Kilpailu on alkanut, kuvataan uutta TV ohjelmaa, huonoin lumityöntekijä. Muutama otos jo saatu kuvattua.
Tosi TV: Huonoin lumityöntekijä
11
1117
Vastaukset
- i-i-i-i-i-i-i
Kyllä! Kuvat jakoon ja syyllisen nimi koko Kuortaneen tietoon!
- lumikola
Kateet nälvijät asialla.
- Nsrus
Kyllä jumalauta voi jollakin olla tylsä elämä. 😂 Tämä olis jo vitsinäki aika paska, mutta joku raukka ihan tosissaan tämän keskustelun avannu.
- Anonyymi
Mistä on oikein kysymys. Asian voi puhua läpi jos on tahtoa vaika tietäis tehneensä aivan väärin livessä. Ja sen jälkeen lisuksi se on vähän sellasta pölyllä meikkaamista. Mutta luotetaan nyt tähän touhuun vielä
- Kevättulilumisuli
Kausi päättynyt, voittaja on selvinnyt.
- Anonyymi
Tänå vuonna sai olla koneella niin rennosti
- Anonyymi
Joko uutta kautta alootettu suunittelemaa?
- Anonyymi
Esiintyjät vaan vaihtuu, isoo A jää pois. Uusia tähtiä tilalle.
- Anonyymi
Tilatkaapa mun tuntityönä tekemään lumityöt ja määritelkää taso niin kyllä traktori liikkuu vissin niin kauan ku annetaan.miestä vaan vaihdetaan ja lykätään vaikka viimeinenkin hippunen.ongelma ei oo tekninen vaan taloudellinen. Tänne kirjoittelijat ei oo ikinä kukaan ollu tilaajana missään hommassa.eikä tekijänä.
- Anonyymi
Tulevina talvina nähdään oliko ongelmaa vai ei.
- Anonyymi
Minä kyllä arvostan lumityöntekijöitä kaikkia enkä moiti työn jälkeä.kahvit tarjoan aina kun kohdalle sattuu.enkä halua itse alalle koska haluan nukkua yöni rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1478120KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237151Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521423311Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092824Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442358- 1261936
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261576Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457