Nyt heittäkää tehokas keino maailman ihanamman miehen unohtamiseen. Etten vaan tule laittaneeksi viestiä, koska kaikesta ihanuudestasn huolimatta hän ei sitä ansaitse...
Mitä pitää tehdä jos yrittää viestittää ex-miesystävälle?
20
<50
Vastaukset
- kikka77
Poista kaikki exän yhteystiedot ja sinnittele.. Ei kai muukaan auta =(. Itsellä ollut samanmoinen tilanne päällä ja kauheeta ollut itselle mutta ehkäpä se kuuluisa aika auttaa, ainakin toivon niin. Tsemppiä sinulle =)
- Ifreakingmissyou
Joo kiitos tsempeistä...tää on yhtä helvettiä... lauantai-ilta ja yksin.
- Tsempittäältäki
Hei, päätät vain ettet ota yhteyttä. Keksit muuta tekemistä, viestitä kavereille. On se ankeaa, mutta kun tästä selviät niin vähitellen helpottaa.
No järki käteen, mieti miksi se on exä ja pidä se. Ette te kai trurhaan eronneet, jos niin mee takas ovelle kolkuttaan jos huolisi takas...:)
Tsemppiä.- ota.yhteyttä.helpottaa
Ottaa yhteyttä?
- Lepotilassa
Tarkoitakko nyt exää vai muuten vain miesystävää, jota on jossakin tilanteessa tavattu? Ja nyt jostakin (ulkopuolisesta?) syystä kohtaamiset loppuneet?
- Ifreakingmissyou
Sellainen mies jota on tavattu ja rakastuttu mutta kun ei niin ei. Ja hän löysi muuta seuraa.... :/
- monesti.näin
Ifreakingmissyou kirjoitti:
Sellainen mies jota on tavattu ja rakastuttu mutta kun ei niin ei. Ja hän löysi muuta seuraa.... :/
Taisit itse löytää ensin muuta seuraa tai annoit ristiriitaisia merkkejä.
- Ifreakingmissyou
Pitäis kysyä häneltä oliko se toinen sitten parempi valinta. Ristiriitaisia viestejä,?Hmm, niinpä. En tiedä mitä hänelle olisi pitänyt sanoa.
Pitäis kysyä häneltä oliko se toinen sitten parempi valinta. Ristiriitaisia viestejä,?Hmm, niinpä. En tiedä mitä hänelle olisi pitänyt sanoa.
Minä en sinun sijassasi ehdottomasti mitään tuollaisia kysyisi. Olen itsekin menettänyt mm. aikuisiän ainoan varsinaisen rakkauteni, sekä myöhemmin myös melko suuren ihastuksen, toisille naisille. Vaikka ikävä oli todella kova ja katkeruus 100 % luokkaa, ei olisi tullut mieleenkään mennä enää härkkimään viesteillä ja sekaantumaan heidän uusiin suhteisiinsa. Kuitenkin näistä miehistä tuo jälkimmäinen otti itse vielä minuun yhteyttä aina silloin tällöin vaikka olin jo sattunut bongaamaan Facebookista hänen kuvansa toisen naisen kainalossa (en ollut tosin kertonut hänelle nähneeni kyseisiä kuvia, oltiin kyllä ihan toistemme Facebook-kavereita mutta hän ei silti välttämättä älynnyt minun näkevän niitä kuvia sillä hän ei itse ikinä lisännyt ko. naisesta mitään kuvia, vaan se nainen aina lisäsi heistä kuvia ja merkkasi hänet niihin kuviin, niin jo sen merkinnän "ansiosta" ne kuvat pomppasivat aina omallekin FB-seinälleni).
- Ifreakingmissyou
Kiitos kun kerroit nuo kokemukset ja annoit hyvän neuvon. Se on vaan niin tolkuttoman vaikeaa unohtaa joku joka on päässyt ihon alle... :/
Kiitos kun kerroit nuo kokemukset ja annoit hyvän neuvon. Se on vaan niin tolkuttoman vaikeaa unohtaa joku joka on päässyt ihon alle... :/
Vain aika parantaa. Luulin itekin aikanaan etten varsinkaan sitä suurta rakkautta voisi unohtaa. Mutta niin vaan senkin antoi lopulta olla, kuten aikanaan jotkut teini-iän rakkaudetkin.
En tiedä onko oikein yleistää mutta melko kovat on sukupuolella kriteerit jos edes toisen sukupuolen ihanin edustaja ei ansaitse viestittelyä.
Taitaa olla parempi että ihan tavalliset vaan rupeaa katselemaan yksiöitä kasvukeskuksien laitamilta.- Ifreakingmissyou
Se ihanuus on subjektiivinen asia. Jonkun mielestä maailman tavallisin on maailman ihanin. En osaa määritellä ihanaa. Se vaan tuntuu siltä.
- niiettämitä
Kriteerit?
Jos se ”ihanin” kerta on jo löytänyt uuden ihastuksen kohteen, niin pitäiskö siitä huolimatta vaan viestitellä? - Viestiipukkaa
niiettämitä kirjoitti:
Kriteerit?
Jos se ”ihanin” kerta on jo löytänyt uuden ihastuksen kohteen, niin pitäiskö siitä huolimatta vaan viestitellä?Pitäis tietenkin.
- nainkait
Mitä pitää tehdä jos yrittää viestittää ex-miesystävälle?
tutkituttaisin pääni - Käytytuokin
Tehokas tapa?
Sinä! Arvostat itseäsi ja annat olla.
Et saa sieltä enää mitään. Voit käydä asian läpi itsesi kanssa ja löydä itsesi kunnolla. Sillä kun tulee vastaan vielä ihanempi ihminen, olet valmis suhteeseen silloin.
Muuten rämmit samaa kivikkoista tietä ja lyöt pääsi taas johonkin vastaantulevaan muuriin.- Ifreakingmissyou
Tuo on juuri se asia minkä kanssa käyn nyt keskustelua itseni kanssa.
En saa sieltä enää mitään. Hän ei ollut minulle se mies.
Nyt pitää vaan keksiä uusi harrastus, tavata posistiivisia ihmisiä ja rentoutua.
Kyseenalaistaa oma tilannetajunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo737050Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 332335
- 201898
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231891- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558