Jeesussanoo

Jeesussanoo

"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."

Jeesus sanoo:"Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; j a minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Profeetoissa on kirjoitettuna; Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi. Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni."

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumallassisannoa

      Missä äiti on, ihmisellä tarvitsee olla myös äiti, isi ei riitä synnyttämään.

    • Herätyys

      Taivaallinen Isä on kuitenkin pystynyt synnyttämään koko kaikkeuden ja koko luomakuntamme kaikkineen. Joka on myös koko ajan tätä (Hänen valmistamaa omaisuuttaan) KAIKKI, yllä ja voimassa pitämässä.

      Kukaan ihminenhän ei omista mitään. Hän kaiken Luoja Omistaja Jumalan on uskonut kullekin, vain Hänen omaistuuttaan oikein käytettäväksi ja hoidettavaksi, Ei tuhottavaksi eikä turmeltavaksi. Josta joutuvat tilille!! Jos on väärin sitä Hänen omaisuuttaan käyttänyt saa siitä ansaitseman TUOMIONSA, ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella. Ilman tuomiota, mahdollisesti jopa ikuinen kadotus, ei selviä. Ainostaan kun heti tunnustaa syyllisyytensä ja kääntyy Kristuksen Jeesuksen puoleen ja seuraajakseen, on mahdollisuus saada armon osakseen. Näin siitä kirouksen / tuomion alaisuudesta pelastuen. Edelyttää kuitenkin siinä Jumalan Sanan (Raamatun UT) mukaisuuudessa loppuunsa asti vahvana pysymistä.

      Jeesuksen nimessä... muistuttaen ja valistaen.

      • klkh

        Anaalisynnytys ilmeisesti?

        Jos jumalalla olisi jotain asiallista sanottavaa niin totta kai kaikkivaltias käyttäisi nykyaikaisia kattavia viestintävälineitä . Mutta ei. Mitähän tästä voisi päätellä, uskit?


      • Herättelevä
        klkh kirjoitti:

        Anaalisynnytys ilmeisesti?

        Jos jumalalla olisi jotain asiallista sanottavaa niin totta kai kaikkivaltias käyttäisi nykyaikaisia kattavia viestintävälineitä . Mutta ei. Mitähän tästä voisi päätellä, uskit?

        Et sitten ole lukenut Luojan ihmiskunnalle Oikein elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen opeiksi ja ohjeiksi kaikille hyväksi tahtonsa iloitus kirjaa Raamatua, jonka jonka, Kristuksen Jeesuksen ihmiskunnalle ansaitseman UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden aikaa nyt elämme jo vuotta 2019 alkua. Ilmenee vuosiluvustammekin. Ja myös KAIKKI ne Raamatun UT mukaiset ja perustuvat kirjoitukset, joita näiltä keskustelufoorumeiltakin joitakin löytyy / ilmenee, on Hänen puhettaan.

        Että, kyllä Hän näitä viestintä välineitäkin käyttää. jos olisit perehtynyt kunnolla ja huolellisesti niihin Raamatun UT opetuksiin ja ohjeisiin, niin olisit huomannut ja tunnistanut ne Jumalan puheiksi / viesteiksi.


    • Jeesussanoo

      Kun eräs henkilö sanoi Jeesukselle;"hyvä opettaja..." niin Jeesus sanoi hänelle;" Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin."
      Kun opetuslapset kyselivät ; "kuka sitten voi pelastua?"Jeesus sanoi heille;" Ihmisille se on mahdotonta,mutta ei Jumalalle; sillä Jumalalle on kaikki mahdollista."

      • Herättelevä

        Niin, Hän ei ollut vielä silloin siinä Kaikkivaltiaan virkaa hoitavassa virassaan, Jossa Hän nyt on!


      • Jeesussanoo
        Herättelevä kirjoitti:

        Niin, Hän ei ollut vielä silloin siinä Kaikkivaltiaan virkaa hoitavassa virassaan, Jossa Hän nyt on!

        "Kaikkivaltiaan virkaa hoitavassa virassa"?
        Ei Taivaan Isä, Luoja ole kuollut. Taivaan Isä on tänään sama kuin aikojen alussa, aina.


      • Herättelevä
        Jeesussanoo kirjoitti:

        "Kaikkivaltiaan virkaa hoitavassa virassa"?
        Ei Taivaan Isä, Luoja ole kuollut. Taivaan Isä on tänään sama kuin aikojen alussa, aina.

        Kristus Jeesus edustaa / hoitaa nyt Pyhän Luoja Isänsä valtuuttamana KAIKKIVALTIAAN virkaa, niin maan päällä kuin taivaassakin. Tämän ihmiskunnalle ansaisemansa UUDEN liiton / testamentin jota nyyt elämme jo vuotta 2019, ilmenee vuosiluvustammekin, Jumalan ARMON aikakauden loppuun asti, ja vielä sen UUDEN, tuhatvuotisenkin, rauhan ja Rakkauden aikakauden loppuun asti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe