Kilpailu on alkanut, kuvataan uutta TV ohjelmaa, huonoin lumityöntekijä. Muutama otos jo saatu kuvattua.
Tosi TV: Huonoin lumityöntekijä
11
1076
Vastaukset
- i-i-i-i-i-i-i
Kyllä! Kuvat jakoon ja syyllisen nimi koko Kuortaneen tietoon!
- lumikola
Kateet nälvijät asialla.
- Nsrus
Kyllä jumalauta voi jollakin olla tylsä elämä. 😂 Tämä olis jo vitsinäki aika paska, mutta joku raukka ihan tosissaan tämän keskustelun avannu.
- Anonyymi
Mistä on oikein kysymys. Asian voi puhua läpi jos on tahtoa vaika tietäis tehneensä aivan väärin livessä. Ja sen jälkeen lisuksi se on vähän sellasta pölyllä meikkaamista. Mutta luotetaan nyt tähän touhuun vielä
- Kevättulilumisuli
Kausi päättynyt, voittaja on selvinnyt.
- Anonyymi
Tänå vuonna sai olla koneella niin rennosti
- Anonyymi
Joko uutta kautta alootettu suunittelemaa?
- Anonyymi
Esiintyjät vaan vaihtuu, isoo A jää pois. Uusia tähtiä tilalle.
- Anonyymi
Tilatkaapa mun tuntityönä tekemään lumityöt ja määritelkää taso niin kyllä traktori liikkuu vissin niin kauan ku annetaan.miestä vaan vaihdetaan ja lykätään vaikka viimeinenkin hippunen.ongelma ei oo tekninen vaan taloudellinen. Tänne kirjoittelijat ei oo ikinä kukaan ollu tilaajana missään hommassa.eikä tekijänä.
- Anonyymi
Tulevina talvina nähdään oliko ongelmaa vai ei.
- Anonyymi
Minä kyllä arvostan lumityöntekijöitä kaikkia enkä moiti työn jälkeä.kahvit tarjoan aina kun kohdalle sattuu.enkä halua itse alalle koska haluan nukkua yöni rauhassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010