Tosi TV: Huonoin lumityöntekijä

Tositv

Kilpailu on alkanut, kuvataan uutta TV ohjelmaa, huonoin lumityöntekijä. Muutama otos jo saatu kuvattua.

11

1154

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i-i-i-i-i-i-i

Kyllä! Kuvat jakoon ja syyllisen nimi koko Kuortaneen tietoon!

• lumikola

Kateet nälvijät asialla.

• Nsrus

Kyllä jumalauta voi jollakin olla tylsä elämä. 😂 Tämä olis jo vitsinäki aika paska, mutta joku raukka ihan tosissaan tämän keskustelun avannu.

• Anonyymi

Mistä on oikein kysymys. Asian voi puhua läpi jos on tahtoa vaika tietäis tehneensä aivan väärin livessä. Ja sen jälkeen lisuksi se on vähän sellasta pölyllä meikkaamista. Mutta luotetaan nyt tähän touhuun vielä

• Kevättulilumisuli

Kausi päättynyt, voittaja on selvinnyt.

• Anonyymi

Tänå vuonna sai olla koneella niin rennosti

• Anonyymi

Joko uutta kautta alootettu suunittelemaa?

• Anonyymi

Esiintyjät vaan vaihtuu, isoo A jää pois. Uusia tähtiä tilalle.

• Anonyymi

Tilatkaapa mun tuntityönä tekemään lumityöt ja määritelkää taso niin kyllä traktori liikkuu vissin niin kauan ku annetaan.miestä vaan vaihdetaan ja lykätään vaikka viimeinenkin hippunen.ongelma ei oo tekninen vaan taloudellinen. Tänne kirjoittelijat ei oo ikinä kukaan ollu tilaajana missään hommassa.eikä tekijänä.

• Anonyymi

Tulevina talvina nähdään oliko ongelmaa vai ei.

• Anonyymi

Minä kyllä arvostan lumityöntekijöitä kaikkia enkä moiti työn jälkeä.kahvit tarjoan aina kun kohdalle sattuu.enkä halua itse alalle koska haluan nukkua yöni rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      79
      2494
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2106
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      955
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      847
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      528
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      482
    Aihe