Mies ei saisi haluta normaalipainoista naista

Lifey

30

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisasialooser11

      Normaalipaino pitäisi naisessa olla itsestäänselvyys eikä mikään vaatimus edes.

      • Niin sen pitäisi kyllä olla itsestäänselvyys miehessäkin. Nimimerkillä: viimeisimpään partnerinhakuilmoitukseeni, jossa olin muutamista kriteereistäni maininnut tärkeimpien joukossa normaalipainon, vastasi tuhoton määrä ylipainoisia ja/tai lihavia...


    • Pillujen--asiantuntija

      Läskit naiset haluaa normipainoisen miehen koska läskit naiset ei myönnä tasoaan että ovat rumia.

    • kyrrjjrjrtjj

      Jollei ymmärrä mitä eroa on jonkin asian haluamisella ja sen julkisesti sanomisella niin ei ole kaikkein terävin kynä penaalissa. Minkäslainen poru täälläkin olisi jos nainen tuollaisessa ohjelmassa sanoisi että haluaa miehen kellä on iso muna.

      • Naisasialooser11

        Oletko tyhmä? Munan kokoon ei voi vaikuttaa, mutta painoon kyllä voi. Jo jos naisella on isot luomutissit hoikassa kropassa niin saa minun puolestani sanoa haluavansa isoa munaa kunhan se kelpaa rumassa miehessä kiinni olevana.Ja tottakai tuo kannattaa sanoa julkisesti ettei postilaatikko täyty läskien naisten viesteistä, siinä sitten pitäisi kierrellä ja kaarrella että miksi nainen ei kelpaa kun ei saa suoraan sanoa.

        Ja kuten sanottua normaalipainon pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta kun ei naisille ilmeisesti ole, niin pakkohan se on ääneen sanoa.


      • ymmärrä.se

        Minkäslainen poru täälläkin olisi jos mies tuollaisessa ohjelmassa kommentoisi siihen takaisin että haluaa naisen kellä on sievä ja tiukka värkki, eikä mitään isorömpäistä, eikä millään liian isoilla häppäreillä varustettua.


      • Paljastuit

        Pikkumuna älähti heti.


      • paljastettu

        Lihava isovärkkinen älähti heti.


      • 6uetwryketyk
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Munan kokoon ei voi vaikuttaa, mutta painoon kyllä voi. Jo jos naisella on isot luomutissit hoikassa kropassa niin saa minun puolestani sanoa haluavansa isoa munaa kunhan se kelpaa rumassa miehessä kiinni olevana.Ja tottakai tuo kannattaa sanoa julkisesti ettei postilaatikko täyty läskien naisten viesteistä, siinä sitten pitäisi kierrellä ja kaarrella että miksi nainen ei kelpaa kun ei saa suoraan sanoa.

        Ja kuten sanottua normaalipainon pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta kun ei naisille ilmeisesti ole, niin pakkohan se on ääneen sanoa.

        Voihan omaisuuden määräänkin vaikuttaa mutta ei nainen saisi haluta rikasta miestä vaan pitäisi kelvata rupiperseinen ätmi.


      • ätmienpikkupippeli
        ymmärrä.se kirjoitti:

        Minkäslainen poru täälläkin olisi jos mies tuollaisessa ohjelmassa kommentoisi siihen takaisin että haluaa naisen kellä on sievä ja tiukka värkki, eikä mitään isorömpäistä, eikä millään liian isoilla häppäreillä varustettua.

        Pienimunaisten puhetta, taitaa olla kokemusta.


      • onkovelhonlihatkin
        Paljastuit kirjoitti:

        Pikkumuna älähti heti.

        Isovärkkisen puhetta, taitaa olla kokemusta.


      • Naisasialooser11
        6uetwryketyk kirjoitti:

        Voihan omaisuuden määräänkin vaikuttaa mutta ei nainen saisi haluta rikasta miestä vaan pitäisi kelvata rupiperseinen ätmi.

        No nainenhan ei tarvitse rikasta miestä koska omaisuuten vaikuttamalla voi itse alkaa rikkaaksi ja toisekseen se rikas mies haluaa naiselta nuoruutta ja kauneutta ja sitä sinulla ei ole tarjota ja niilläkin kenellä on menettävät sen silmänräpäyksen päästä eli nainen ei pidä omaa osuuttaan sopimuksesta.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oletko tyhmä? Munan kokoon ei voi vaikuttaa, mutta painoon kyllä voi. Jo jos naisella on isot luomutissit hoikassa kropassa niin saa minun puolestani sanoa haluavansa isoa munaa kunhan se kelpaa rumassa miehessä kiinni olevana.Ja tottakai tuo kannattaa sanoa julkisesti ettei postilaatikko täyty läskien naisten viesteistä, siinä sitten pitäisi kierrellä ja kaarrella että miksi nainen ei kelpaa kun ei saa suoraan sanoa.

        Ja kuten sanottua normaalipainon pitäisi olla itsestäänselvyys, mutta kun ei naisille ilmeisesti ole, niin pakkohan se on ääneen sanoa.

        "Ja tottakai tuo kannattaa sanoa julkisesti ettei postilaatikko täyty läskien naisten viesteistä,"

        Minun postilaatikkoni täyttyi taas kerran "läskien" miesten viesteistä vaikka olin ilmoituksessani sanonut suoraan ja "julkisesti" että haen normaalipainoista. Vai lukeeko miehet niitä naisten kriteerejä oletusarvoisesti niin paljon huonommin, tai kuvittelevatko vain että nainen heti joustaa painokriteereissä?


    • Kurppa28

      Ei taas tätä miesten nirsoilua. Mauno maajussilla oli vaikka kuinka monta naista siellä maalla mutta ei kelvannut hoikka eikä kukaan joten miehet on todella nirsoja eikä samantasoinen nainen kelpaa.
      Olette sinkkuja koska haluatte sen kauneimman missin, lopettakaa nyt jo se valitusitku ja kelpuuttakaa tasoisenne kurppa.

    • Naisen painoon voi vaikuttaa, mieskin.

      Tarttee vain harrastaa hyötyliikuntaa yhdessä. Kyllä ne kilot siinä touhutessa karisee ja mies voi laitella terveellisiä lihapatojakin.

    • nor_maali_mies

      Aika lailla noissa maajussiohjelmissa on naisia, jotka näytävät sille, että ovat syöneet enemmän kuin ovat kuluttaneet. Suuressa määrin ylipaino on merkki siitä, että ei ole oikein ollu itsekuria syömisen suhteen, vedetään sokerista ja rasvaista liikaa, eikä juuri taida tulla harrastettua liikuntaakaan. Normaalipainoinenkin on vain naisihanne, mitä pahaa siinä on, ei mitään. Kyllä jos tuollaiseen hommaan lähtee, niin kyllä se elämänkumppani pitää sattua sellainen, joka monessa suhteessa vastaa omaa ihannetta ja se pitää sanoa rehellisesti.

      • en.katsonut.sarjaa

        No oliko ne Maunon morsmaikkuehdokkaat kaikki ylipainoisia, kun kukaan ei hänelle kelvannut?


      • siitäkyse

        Kyse tossa onkin siitä ettei ätmimäiseen tapaan tiedä mitä missäkin kannattaa sanoa.


      • kunniaton.rehellisyys
        siitäkyse kirjoitti:

        Kyse tossa onkin siitä ettei ätmimäiseen tapaan tiedä mitä missäkin kannattaa sanoa.

        Tiedetään. Lipevät pleijerit osaavat sanoa mitä nainen haluaa kuulla. Se on naiselle rehellisyyttä tärkeämpää.


      • siitäkyse
        kunniaton.rehellisyys kirjoitti:

        Tiedetään. Lipevät pleijerit osaavat sanoa mitä nainen haluaa kuulla. Se on naiselle rehellisyyttä tärkeämpää.

        Rehellisyys ei tarkoita etteikö pitäisi osata pitää päänsä kiinni.


      • Naisasialooser11
        en.katsonut.sarjaa kirjoitti:

        No oliko ne Maunon morsmaikkuehdokkaat kaikki ylipainoisia, kun kukaan ei hänelle kelvannut?

