Kilpailu on alkanut, kuvataan uutta TV ohjelmaa, huonoin lumityöntekijä. Muutama otos jo saatu kuvattua.
Vastaukset 12
- i-i-i-i-i-i-i
Kyllä! Kuvat jakoon ja syyllisen nimi koko Kuortaneen tietoon!
- Anonyymi00012
Joo siis tää on munkin lemppari maa ilma jotenki niin kuuli. Mä sain jotenki niin hienon kuvan siitä
- lumikola
Kateet nälvijät asialla.
- Nsrus
Kyllä jumalauta voi jollakin olla tylsä elämä. 😂 Tämä olis jo vitsinäki aika paska, mutta joku raukka ihan tosissaan tämän keskustelun avannu.
- Anonyymi
Mistä on oikein kysymys. Asian voi puhua läpi jos on tahtoa vaika tietäis tehneensä aivan väärin livessä. Ja sen jälkeen lisuksi se on vähän sellasta pölyllä meikkaamista. Mutta luotetaan nyt tähän touhuun vielä
- Kevättulilumisuli
Kausi päättynyt, voittaja on selvinnyt.
- Anonyymi
Tänå vuonna sai olla koneella niin rennosti
- Anonyymi
Joko uutta kautta alootettu suunittelemaa?
- Anonyymi
Esiintyjät vaan vaihtuu, isoo A jää pois. Uusia tähtiä tilalle.
- Anonyymi
Tilatkaapa mun tuntityönä tekemään lumityöt ja määritelkää taso niin kyllä traktori liikkuu vissin niin kauan ku annetaan.miestä vaan vaihdetaan ja lykätään vaikka viimeinenkin hippunen.ongelma ei oo tekninen vaan taloudellinen. Tänne kirjoittelijat ei oo ikinä kukaan ollu tilaajana missään hommassa.eikä tekijänä.
- Anonyymi
Tulevina talvina nähdään oliko ongelmaa vai ei.
- Anonyymi
Minä kyllä arvostan lumityöntekijöitä kaikkia enkä moiti työn jälkeä.kahvit tarjoan aina kun kohdalle sattuu.enkä halua itse alalle koska haluan nukkua yöni rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342047
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601194- 201085
- 41736
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤225668Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa204613- 51475
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42432