Kilpailu on alkanut, kuvataan uutta TV ohjelmaa, huonoin lumityöntekijä. Muutama otos jo saatu kuvattua.
Tosi TV: Huonoin lumityöntekijä
10
973
Vastaukset
- i-i-i-i-i-i-i
Kyllä! Kuvat jakoon ja syyllisen nimi koko Kuortaneen tietoon!
- lumikola
Kateet nälvijät asialla.
- Nsrus
Kyllä jumalauta voi jollakin olla tylsä elämä. 😂 Tämä olis jo vitsinäki aika paska, mutta joku raukka ihan tosissaan tämän keskustelun avannu.
- Anonyymi
Mistä on oikein kysymys. Asian voi puhua läpi jos on tahtoa vaika tietäis tehneensä aivan väärin livessä. Ja sen jälkeen lisuksi se on vähän sellasta pölyllä meikkaamista. Mutta luotetaan nyt tähän touhuun vielä
- Kevättulilumisuli
Kausi päättynyt, voittaja on selvinnyt.
- Anonyymi
Joko uutta kautta alootettu suunittelemaa?
- Anonyymi
Esiintyjät vaan vaihtuu, isoo A jää pois. Uusia tähtiä tilalle.
- Anonyymi
Tilatkaapa mun tuntityönä tekemään lumityöt ja määritelkää taso niin kyllä traktori liikkuu vissin niin kauan ku annetaan.miestä vaan vaihdetaan ja lykätään vaikka viimeinenkin hippunen.ongelma ei oo tekninen vaan taloudellinen. Tänne kirjoittelijat ei oo ikinä kukaan ollu tilaajana missään hommassa.eikä tekijänä.
- Anonyymi
Tulevina talvina nähdään oliko ongelmaa vai ei.
- Anonyymi
Minä kyllä arvostan lumityöntekijöitä kaikkia enkä moiti työn jälkeä.kahvit tarjoan aina kun kohdalle sattuu.enkä halua itse alalle koska haluan nukkua yöni rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089