        Oletko tyhmä? Se normaalipainoisuus on vasta ensimmäinen vaatimus josta lähdetään liikkeelle, eikä se ole vaatimus vaan sen pitäisi olla itsestäänselvyys. Se ei suinkaan tarkoita sitä, että nainen kelpaisi, se on vain ensimmäinen kriteeri joka naisen pitää täyttää päästäkseen eteenpäin.

        Sama asia jos nainen kelpuutta tinderissä miehen naaman niin se tarkoittaa vasta sitä että pääsee treffeille, vai olisiko minunkin treffikumppanien pitänyt kelpuuttaa minut tinderkuvan perusteella?


      • älyävaatii
        kunniaton.rehellisyys kirjoitti:

        Tiedetään. Lipevät pleijerit osaavat sanoa mitä nainen haluaa kuulla. Se on naiselle rehellisyyttä tärkeämpää.

        No naisen saaminen vaatii vähän älykkyyttä. Tyhmän rehellinen ei saa elämässä mitään.


      • valehtelijan.selitystä
        älyävaatii kirjoitti:

        No naisen saaminen vaatii vähän älykkyyttä. Tyhmän rehellinen ei saa elämässä mitään.

        Lipevyys, niljakkuus, epärehellisyys on epärehellisyyttä ei älykkyyttä.


      • tyhmääsakkia
        valehtelijan.selitystä kirjoitti:

        Lipevyys, niljakkuus, epärehellisyys on epärehellisyyttä ei älykkyyttä.

        Meni sitten koko pointti ohi sulta :D


    • Sinkkumies--

      Olisi hyvä jos nainen tykkäisi liikkua ja käydä salilla taikka kävellä luonnossa. mutta naiset mielummin syä sipsiä kotona sohvalla. Ei sellaisia naisia kovin helposti löydy jotka tykkää liikkua.

    • Pilluasaanut

      Minulle kelpaa vain hoikka nainen. Sellaiset naiset ovat kauniita ja ihania.

      • oikein

        Oikein. Täällä on liikaa miehiä jotka pitää pullukoista.


      • oikein kirjoitti:

        Oikein. Täällä on liikaa miehiä jotka pitää pullukoista.

        "Täällä on liikaa miehiä jotka pitää pullukoista."

        Ai siis missä? Suomessa vai tällä palstalla? Maailmassa?

        Eipä ole kyllä tullut vastaan erityisesti mitään miehiä jotka pullukoista tykkäisivät. Sitäpaitsi, miksi se sinulle on "valitettavasti" - miten se on sinulta mitään pois, jos joku yksittäinen mies menee ja iskee jonkun pullukan? Eihän se sinulta mitään pois vie, kun itse et ole pullukasta kiinnostunut, vaan päinvastoin hyödyttää sinua, kun ei iske niitä hoikkia naisia joita sinä itse haluat...


      • palstalutka kirjoitti:

        "Täällä on liikaa miehiä jotka pitää pullukoista."

        Ai siis missä? Suomessa vai tällä palstalla? Maailmassa?

        Eipä ole kyllä tullut vastaan erityisesti mitään miehiä jotka pullukoista tykkäisivät. Sitäpaitsi, miksi se sinulle on "valitettavasti" - miten se on sinulta mitään pois, jos joku yksittäinen mies menee ja iskee jonkun pullukan? Eihän se sinulta mitään pois vie, kun itse et ole pullukasta kiinnostunut, vaan päinvastoin hyödyttää sinua, kun ei iske niitä hoikkia naisia joita sinä itse haluat...

        Esim. minua naisena vain hymyilyttää nähdä joku toinen nainen pullukan tai reilusti lihavankin miehen kanssa, koska sillä naisella ei ole sellaista miestä josta itse olisin kiinnostunut.


    • Ja siis kuka nyt on kieltänyt kenenkään "haluamiset"? Ihan minkä tahansa haluaminen on edelleen sallittua, oli kyse sitten vaikka pinkistä nepalilaisesta yksisarvisesta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe