat sen oppineet, kun ovat joutuneet käymään kouluja. Silloin ehkä totesin, että sinun taitosi saa minut epäilemään, että olisit kansakoulunkaan sillä taidollasi läpäissyt. Varmaan olin väärässä, sillä kaikissa kansakouluissa ei kai ollut samanlaisia vaatimuksia kuin oli minun koulussani.

        Köyden rasvaamiseen en ole koskaan sinua kehottanut, sellainen ei todellakaan kuuluisi tyyliini. Eikä pääministeri minulta ole koskaan saanut kuulla tarkoittamaasi ”kunniaa”, ja varsin vähän olen muutenkin arvostellut hänen toimintaansa. En varauksitta ole yhtynyt hänen politiikkaansa, kun se puoluesidonnaisuutensa vuoksi on kepulaista - jota en kannata - mutta olen antanut hänelle tunnustustakin aikaisemmasta toiminnastaan.

        Olen myös esittänyt halveksuntaani tuosta lestaräävimisestä, sillä vaikka olen vain muodollinen tapakristitty, sellaista pidän hyvin vastenmielisenä. Sympatioita minulta Sipilä on saanut myös insinööritaustansa vuoksi, jollaisista minulla on myönteisiä kokemuksia viimeisestä työelämästäni ja onhan niitä myös omissa jälkeläisissäni.

        Huvittaa, kun oletat tämän palstan olevan tarkoitettu vain kepun kannattajien keskustelulle. Jos sinulla on heikkouksia suomen kielen kirjoitustaidossasi, heikkouksia näkyy olevan myös suomen kielen ymmärryksessä. Palstan kehote nimittäin kuuluu ”Keskustele Suomen Keskustasta ja puolueen harjoittamasta politiikasta”. Siinä ei rajata keskustelun ulkopuolelle niitä, jotka eivät puoluetta kannata.

        Hyvää yötä!

        Empä olekkaan majurisi. Ja et ole sinäkään majuri, jokin aliupseeri kapteeni, joka jo ihmeelistä kun sieltäkin kapteeneja tuli. Juuri tuollainen tolikka olet luuloinesi.
        Kyllä sinä sanoit juuri köyden rasvaamisesta, kun majuriksi minua luulit juuri noin. Kansakoulun käymättömyydestä olet hokenut kuin jokin pahainen lapsi,että sinulle sellaisiakin näkyy olevan.

        Majuri et ole sinä, ja en ole minä myöskään, vaikka majurille olet ilkkuen herjannut kirjoituksissasi. Ja näkyy sinne herjoja menevän kuin pääministerillekkin. Et taida ennättää miehistyä lainkaan.

        Ja yhä herjat lentää: "Jos sinulla on heikkouksia suomen kielen kirjoitustaidossasi, heikkouksia näkyy olevan myös suomen kielen ymmärryksessä. "


      • MediaManipuloiTeitä

        Oletko koskaan kuullut mielenterveysongelmista saatanan paska?


      • PankkoMajurillaVaikeata
        Olet.pöljä.luuloinesi kirjoitti:

        Empä olekkaan majurisi. Ja et ole sinäkään majuri, jokin aliupseeri kapteeni, joka jo ihmeelistä kun sieltäkin kapteeneja tuli. Juuri tuollainen tolikka olet luuloinesi.
        Kyllä sinä sanoit juuri köyden rasvaamisesta, kun majuriksi minua luulit juuri noin. Kansakoulun käymättömyydestä olet hokenut kuin jokin pahainen lapsi,että sinulle sellaisiakin näkyy olevan.

        Majuri et ole sinä, ja en ole minä myöskään, vaikka majurille olet ilkkuen herjannut kirjoituksissasi. Ja näkyy sinne herjoja menevän kuin pääministerillekkin. Et taida ennättää miehistyä lainkaan.

