Lapuan kobrat

Herätys

Olen seurannut lapualaisten kobra fanaatikkojen toimintaa monta vuotta.
Hommassa ei ole mitään järkeä, rapakontakaa rahdataan tänne pelaajia jotka syö katteen koko touhulta. Lapuanalla pitäisi panostaa sellaisiin lajeihin jossa omankylän tytöt ja pojat voivat pärjätä. Katsojillekin olisi mukavampaa katsoa ja kannustaa omankylän pelaajia taikka tuntemattomia. Lapualla on naiset menestynyt pesiksessä mutta missä on miesten joukkue?
Nyt pitäisi rahahanat kääntää pesäpalloon että saataisiin miehillekin joukkue!

15

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykslyömuuthuilaa

      Vai pesäpallohon hoh hoh ,kumma kun ei kyykkäpelihin, kyllä on kotikutoosta.

    • Väsy

      Markku Turjan aika on viltissä.

    • Tappituntumalla

      Olihan Lapualla joku kuuluisa miestassiryhmäkin, pääseekö siihen vielä mukaan?

    • aivanvaa

      Kyllä Markku on siinä hommas maailman tappiin saakka, mikä se sitten onkaan.

    • rahahanat

      Rahat oikeasti loppuivat, keksistiin vain muu syy ja se on taivahan tosi. Ykköseen vain pellailleen jne...

    • Lapuanjymy

      Eikö Lapualla oo miehille pesisjoukuetta?

    • onko2018

      Jos toiminnat eivät syynny luontaisen tarpeen mukaan, on se urheilu tahin jokin muu toiminta on sen pakolla hengispitäminen tuloksetonta. Sanonta ei kannettu vesi kaivos pysy, pitää tässäkin tapauksessa paikkansa.

    • Mulperipuu

      Lapua ei pärjäää missään miesten lajissa. Mutta jos lajina on naisten pieksentä ni johan palkintoja ropisoo. T: kurikkalainen vierestä seurannut nainen

    • Laivalapuanjokeen

      Onhan koripallo aika eksoottinen laji näille lakeuksille!

    • Kobrat eivät menesty kun eivät saaneet sitä Simpsiölle louhittavaa Euroopan suurinta koripalloluolaa. 🏀

    • hmmmmmmmmm

      Koska noitten kesäloma alkaa ???????? Tai sopimukset päättyy???????????Huonosti menee Kobrilla,ei voi muuta sanoa !!!!!!!!!!!!!

      • Mitä sitten? Ei kaikki voi voittaa samana vuonna mestaruutta. Aina joku voittaa ja joku häviää, siinä on urheilun suola.


    • Anonyymi

      Tänä vuonna näyttää menevän pelit niinku edellis talvena. Hupsista !

      • Samoin Karhuilla. Heh heh!


    • Anonyymi

      Kobrista ja Karhuista ei kannata puhua edes samana päivänä. Jälkimmäinen sentään pärjää !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe