Millainen mies sytyttää minut

nuori.nätti.nainen22v

× Se mikä mut saa ihan ehdottomasti syttymään o​n sosiaalinen äly; supliikit ja sanavalmiit henkilöt joiden kanssa kemiat kohtaa.

× Peruspositiivinen luonne ja terve itsevarmuus o​n aina pop ja vasta näiden jälkeen tulee nuo ulkonäköön ja muuhun liittyvät asiat.

× Ideaali olis varmaan sellanen hiukan itseä vanhempi (ehkä maksimissaan 7 vuotta eli alle 30).

× Itseni tapaan tykkäis liikunnallisesta tekemisestä ja hyvästä ruuasta.

× Arvoiltaan muita kunnioittava ja ehkei ainakaan poliittisesti hirveen kaukana vihervasemmistolaisista arvoista.

× Maailmaa jonkin verran nähnyt ja siitä myös innostuva, koska itseä ainakin kiinnostais lähteä vähän kauemmaskin ja mielellään näkemään upeaa luontoa!

× Viimeisenä ulkonäköihanne joka olis semmonen itsestään huolta pitävä miehekäs pretty boy kivalla sängellä ja upeilla silmillä 🤩

16

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoshikkion

      Nyyh on arvot kohillsansa
      Voin suoshitelha erästhä nuorehkoa miesthä jos annat puhelinnumehron....


      Öitä

    • FaithHopeLove

      Olisin saanut pillua mutta minä en läskejä pane.

      Laitoin lakialoitteen jossa kaikki läskit pitäisi mestata torilla. Olen Jumalaa pelkäävä hyvä ihminen, haluan että läskit eli pahuus tuhotaan maailmasta.

    • ei_jatkoon

      Ei kiitos suvakkia!

    • huonosti.syttyvä.nainen

      Naisasialooseri sytyttää sinut kun joudut roviolle : )

      • JossainMuualla

        Sitten ollaan ihan liekeissä!


    • Naisasialooser11

      Mutta sinähän olet silmänräpäyksen päästä vanha ruttana, etkä saa enää puliukkoakaan. Olen nähnyt monen nuoren naisen nuoruueen kiitävän ohitse luotijunan vauhdilla. Sinäkin olet 30v haaska ennen kuin ehdit lehdestä sivua kääntää

      • just.joo_

        Sinä olet vanha, nuppivikainen ruma mies, joka ei kelpaa kenellekään


      • pillujen_asiantuntija
        just.joo_ kirjoitti:

        Sinä olet vanha, nuppivikainen ruma mies, joka ei kelpaa kenellekään

        Ja taas asia argumentit torjutaan henkilöhyökkäyksellä


      • pillujen_asiantuntija kirjoitti:

        Ja taas asia argumentit torjutaan henkilöhyökkäyksellä

        No, olihan Naisasialuuserin omakin kirjoitus juuri suora henkilöhyökkäys aloittajaa kohtaan. Sitä saa mitä tilaa...


    • Kaisanoasaa

      Täällähän palstalla meitä kunnollisia älykkäitä sanavalmiita miehiä on rutkasti.

    • Kaisanoasaa

      Siksi palstalla on paljon vanhoja naisiakin kun meitä kunnollisia älykkäitä sanavalmiita miehiä on täällä. Naiset viihtyy meidän seurassa.

    • hymyhuuletauttaa

      hymyhuulet, huuumori, sosiaalinen äly ja tunneäly
      liikunnallinen, luonnossa viihtyvä
      itseohjautuva, ei mammanpoika
      Lapin matkat, kerran viidessä vuodessa etelän matka
      maaseudun mies
      kauneus tulee sisältäpäin 99-prosenttisesti (1 % on hymyhuulet)

      Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan
      Hymyhuulet parin löytävät, ja valat vannotaan
      Onnenapilaa et kaipaa, ne on tuskin tehokkaat
      Kun hymyhuulet sulla on, niin suukon kyllä saat

      En tunne sydän surua, ei paina murhe muu
      Jos teeren peliin ryhdyn, niin siinä kyllä onnistun
      Onnenpyörässäkin tiedän aina voitonnumeron
      Mua aina onni seuraa, siihen yksi syy vain on!

      Hymyhuulet suukon saavat, hymyhuulet huomataan
      Hymyhuulet parin löytävät, ja valat vannotaan
      Onnenapilaa et kaipaa, muut menköön menojaan
      Kun hymyhuulet sulla on, niin suukon kyllä saat..... (x4)

      (viimeisessä säkeistössä yksittäisiä kirjainmuutoksia)

      Olen löytänyt kaikki mieheni hymyhuulten perusteella!

      • Minä joskus nuorempana ajattelin tuon laulun näin päin:

        "Häpyhuulet suukon saavat, häpyhuulet huomataan"

        Jokohan joku olisi kerinnyt vääntämään siitä tuollaisen pilaversion?


      • juoksujen.juoksija

        "kaikki mieheni"


    • yksiasiamättää

      Muuten joo mutta vihervasemmistolais idiootin kanssa en koskaan kykenisi yhteisymmärrykseen. Muuten en puoluerajoja katsele.
      Tuo lieneekin seikka miksi tuskin koskaan ketään normaalia miestä et tule löytämään.

    • Ehehhe

      Sellainen, jolla on tulitikut.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe