Vesa keskinen uhitteli jännämiehille

Pillujen--asiantuntija

25

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brasisliassa osaavat laittaa matut ojennukseen. Mitäs meni keskinen matuilemaan ja viemään brassien naisia, ihan oikein että vähän pelottelevat. Muutenkin todennäköisesti meni niin että heppu vaan hymyili ja rähinäviina ottanut keskinen alkoi aiheetta rähisemään.

      • satataienemmän

        Vesassa on kuitenkin sata kertaa enemmän miestä kuin sinussa.


      • satataienemmän kirjoitti:

        Vesassa on kuitenkin sata kertaa enemmän miestä kuin sinussa.

        Ai sinusta tekee miehen se kun on tyhmä alkoholisti? No se on sun mielipide, eti sellanen mies itelles sitten. Joskus kuulin semmoisenkin jutun kun työhommissa tuollapäin olleet tyypit oli alkaneet elvistelemään jossain baarissa. Niillä oli ollut tosi hilkulla että hengissä pois oli päässeet, turpaan oli tullut vasemmalta ja oikealta. Ihan kunnon perinteinen baaritappelu josa tulit lentää ja pöydät kaatuu. Ei pidä olla niin tyhmä että kuvittelee että jos täällä saa matut tehdä mitä tykkää että se ihan joka paikassa onnistuisi.


      • eiolemiestä
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ai sinusta tekee miehen se kun on tyhmä alkoholisti? No se on sun mielipide, eti sellanen mies itelles sitten. Joskus kuulin semmoisenkin jutun kun työhommissa tuollapäin olleet tyypit oli alkaneet elvistelemään jossain baarissa. Niillä oli ollut tosi hilkulla että hengissä pois oli päässeet, turpaan oli tullut vasemmalta ja oikealta. Ihan kunnon perinteinen baaritappelu josa tulit lentää ja pöydät kaatuu. Ei pidä olla niin tyhmä että kuvittelee että jos täällä saa matut tehdä mitä tykkää että se ihan joka paikassa onnistuisi.

        Sinussa ei ole miestä muuhun kuin netissä urputtamiseen.


      • wanhaämmä

        No tulihan se sieltä taas. Ei sullakaan olis muuten mitään mamuja vastaaan, mutta kun ne vie naiset. Joku muu saa mutta sinä et... ;)


      • HankalaKysymys

        " Mitäs meni keskinen matuilemaan ja viemään brassien naisia, ihan oikein että vähän pelottelevat. "
        Eikö sun mielestä sitten ihmiset saisi ollenkaan pariutua ulkomaalaisten kanssa?


      • Naisasialooser11
        eiolemiestä kirjoitti:

        Sinussa ei ole miestä muuhun kuin netissä urputtamiseen.

        Eihän sinussakaan ole miestä yhtään sen enempää. Eikös feminsisti ole romuttamassa kovasti näitä sukupuolirooleja, miksi siis miehessä pitäisi olla"miestä"


    • pissaliisa

      Kova jätkä. Ihanan brutaali miesten mies. Kelpaisi minullekin. Kuten kaikille muillekin suominaisille mutta Vesa ei suominaisia katso :(
      Silti Vesa presidentixi!

      Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!Vesa presidentixi!
      Vesa presidentixi!

    • Kaisanoasaa

      Ne jännämiehet ei muuten unohda vesan uhittelua. Vesa on merkattu mies, kyllä ne jännämiehet ottaa selville missä vesa asuu, missä vesan tyttöytävä asuu ja sitten alkaa kiristys.

    • Oisko Vesa ottanu vähän rähinäviinaa.. :D

      • eikö-järki

        Eikö näillä vesoilla pelaa yksinkertainenkaan järki


      • veskuonbisnesmies
        eikö-järki kirjoitti:

        Eikö näillä vesoilla pelaa yksinkertainenkaan järki

        Keskinen taas vain keksinyt keinon pysyä otsikoissa. Sitä oikeasti kukaan jahtaa.
        Sehän on laskenut tarkkaan, kuinka paljon juorulehtien otsikot nostavat kyläkaupan liikevaihtoa. Lukuja en muista, mutta yllättävän paljon se oli.


      • vesallaeikaikkiinkkarit
        veskuonbisnesmies kirjoitti:

        Keskinen taas vain keksinyt keinon pysyä otsikoissa. Sitä oikeasti kukaan jahtaa.
        Sehän on laskenut tarkkaan, kuinka paljon juorulehtien otsikot nostavat kyläkaupan liikevaihtoa. Lukuja en muista, mutta yllättävän paljon se oli.

        Höpö höpö, vajakin tekemiset kiinnosta enää ketään niin paljon että niiden pohjalta Säkään lähtisivät :) Samaa paskaa saa halvemmalla Tokmannista ym. Muuten vaan naurattaa, miten ihminen voikin olla noin tyhmä :D:D


    • Anuskysyy

      Miksi haiset pillulle?

    • Joo, kyllä tuo nyt oli ihan Vesan oma syy. Vaikka itse toki mieluummin otan suomalaisen (ja ihan minkätahansa eurooppalaisen) miehen ennemmin kuin brasilialaisen. En tietenkään juuri vanhaukko Vesaa, mutta jonkun muun.

    • ViinaNainen

      Ei tuo yllätys ole. Suomalainen mies ei osaa juoda haastamatta riitaa.

      • ViinaMies

        Ei tuo yllätys ole. Suomalainen nainen ei osaa juoda lorttoilematta.


      • eiosunutsilmään
        ViinaMies kirjoitti:

        Ei tuo yllätys ole. Suomalainen nainen ei osaa juoda lorttoilematta.

        Missä kohtaa tuossa linkissä lorttoilusta puhuttiin?


      • tottapuhut
        ViinaMies kirjoitti:

        Ei tuo yllätys ole. Suomalainen nainen ei osaa juoda lorttoilematta.

        Ei niin, eikä draamailematta.


    • mhgxvbhghj

      Harvemmin 4-5 vuotiaalla enää on vaipat ja tuti. Ilta Sanomien video perheen Brasilian kodista tämän rähinä uutisen yhteydessä.

    • wanhaämmä

      Vesa on "merkitty mies" ja jumissa asunnossaan. Ei toi Brasilian alamaailma nyt niin tehokas ole, kun Janen täytyy yrittää järjestää sille Vesan listimiseen viikko lisäaikaa.

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005960577.html

      Muuten paheksun kovasti tuon pariskunnan halua tuputtaa lapsiaan julkisuuteen. Taitaa jokaisessa näkemässäni kuvassa se pikkutyttö olla pahalla tuulella. Kivat sille sitten isompana, kun kaikilla on käsitys siitä kiukuttelevana märisijänä. Tai no, isäänsä tullut.. ;)

    • Palstallatodettu

      Keskinen on itse jännämies. Ei sillä muuten olisi naista.

      • juu.juu

        Juu, melkein kaikki miehet on jännämiehiä, kun melkein kaikilla on nainen/naisia. ”Jännämiehyys” on siis sama kuin normaalius.


    • dzxcsdzxc

      Voi olla koko juttu Vesan itse sepittämää tarinaa

      • sepitystä

        On on. Kaikki julkisuus edistää kyläkaupan myyntiä. Uskomatonta, mutta näin kuulemma on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe