Sain kolme siikaa ja paljon pieniä ahvenia. Ruokaa koko viikoksi. Rahat säästyy ja on hyvää!
Kävin tänään pilkillä
4
<50
Vastaukset
- kotitarvekalastaja
Minä kävin myös kalahommissa. Jään alla on neljä verkkoa ja niissä tänään mukava saalis. Neljä parikiloista haukea ja syvänteestä nousi komea kuha. Viime viikonloppuna vaihdoin verkkojen paikkaa, koska kyttäilen mieluiten kuhasaalista ja kuhat viihtyvät syvemmässä.
Perjantaina pilkillä nousi pari kiloa ahvenia, joten eipä ruoka lopu ainakaan lähipäivinä. - rouvaruusunen
Mahtavaa, pitäisi elvyttää kalastus jokaiselle kynnelle kykenevälle. Ilmaista ruokaa, tai ainakin melkein. Kala on hyvää kannattakaa kalastaa. Meil naapuri mökillä kalastaa ja myy mulle aina saalistaan kun tulee paljon. Kalamies on hyvä etu meidän naapurissa.
- pilkkipoika
Minä kävin tänään, pieniä ahvenia tuli. Olihan noissa näpertämistä. Tein kaloista ruodottoia, nahattomia fileitä ja äiti paistoi ne. Syötiin perunamuussin kanssa paistettuja ahvenfileitä. Tulihan tuosta hyvä mieli kun kaikki tykkäsi minun kaloista.
- Köyhäkaupunkilainen
Myös olen pilkillä käynyt mutta saalis ei ollut kummoinen koska en ollut kaukana rannasta kun jäät vielä aika heikkoja, tosin 9 kg hauen sain mutta laitin takas . Ahvenia ei ole tullut kun ihan muutama. Saisi tulla jotain 7-8 ahventa sellaisia 250 g että voisi ottaa ruokakalaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197