        Ja yhä herjat lentää: "Jos sinulla on heikkouksia suomen kielen kirjoitustaidossasi, heikkouksia näkyy olevan myös suomen kielen ymmärryksessä. "

        Pankkomajuri paloi liian lyhyet univomun hihat. Osuipa Kapi kipeään kohtaan pankkimajurin aiheetonta ylpeyttä.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        >>En tiedä, tekeekö palstan valvonta täällä näkemästään ilmoituksia viranomaisille, mutta mielestäni saisi kyllä tehdä noista pahimmista. <<

        Eiköhän asiasta olisi jo uutisoitu, jos Suomi24 niin tekisi. Sitä paitsi Suomi24:lle on omakin häpeä, ettei se ennakkoon tarkista kommenttitekstejä, kuten ainakin kaikki sanomalehdet ovat jo vuosia tehneet. Toisin sanoen sille olisi noloa ilmoittaa poliisille, että tällaisen tekstin yhtiömme tuli laskeneeksi muutamaksi tunniksi palstalle, joten olisitteko ystävällinen ja puuttuisitte sen kirjoittajaan, mutta ei lainkaan meihin.

        Kun tässä jo iltapesuilla käytyäni jo vuoteeseen mennessäni vielä palstan avasin ja näin tuon, sanon vain, että varmaan olet oikeassa tuossa sanomassasi. Harmi, että niin on. Toivottavasti pakkorekisteröityminen helpottaa auttaa mm. helpottamalla ylläpidon asemaa.


      • Olet.pöljä.luuloinesi kirjoitti:

        Empä olekkaan majurisi. Ja et ole sinäkään majuri, jokin aliupseeri kapteeni, joka jo ihmeelistä kun sieltäkin kapteeneja tuli. Juuri tuollainen tolikka olet luuloinesi.
        Kyllä sinä sanoit juuri köyden rasvaamisesta, kun majuriksi minua luulit juuri noin. Kansakoulun käymättömyydestä olet hokenut kuin jokin pahainen lapsi,että sinulle sellaisiakin näkyy olevan.

        Majuri et ole sinä, ja en ole minä myöskään, vaikka majurille olet ilkkuen herjannut kirjoituksissasi. Ja näkyy sinne herjoja menevän kuin pääministerillekkin. Et taida ennättää miehistyä lainkaan.

        Ja yhä herjat lentää: "Jos sinulla on heikkouksia suomen kielen kirjoitustaidossasi, heikkouksia näkyy olevan myös suomen kielen ymmärryksessä. "

        Vielä tuohonkin: Oletpa se omatekoinen majuri tai et, mutta muu sanomani kyllä pätee sinuun. Eikä ole herja, kun totesin, että sinulla näkyy olevan heikkouksia myös suomen kielen ymmärryksessä. Et näköjään ymmärrä hyvällä suomenkielellä annettua palstan kehotetta, kun edellytät, että tänne saisivat vain kepun kannattajat kirjoittaa.

        Nyt ei todellakaan enempää vaan toistan vain hyvän yön toivotukseni.


      • tumppimamma

        eiköhän poliisilla ja viranomaisilla liene ihan riittävästi työtä kuin alkaa tirkata täällä jokaisen sanomisia työsarkaa lienee ihan riittävästi vaikkapa noissa lukuisissa lasten raiskaustapauksissa ja niiden tutkimisessa


    • Vihatekojen.sarja

      Voidaanko täällä tehdä myös vihateoista ilmoitus. Hallituksen teot työttömiä, pienituloisia, eläkeläisiä, lapsiperheitä ja sairaita kohtaan.

      • Menisi.läpi.helposti

        Ainakin uskonnon herjaamisesta voidaan helposti tehdä, kun se vastoin lakia.


      • Ei.niin.yksinkertaista
        Menisi.läpi.helposti kirjoitti:

        Ainakin uskonnon herjaamisesta voidaan helposti tehdä, kun se vastoin lakia.

        Kutsuminen jonkin uskonnon harjoittajaksi, ei ole laitonta, varsinkin kun se on totuus.


    • Eduskuntavaalit

      Onko se väärin, että häviäjiä aina halveksitaan.

      • Kunnioittaa.toisia

        Ketään ei ole tarvis halveksia. Demokratia vain laji jossa äänestyksen voittaja antaa mallin jossa jatketaan, ei häviäjien ehdoilla, kuten tuntuu vasemmisto luulevan. Vasemmistolle näkyy olevan demokratia vaikea laji. Sitä se oli jo 1917 ja 1918.


