kaikki palsta tyypit-lista,kuka olisit??:)

Kesti vähän aikaa etsiä mun vanhoja postauksia mutta löysinpäs tän sivuston eli,tässä on KAIKKI netti/palsta persoonat,kuka olisit?? anteeks nyt vaan välimerkitön mutta sä olisit niin "Garble" ^-^
täällä on myös "cyber sisters" haha ^-^

http://www.flamewarriorsguide.com/warriorshtm/troller.htm

on sitten enkuksi: p

20

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä näen tällä palstalla niin monia noita listan "tyyppejä" aika hauskaa:D

    • AsianVierestä

      On ainakin mistä valita, 90 erilaista tyyppiä.
      Yritä löytää yhtä monta normaalissa arkielämässä:)

      • Joo,lista on pitkähkö mutta huvittava, täällä on pari niin selkeää ryhmää ja vielä "ottelevat" keskenään:D mä en oikein tiedä mihin ryhmään kuulun,ennen olin lurker mutta nykyään,jaa-a,varmaan "issues" : p normaalissa elämässä ihmiset piilottavat "puolensa" netissä uskalletaan olla ja avautua;)


      • AsianVierestä
        peppupupu kirjoitti:

        Joo,lista on pitkähkö mutta huvittava, täällä on pari niin selkeää ryhmää ja vielä "ottelevat" keskenään:D mä en oikein tiedä mihin ryhmään kuulun,ennen olin lurker mutta nykyään,jaa-a,varmaan "issues" : p normaalissa elämässä ihmiset piilottavat "puolensa" netissä uskalletaan olla ja avautua;)

        Aloin lukemaan sitä mutta oli jo menty nyanssien tasolle ihmiserottelussa, menisi aikaa monta tuntia lukee ajatuksella noi kaikki. Kerro mikä mää oon!


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Aloin lukemaan sitä mutta oli jo menty nyanssien tasolle ihmiserottelussa, menisi aikaa monta tuntia lukee ajatuksella noi kaikki. Kerro mikä mää oon!

        kannattaa tsekata ne kaikkein "näkyvimmät" tyypit,osa on tollasia sub-lajikkeita ihan selvästi. Normaaleja on trollerit,caps lock tyypit,nannyt etc :) siellä oli jopa rasistikortti tyyppi lol sanottiin että toi lajike voittaa inttelyt helpoiten: p sitten tää "arkistoija" muistaa mitä sanoit vuosia sitten jossain tietyssä keskustelussa. kärkäs ja aggressiivinen naisryhmä joka pommittaa yhteisvoimin,ja sitten tietty kahvipöytächat ryhmä,lörpötellään kaikesta letkeesti eikä oteta oikein kantaa mihinkään.
        susta on aika vaikea sanoa mitään AV..olet sellainen perus keskustelija:)


      • AsianVierestä
        peppupupu kirjoitti:

        kannattaa tsekata ne kaikkein "näkyvimmät" tyypit,osa on tollasia sub-lajikkeita ihan selvästi. Normaaleja on trollerit,caps lock tyypit,nannyt etc :) siellä oli jopa rasistikortti tyyppi lol sanottiin että toi lajike voittaa inttelyt helpoiten: p sitten tää "arkistoija" muistaa mitä sanoit vuosia sitten jossain tietyssä keskustelussa. kärkäs ja aggressiivinen naisryhmä joka pommittaa yhteisvoimin,ja sitten tietty kahvipöytächat ryhmä,lörpötellään kaikesta letkeesti eikä oteta oikein kantaa mihinkään.
        susta on aika vaikea sanoa mitään AV..olet sellainen perus keskustelija:)

        Juu, yritän ainakin olla loukkaamatta ketään mutta tuon kyllä myös niitä omia näkemyksiä tyrkylle.
        Jokaisella saa olla omat mielipiteensä, en minä ole hyvä ketään opettamaan miten tulisi elää mutta voin sanoa mikä ehkä olisi järkevää, se on mielipide jota ei tarvitse kunnioittaa.
        Se kun on et joku tykkää kävellä huopikkaissa ja joku toinen korkokengissä, eikä sillä ole mitään väliä kummat niillä on jalassa, kun ei ole mun jalat.


    • AsianVierestä

      Sinusta en ole kyllä vielä päässyt jyvälle. Tuo kuva tietysti hieman herätti mutta se ei nyt kerro ihmisestä oikein mitään.

    • Mietin.vaan

      Godzillasta tuli heti mieleen Palstis/Ludvig

      • suomennettuna.kiitos

        saisko suomeksi


      • ei.jännämies
        suomennettuna.kiitos kirjoitti:

        saisko suomeksi

        toiseksi eikö drugs ole huumetta ja ei ole huumehörhö


      • suomennettuna.kiitos kirjoitti:

        saisko suomeksi

        jaiks,nyt on vaikeeta alkaa suomentaa ja se saattaa kuulostaa hönöltä ^-^ mä sanoin et lievempänä koska toi täysi hahmo on aika cucuuu,mutta siinä oli osuva toi kirjoitustyyli. omanlainen haha:D


      • siinä.pohtimista
        peppupupu kirjoitti:

        jaiks,nyt on vaikeeta alkaa suomentaa ja se saattaa kuulostaa hönöltä ^-^ mä sanoin et lievempänä koska toi täysi hahmo on aika cucuuu,mutta siinä oli osuva toi kirjoitustyyli. omanlainen haha:D

        keitäs itsellesi kahvit ja rauhoitu ja teet siihen kunnon herkku voikkuleivän ja mietit miten tänään treffaatte harmaaritarin kanssa ja kumman luona nukutte eka


      • siinä.pohtimista kirjoitti:

        keitäs itsellesi kahvit ja rauhoitu ja teet siihen kunnon herkku voikkuleivän ja mietit miten tänään treffaatte harmaaritarin kanssa ja kumman luona nukutte eka

        haha eiiiii :D tsuffet vois kyllä keittää nyt,mainio ajatus:) ei nyt kuule treffata ketään paitsi nukkumattia;) siellä on paha myrskykin!


      • hahhhahhhhahahaa
        peppupupu kirjoitti:

        haha eiiiii :D tsuffet vois kyllä keittää nyt,mainio ajatus:) ei nyt kuule treffata ketään paitsi nukkumattia;) siellä on paha myrskykin!

        Olet työtön lortto.


      • siit.se.lähtee.sit

        sinä olet rak ja harmis kaus eli yhdessä olette rakkaus ja kaija koon laulu sopii teille eli he sopisivat niin hyvin toisilleen eli mietintä missä tapaatte ja treffaatte


      • rivgmefim
        ei.jännämies kirjoitti:

        toiseksi eikö drugs ole huumetta ja ei ole huumehörhö

        Huumeet oli vaan yksi mahdollinen selitys. Sun tapauksessasi todennäköisempi selitys lienee tuo "Does he suffer a serious mental debility?"


      • hahhhahhhhahahaa kirjoitti:

        Olet työtön lortto.

        kiitos arvon persreikä :)


    • Tuo juttu on todella vanha; käyttää arkaaista nettisanastoa kuten "lamer". Ilmeisesti uutisryhmien aikaudelta.

      • joo,tais olla 2000 kun tää tuli,mutta kyllä nää useimmat "tyypit" ihan nykyäänkin elää ja voi hyvin,palstoilla;)


    • Pitäisi löytää yksi, mutta ehkäpä itse on joka tapauksessa jäävi arvioimaan. Sivuosumia ainakin KungFusta, Scoutista, Propellerheadista ja Yukyukista ja nyt ei jaksa enempää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe