Suomi, lopeta Jori Lehterän kiusaaminen

Antakaa miehen pelata!

" Minä maksoin hänen vieroitushoitonsa. Se oli minun osaltani hyväntekeväisyyttä, tunsin tekeväni oikein, Lehterä kertoi kuulusteluissa."

Tämänkö siitä just saa kun hyvää tekee: joutuu itse syytetyksi?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata näitä lätkätähtiämme sammuttaa.

• homostelulle.loppu

Onko aloittaja ihan terve, suvaitsee julkista homostelua.

• ei.kiinnosta.homostelu

Voin sanoa että ei ole, tuota typerää homostelua on kaikki mediat turvoksissa, ei mihinkään oikeaan asiaan kyllä oteta kantaa.

• tulipenaltia

Jutussa 22 osallista , Lehterää ainoana riepotellaan nimellä julkisuudessa .Tuomio tuli ennen oikeudenkäyntiä medialta.

• Uutta_suoleen

Ei NHL yhtä Joria kaipaa. Sieltä on korvaava tuote, eli Kaapo Kakka tulossa korvaamaan tuota kokkeli paskaa.

• pirijori

Nisti linnaan niin oppii narkkaamaan.

• Huumeista oo Suomessa seurannu mittään ennää pitkään aikaan. Vähän saatetaan meuhkata niiku nytkii. Näkkeehä tuon Linnanpäistä, Sillanalusista, Aarnioista ja mitä muita näitä nyt on.

• Anonyymi

Eipä nämä kiekkoilijat edes mitään tuomioita Suomessa näytä saavan. USAssa joutuisi linnaan pitkäksi aikaa, Suomessa hyssytellään ja ilman tuomiota, ei tuo ehdonalainen ole mitään!!
      Turhaa rahojen haaskausta tuo jääkiekko on, siitä näyttää riittävän rahaa huumeisiinkin.

• Anonyymi

Onko kesäsi nyt pilalla?

• Anonyymi

Miksi sitten huumeongelma on kaikista maailman maista pahin juuri USAssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      211
      4005
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      20
      3023
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      258
      1815
    4. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      37
      1155
    5. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      1
      1155
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      143
      1010
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      81
      747
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      715
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176