Antakaa miehen pelata!
" Minä maksoin hänen vieroitushoitonsa. Se oli minun osaltani hyväntekeväisyyttä, tunsin tekeväni oikein, Lehterä kertoi kuulusteluissa."
Tämänkö siitä just saa kun hyvää tekee: joutuu itse syytetyksi?
Suomi, lopeta Jori Lehterän kiusaaminen
11
60
Vastaukset
Ei kannata näitä lätkätähtiämme sammuttaa.
- homostelulle.loppu
Onko aloittaja ihan terve, suvaitsee julkista homostelua.
- ei.kiinnosta.homostelu
Voin sanoa että ei ole, tuota typerää homostelua on kaikki mediat turvoksissa, ei mihinkään oikeaan asiaan kyllä oteta kantaa.
- tulipenaltia
Jutussa 22 osallista , Lehterää ainoana riepotellaan nimellä julkisuudessa .Tuomio tuli ennen oikeudenkäyntiä medialta.
- Uutta_suoleen
Ei NHL yhtä Joria kaipaa. Sieltä on korvaava tuote, eli Kaapo Kakka tulossa korvaamaan tuota kokkeli paskaa.
- pirijori
Nisti linnaan niin oppii narkkaamaan.
Huumeista oo Suomessa seurannu mittään ennää pitkään aikaan. Vähän saatetaan meuhkata niiku nytkii. Näkkeehä tuon Linnanpäistä, Sillanalusista, Aarnioista ja mitä muita näitä nyt on.
- Anonyymi
Eipä nämä kiekkoilijat edes mitään tuomioita Suomessa näytä saavan. USAssa joutuisi linnaan pitkäksi aikaa, Suomessa hyssytellään ja ilman tuomiota, ei tuo ehdonalainen ole mitään!!
Turhaa rahojen haaskausta tuo jääkiekko on, siitä näyttää riittävän rahaa huumeisiinkin.- Anonyymi
Onko kesäsi nyt pilalla?
- Anonyymi
Miksi sitten huumeongelma on kaikista maailman maista pahin juuri USAssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2352614- 601404
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621197Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137- 1001102
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871098Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985