      • Halveksittava.pankkis
        Kunnioittaa.toisia kirjoitti:

        Ketään ei ole tarvis halveksia. Demokratia vain laji jossa äänestyksen voittaja antaa mallin jossa jatketaan, ei häviäjien ehdoilla, kuten tuntuu vasemmisto luulevan. Vasemmistolle näkyy olevan demokratia vaikea laji. Sitä se oli jo 1917 ja 1918.

        Sinua pankkomajuri on aina syytä halveksia, sinä et asiaa nykypäivään saa.


      • Heikompisaattoisia
        Halveksittava.pankkis kirjoitti:

        Sinua pankkomajuri on aina syytä halveksia, sinä et asiaa nykypäivään saa.

        Ompahan sinulla jokin jolle vihasi puskea.
        Se vain harhaa etten ole pankkomajurisi josta Kapin kanssa hoette.
        Kapi sen aloitti ja jokunen jatkaa vasureista. Teillä niin pienet kanan aivot
        ettei sinne todellisuutta sovi. Jos ei hallituksen lopettamissesta hoeta sitten herjat lentää. Ja vähän näin takaisinkin mitä nyt mieleen tulee.

        Hyvä kun teistäkin pidetään huolta, kun ette näy siihen itse kykenevän.


      • Siinä.totuus
        Heikompisaattoisia kirjoitti:

        Ompahan sinulla jokin jolle vihasi puskea.
        Se vain harhaa etten ole pankkomajurisi josta Kapin kanssa hoette.
        Kapi sen aloitti ja jokunen jatkaa vasureista. Teillä niin pienet kanan aivot
        ettei sinne todellisuutta sovi. Jos ei hallituksen lopettamissesta hoeta sitten herjat lentää. Ja vähän näin takaisinkin mitä nyt mieleen tulee.

        Hyvä kun teistäkin pidetään huolta, kun ette näy siihen itse kykenevän.

        Kyllä sinä auttamaton lestasipilisti olet ehdottomasti saitin yksinkertaisin torvelo. Se että kannatat keskustaa ja nuolet Sipilän persettä ei yllätä kyllä yhtään ottaen huomioon älykkyysosamääräsi.


      • Heikompisaattoisia kirjoitti:

        Ompahan sinulla jokin jolle vihasi puskea.
        Se vain harhaa etten ole pankkomajurisi josta Kapin kanssa hoette.
        Kapi sen aloitti ja jokunen jatkaa vasureista. Teillä niin pienet kanan aivot
        ettei sinne todellisuutta sovi. Jos ei hallituksen lopettamissesta hoeta sitten herjat lentää. Ja vähän näin takaisinkin mitä nyt mieleen tulee.

        Hyvä kun teistäkin pidetään huolta, kun ette näy siihen itse kykenevän.

        >>Ompahan<<

        Jo tuolla yhdellä erikoisella sanalla todistit, ettei maininta pankkomajurista ole mitään harhaa.


      • Änkyrä-Pankkis
        Heikompisaattoisia kirjoitti:

        Ompahan sinulla jokin jolle vihasi puskea.
        Se vain harhaa etten ole pankkomajurisi josta Kapin kanssa hoette.
        Kapi sen aloitti ja jokunen jatkaa vasureista. Teillä niin pienet kanan aivot
        ettei sinne todellisuutta sovi. Jos ei hallituksen lopettamissesta hoeta sitten herjat lentää. Ja vähän näin takaisinkin mitä nyt mieleen tulee.

        Hyvä kun teistäkin pidetään huolta, kun ette näy siihen itse kykenevän.

        "Se vain harhaa etten ole pankkomajurisi josta Kapin kanssa hoette."

        Tuskin kukaan uskoisikaan sinun olevan oikea majuri. Sinulle ei vain näytä kirkastuvan pankkomajuri-tittelisi perimmäisin syy. Jos Kapi on keksinyt tuon tittelin sinulle, kepulaiselle palstapölhölle ja päällepäsmärille, niin sitä täytyy pitää nerokkaana huomiona.

        "Huvittaa, kun oletat tämän palstan olevan tarkoitettu vain kepun kannattajien keskustelulle. Jos sinulla on heikkouksia suomen kielen kirjoitustaidossasi, heikkouksia näkyy olevan myös suomen kielen ymmärryksessä. Palstan kehote nimittäin kuuluu ”Keskustele Suomen Keskustasta ja puolueen harjoittamasta politiikasta”. Siinä ei rajata keskustelun ulkopuolelle niitä, jotka eivät puoluetta kannata."

        Olen tässä asiassa Kapin kanssa täysin samaa mieltä. Puoluepolitiikasta tulee voida esittää kritiikkiä, sillä ei yksikään puolue varmastikaan ole onnistunut omassa politiikanteossaan täydellisesti. Sinun kirjoituksistasi käy vain ilmi, että pidät Keskustaa täydellisenä puolueena, joka ei ole virheisiin sortunut ja esität erikoisia väittämiä Keskustan poliittisesta statuksesta varsinkin näin vaalien lähestyessä, joiden faktuaalisuus jää vaille perusteita. Itse olen aikanaan kannattanut Keskustaa, mutta olen siirtynyt demarien kannattajaksi Keskustan tultua oikeistoliberaalin siipensä hallinnoimaksi. Eivät demaritkaan ole kaikessa onnistuneet, mutta näin duunarina edustaa niitä asioita, mitkä koskettavat eniten omia näkemyksiä. Niitä ei nykykeskustalaisuus edusta. Keskustan politiikka on 2000-luvulla ajautunut ulos tavallisen kansan asioiden ja etujen ajajamisesta ja tilalle on astunut hyvin epäkepumainen politiikka.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        >>Ompahan<<

        Jo tuolla yhdellä erikoisella sanalla todistit, ettei maininta pankkomajurista ole mitään harhaa.

        "Empä olekkaan" on kaksi ensimmäistä sanaa tuossa eilisiltaisessa vastauksessaan minulle. Siis sitä pankkolängvitsiä molemmat. Jos hän ei ole se kuuluisa pankkomajuri, hyvin hän on kuitenkin oppinut hänen kielensä;))


      • Oppimishaluinen.nuori
        kapi_ kirjoitti:

        "Empä olekkaan" on kaksi ensimmäistä sanaa tuossa eilisiltaisessa vastauksessaan minulle. Siis sitä pankkolängvitsiä molemmat. Jos hän ei ole se kuuluisa pankkomajuri, hyvin hän on kuitenkin oppinut hänen kielensä;))

        Pankkolängvits on kiva kieli. Miten voisin sitä oppia? Missään kouluissa sitä ei opeteta. Pitääkö mennä kepulaisten tupailtoihin pankolle kuunteluoppilaaksi?


      • Demarius.teetättää
        kapi_ kirjoitti:

        "Empä olekkaan" on kaksi ensimmäistä sanaa tuossa eilisiltaisessa vastauksessaan minulle. Siis sitä pankkolängvitsiä molemmat. Jos hän ei ole se kuuluisa pankkomajuri, hyvin hän on kuitenkin oppinut hänen kielensä;))

        Taas tyypillistä osaamattomuutta asioiden kulkuun, se sitten kirjaimeen hirttäydytty. Kapikin kehoitti jo rasvaamaan köyden kun hävisi osaamisessa täällä. Kansakakuolua sanonut ettei ole käytynä. Nyt hokee pankkolävitsiä tuon onnottoman perässä, heidän osaamisestaan ei taida paljoa olla yhteiskunnallisiin asioihin, jossa aina päällimmäisenä suurimman puolueen herjaaminen ja haukkuminen.
        Kovin on nurjan kiero luonne tuollakin, ilmankos demari onkin.

        Kapille pahapala kun majurikin ollut palstalla, kadehtii häntöäkin.
        Näkee majuriaan sitten muissakin kirjoituksissa. Aliupseerista kapteeni, aika hassua, mutta on se uskottava, kun SDP niin vallassaan sen teki, kun alkoi SDP kunnallisehdokkaaksi, ehtona. Ylensi Halosen Tarjakin miehensä yliluutnantiksiv2004, sekin olisi muilla, olisi vasurit rääkyneet kitalaet punaisena.

        Vai oikein majuri tässä ollaan !

        Kaiken kaikkiaan melko tyhjiä housuja on hänkin liikuttellut elämässään.


