Ennen oli hyvin

hyväajat

10

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hienoahienoa

      Naiset hoitamaan kotia ja lapsia. Miehet töihin. Oikea järjestys. Tuossa systeemissä ei työtävieroksuva tatuoitu köyhä paska tai matu menesty. Naiset valitsevat miehen, jolla on resursseja ja joka pystyy niitä hankkimaan.

    • Juu, tuossa mallissa mies ja laset on saaneet kunnollista ja ravitsevaa ruokaa eikä ole tarvinnut sekaantua keittiö- tai siivosuhommiiin kun pätevä emäntä on ne hoitanut. Emännän taas ei ole tarvinnut kieli vyön alla jahdata opiskelu- ja työpaikkoja vaan on voinut keskittyä luontaiseen tehtäväänsa. taloudenhoitoon.

      • Huom! Mies tiskaa.

        Näin se menee meilläkin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huom! Mies tiskaa.

        Näin se menee meilläkin.

        Tottakias mies toisinaan tiskaa jos sillä on kunnolinen vaimo joka useammin hoitaa sitä tointa. Videollahan mies totesi miten mukavaas on kun vaimo ei koskaan valita. 2000-luvun naiset muuta osaakaan kuin valittaa, tuokin miehelleen kateellinen kun sitä on kehuttu osallistumisesta:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aviomiesta-kiiteltiin-vauvan-hoitamisesta-perheenaiti-kertoi-totuuden-arjestaan-taltako-tasa-arvo-nayttaa/7227340#gs.tbpt5S0R


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Huom! Mies tiskaa.

        Näin se menee meilläkin.

        Saman huomasin myös. :D Romahtiko nyt Harmaaritarin kuvitelma.
        "aviomies toteaa tyytyväisenä tiskivuorollaan sunnuntaina."


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tottakias mies toisinaan tiskaa jos sillä on kunnolinen vaimo joka useammin hoitaa sitä tointa. Videollahan mies totesi miten mukavaas on kun vaimo ei koskaan valita. 2000-luvun naiset muuta osaakaan kuin valittaa, tuokin miehelleen kateellinen kun sitä on kehuttu osallistumisesta:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aviomiesta-kiiteltiin-vauvan-hoitamisesta-perheenaiti-kertoi-totuuden-arjestaan-taltako-tasa-arvo-nayttaa/7227340#gs.tbpt5S0R

        "Peniksen omistaminen tekee päivittäisistä askareista aplodien arvoista toimintaa"

        Se on kyllä niin, että sinkkukikkelit saavat ablodeerata itsekseen..


      • oikea.sinkku
        Wwuwuw kirjoitti:

        Huom! Mies tiskaa.

        Näin se menee meilläkin.

        Mitä v..tua sitten teet sinkkupalstalla, jos sulla on kotona mies tiskaamassa?


      • .. Ei saa Kiusata.. *Heristää sormeaan..*.. ;D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        "Peniksen omistaminen tekee päivittäisistä askareista aplodien arvoista toimintaa"

        Se on kyllä niin, että sinkkukikkelit saavat ablodeerata itsekseen..

        .. Samaa Toksista FeminiiniSyyttä, jota TodMonet Naiset aina KanaLaumassa NaisMäröivät.. ;D


      • Ätmelsson
        oikea.sinkku kirjoitti:

        Mitä v..tua sitten teet sinkkupalstalla, jos sulla on kotona mies tiskaamassa?

        No onpahan jolleki kelvannu kilttimies jännän sijaan. Siis wwuwuw haluaa valaa kilteihin toivoa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe