kaikki palsta tyypit-lista,kuka olisit??:)

Kesti vähän aikaa etsiä mun vanhoja postauksia mutta löysinpäs tän sivuston eli,tässä on KAIKKI netti/palsta persoonat,kuka olisit?? anteeks nyt vaan välimerkitön mutta sä olisit niin "Garble" ^-^
täällä on myös "cyber sisters" haha ^-^

http://www.flamewarriorsguide.com/warriorshtm/troller.htm

on sitten enkuksi: p

20

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä näen tällä palstalla niin monia noita listan "tyyppejä" aika hauskaa:D

• AsianVierestä

On ainakin mistä valita, 90 erilaista tyyppiä.
      Yritä löytää yhtä monta normaalissa arkielämässä:)

• Joo,lista on pitkähkö mutta huvittava, täällä on pari niin selkeää ryhmää ja vielä "ottelevat" keskenään:D mä en oikein tiedä mihin ryhmään kuulun,ennen olin lurker mutta nykyään,jaa-a,varmaan "issues" : p normaalissa elämässä ihmiset piilottavat "puolensa" netissä uskalletaan olla ja avautua;)

• AsianVierestä
        peppupupu kirjoitti:

Joo,lista on pitkähkö mutta huvittava, täällä on pari niin selkeää ryhmää ja vielä "ottelevat" keskenään:D mä en oikein tiedä mihin ryhmään kuulun,ennen olin lurker mutta nykyään,jaa-a,varmaan "issues" : p normaalissa elämässä ihmiset piilottavat "puolensa" netissä uskalletaan olla ja avautua;)

Aloin lukemaan sitä mutta oli jo menty nyanssien tasolle ihmiserottelussa, menisi aikaa monta tuntia lukee ajatuksella noi kaikki. Kerro mikä mää oon!

• AsianVierestä kirjoitti:

Aloin lukemaan sitä mutta oli jo menty nyanssien tasolle ihmiserottelussa, menisi aikaa monta tuntia lukee ajatuksella noi kaikki. Kerro mikä mää oon!

kannattaa tsekata ne kaikkein "näkyvimmät" tyypit,osa on tollasia sub-lajikkeita ihan selvästi. Normaaleja on trollerit,caps lock tyypit,nannyt etc :) siellä oli jopa rasistikortti tyyppi lol sanottiin että toi lajike voittaa inttelyt helpoiten: p sitten tää "arkistoija" muistaa mitä sanoit vuosia sitten jossain tietyssä keskustelussa. kärkäs ja aggressiivinen naisryhmä joka pommittaa yhteisvoimin,ja sitten tietty kahvipöytächat ryhmä,lörpötellään kaikesta letkeesti eikä oteta oikein kantaa mihinkään.
        susta on aika vaikea sanoa mitään AV..olet sellainen perus keskustelija:)

• AsianVierestä
        peppupupu kirjoitti:

kannattaa tsekata ne kaikkein "näkyvimmät" tyypit,osa on tollasia sub-lajikkeita ihan selvästi. Normaaleja on trollerit,caps lock tyypit,nannyt etc :) siellä oli jopa rasistikortti tyyppi lol sanottiin että toi lajike voittaa inttelyt helpoiten: p sitten tää "arkistoija" muistaa mitä sanoit vuosia sitten jossain tietyssä keskustelussa. kärkäs ja aggressiivinen naisryhmä joka pommittaa yhteisvoimin,ja sitten tietty kahvipöytächat ryhmä,lörpötellään kaikesta letkeesti eikä oteta oikein kantaa mihinkään.
        susta on aika vaikea sanoa mitään AV..olet sellainen perus keskustelija:)

Juu, yritän ainakin olla loukkaamatta ketään mutta tuon kyllä myös niitä omia näkemyksiä tyrkylle.
        Jokaisella saa olla omat mielipiteensä, en minä ole hyvä ketään opettamaan miten tulisi elää mutta voin sanoa mikä ehkä olisi järkevää, se on mielipide jota ei tarvitse kunnioittaa.
        Se kun on et joku tykkää kävellä huopikkaissa ja joku toinen korkokengissä, eikä sillä ole mitään väliä kummat niillä on jalassa, kun ei ole mun jalat.

• AsianVierestä

Sinusta en ole kyllä vielä päässyt jyvälle. Tuo kuva tietysti hieman herätti mutta se ei nyt kerro ihmisestä oikein mitään.

• Mietin.vaan

Godzillasta tuli heti mieleen Palstis/Ludvig

• suomennettuna.kiitos

saisko suomeksi

• ei.jännämies
        suomennettuna.kiitos kirjoitti:

saisko suomeksi

toiseksi eikö drugs ole huumetta ja ei ole huumehörhö

• suomennettuna.kiitos kirjoitti:

saisko suomeksi

jaiks,nyt on vaikeeta alkaa suomentaa ja se saattaa kuulostaa hönöltä ^-^ mä sanoin et lievempänä koska toi täysi hahmo on aika cucuuu,mutta siinä oli osuva toi kirjoitustyyli. omanlainen haha:D

• siinä.pohtimista
        peppupupu kirjoitti:

jaiks,nyt on vaikeeta alkaa suomentaa ja se saattaa kuulostaa hönöltä ^-^ mä sanoin et lievempänä koska toi täysi hahmo on aika cucuuu,mutta siinä oli osuva toi kirjoitustyyli. omanlainen haha:D

keitäs itsellesi kahvit ja rauhoitu ja teet siihen kunnon herkku voikkuleivän ja mietit miten tänään treffaatte harmaaritarin kanssa ja kumman luona nukutte eka

• siinä.pohtimista kirjoitti:

keitäs itsellesi kahvit ja rauhoitu ja teet siihen kunnon herkku voikkuleivän ja mietit miten tänään treffaatte harmaaritarin kanssa ja kumman luona nukutte eka

haha eiiiii :D tsuffet vois kyllä keittää nyt,mainio ajatus:) ei nyt kuule treffata ketään paitsi nukkumattia;) siellä on paha myrskykin!

• hahhhahhhhahahaa
        peppupupu kirjoitti:

haha eiiiii :D tsuffet vois kyllä keittää nyt,mainio ajatus:) ei nyt kuule treffata ketään paitsi nukkumattia;) siellä on paha myrskykin!

Olet työtön lortto.

• siit.se.lähtee.sit

sinä olet rak ja harmis kaus eli yhdessä olette rakkaus ja kaija koon laulu sopii teille eli he sopisivat niin hyvin toisilleen eli mietintä missä tapaatte ja treffaatte

• rivgmefim
        ei.jännämies kirjoitti:

toiseksi eikö drugs ole huumetta ja ei ole huumehörhö

Huumeet oli vaan yksi mahdollinen selitys. Sun tapauksessasi todennäköisempi selitys lienee tuo "Does he suffer a serious mental debility?"

• hahhhahhhhahahaa kirjoitti:

Olet työtön lortto.

kiitos arvon persreikä :)

• Tuo juttu on todella vanha; käyttää arkaaista nettisanastoa kuten "lamer". Ilmeisesti uutisryhmien aikaudelta.

• joo,tais olla 2000 kun tää tuli,mutta kyllä nää useimmat "tyypit" ihan nykyäänkin elää ja voi hyvin,palstoilla;)

• Pitäisi löytää yksi, mutta ehkäpä itse on joka tapauksessa jäävi arvioimaan. Sivuosumia ainakin KungFusta, Scoutista, Propellerheadista ja Yukyukista ja nyt ei jaksa enempää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6180
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4426
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      55
      3873
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      67
      2979
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59