      • Demarius.teetättää kirjoitti:

        Taas tyypillistä osaamattomuutta asioiden kulkuun, se sitten kirjaimeen hirttäydytty. Kapikin kehoitti jo rasvaamaan köyden kun hävisi osaamisessa täällä. Kansakakuolua sanonut ettei ole käytynä. Nyt hokee pankkolävitsiä tuon onnottoman perässä, heidän osaamisestaan ei taida paljoa olla yhteiskunnallisiin asioihin, jossa aina päällimmäisenä suurimman puolueen herjaaminen ja haukkuminen.
        Kovin on nurjan kiero luonne tuollakin, ilmankos demari onkin.

        Kapille pahapala kun majurikin ollut palstalla, kadehtii häntöäkin.
        Näkee majuriaan sitten muissakin kirjoituksissa. Aliupseerista kapteeni, aika hassua, mutta on se uskottava, kun SDP niin vallassaan sen teki, kun alkoi SDP kunnallisehdokkaaksi, ehtona. Ylensi Halosen Tarjakin miehensä yliluutnantiksiv2004, sekin olisi muilla, olisi vasurit rääkyneet kitalaet punaisena.

        Vai oikein majuri tässä ollaan !

        Kaiken kaikkiaan melko tyhjiä housuja on hänkin liikuttellut elämässään.

        Myönnän, että osaamiseni ei ole samalla tasolla kuin sinulla. En osaa tuota pankkolängvitsiäkään. Mutta älä välitä siitä, että minusta aikoinaan tuli kapteeni alkujaan vain aliupseeripohjalta. Tosin minulla siihen arvoon pääsemiseksi oli apuna myös se RUK ja melkoisesti muutakin lisäkoulutusta. Demarien ansiota silti kaikki. Ja tulihan minusta sittemmin myös täällä kepulaiseksi määritellyt suuren firman isännöitsijä. Demarit kai siihenkin vaikuttivat.

        Demarit varmaan vaikuttivat myös siihen, että myös eräästä toisesta täällä esiintyvästä entisestä aliupseerista tuli upseeri. Armeijassa tosin vain yliluutnantti, mutta demarit varmaan hänet siihenkin arvoon nostivat, vaikka hän on kepulainen. Täällä hänestä tuli sitten AitoSotilasjohtaja. Siihen hän ei tarvinnut apua enempää demareilta kuin kepultakaan, vaan siihen hänet nosti erinomainen mielikuvituksensa. Sai arvonsa siis samalla menetelmällä kuin sai palstan pankkomajurikin.


    • Hyvienpuolella

      Joko iltalehdet ovat saaneet syytteet tarkoituksellisesta vihanlietsonnastaan?

      • Outoa.avautumista

        Jaahas, mitähän vihapuhetta iltalehdissä nyt muka on ollut?


      • hedfig
        Outoa.avautumista kirjoitti:

        Jaahas, mitähän vihapuhetta iltalehdissä nyt muka on ollut?

        ei kai se ole vihapuhetta ( rikos ) jos sanoo asiat niin kuin ne todellisuudessa ovat rehellisesti ja suoraan ?


    • On sanonta, ei haukku haavaa tee. Politiikkojen ammattiin ei pidä ryhtyä, jos ei kestä arvostelua.
      Sananvapaus on länsimaisen demokratian perusarvo ja sen rajoittaminen kuuluu diktatuureihin.
      Suomen poliisi ja oikeuslaitos menee toimintakyvyttömäksi, kun kaikki hörhöt rupeavat tekemään ilmoituksia. Näillä palstoilla hyväksytään hyvin valikoivasti, kenestä törkypuheita julkaistaan.

    • Numero23

      Vihapuhetta ei mainita Suomen laissa.

    • entäsIHMISOIKEUDET

      Pääministerinä Juha Sipilän pitäisi ihan ensimmäisenä tarkistaa oma sanavarastonsa ja milloin ketäkin aliarvioiva puhetyylinsä! SITÄ SAA MITÄ TILAA - ken leikkiin ryhtyy, se sen myös kestäköön. Ja voisihan pääministerimme pitää edes yhden lupauksen; TULOS tai ULOS. Nyt alkaa suomalaisten sietokyky loppua kansan kurjistamisesta ja ahneuden ylläpitämisestä - onkohan se minkälaista sivistystä eriarvoisuuden edistäminen Suomessa ja olisiko kenties rikosilmoituksen paikka, kun tampataan hallituksen taholta IHMISOIKEUKSIA oikeusvaltiossa!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe