Olen seurannut lapualaisten kobra fanaatikkojen toimintaa monta vuotta.
Hommassa ei ole mitään järkeä, rapakontakaa rahdataan tänne pelaajia jotka syö katteen koko touhulta. Lapuanalla pitäisi panostaa sellaisiin lajeihin jossa omankylän tytöt ja pojat voivat pärjätä. Katsojillekin olisi mukavampaa katsoa ja kannustaa omankylän pelaajia taikka tuntemattomia. Lapualla on naiset menestynyt pesiksessä mutta missä on miesten joukkue?
Nyt pitäisi rahahanat kääntää pesäpalloon että saataisiin miehillekin joukkue!
Lapuan kobrat
15
100
Vastaukset
- ykslyömuuthuilaa
Vai pesäpallohon hoh hoh ,kumma kun ei kyykkäpelihin, kyllä on kotikutoosta.
- Väsy
Markku Turjan aika on viltissä.
- Tappituntumalla
Olihan Lapualla joku kuuluisa miestassiryhmäkin, pääseekö siihen vielä mukaan?
- aivanvaa
Kyllä Markku on siinä hommas maailman tappiin saakka, mikä se sitten onkaan.
- rahahanat
Rahat oikeasti loppuivat, keksistiin vain muu syy ja se on taivahan tosi. Ykköseen vain pellailleen jne...
- Lapuanjymy
Eikö Lapualla oo miehille pesisjoukuetta?
- onko2018
Jos toiminnat eivät syynny luontaisen tarpeen mukaan, on se urheilu tahin jokin muu toiminta on sen pakolla hengispitäminen tuloksetonta. Sanonta ei kannettu vesi kaivos pysy, pitää tässäkin tapauksessa paikkansa.
- Mulperipuu
Lapua ei pärjäää missään miesten lajissa. Mutta jos lajina on naisten pieksentä ni johan palkintoja ropisoo. T: kurikkalainen vierestä seurannut nainen
- Laivalapuanjokeen
Onhan koripallo aika eksoottinen laji näille lakeuksille!
Kobrat eivät menesty kun eivät saaneet sitä Simpsiölle louhittavaa Euroopan suurinta koripalloluolaa. 🏀
- hmmmmmmmmm
Koska noitten kesäloma alkaa ???????? Tai sopimukset päättyy???????????Huonosti menee Kobrilla,ei voi muuta sanoa !!!!!!!!!!!!!
Mitä sitten? Ei kaikki voi voittaa samana vuonna mestaruutta. Aina joku voittaa ja joku häviää, siinä on urheilun suola.
- Anonyymi
Tänä vuonna näyttää menevän pelit niinku edellis talvena. Hupsista !
- Anonyymi
Kobrista ja Karhuista ei kannata puhua edes samana päivänä. Jälkimmäinen sentään pärjää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433454Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182688Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3972675Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821807- 861435
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541340SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711046- 771015
- 73876
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28839