Herra, JO RIITTÄÄ, Salli ja ota minut henkeni.

Vastavoima888

Jumalani, Jumalani,
JO RIITTÄÄ.

EN TAHDO elää, älä ENÄÄ vaivaa ja piinaa ja kiusaa minua!

EN TAHDO ELÄÄ.

Olethan itse sanonut,
TULKAA KÄYKÄÄMME OIKEUTTA KESKENÄMME..
TÄSSÄ OLEN, missä olet Jumala joka aina, vain puhut ja puhut mutta ET USKALLA edes luotuasi kohdata!

JO RIITTÄÄ!

Herra, oletahan sanonut, TÄNÄPÄIVÄNÄ, laitan eteesi, elämän ja kuoleman.
VALITSE:

HERRA, minä valitsen kuoleman, ja jään sinun käsiisi annan henkeni.

MUTTA, tee se pian äläkä enää vaivaa minua.

EN USKO turhai sanojasi, vaan TEKOJA:

Joten OTA MINUN HENKENI, EN TAHDO ELÄÄ ENÄÄ.

Jos kiroa sinut Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias, SAANKO palkanksi HETI kuoleman ettei tarvitse ENÄÄ odottaa?

vastaa sinä kurja suupaltti!

Oi Jospa saisin edes mennä MAAILMAAN ja olla kylmä, MUTTA siihenKIN tarvitsen sinun apuasi!

Herra, Jeesus, sinä sanoit:
OI JOSPA OLISIT KYLMÄ!

Totisesti, totisesti, OI JOSPA SALLISIT minun mennä EDES Maailmaaa jos et suostu HETI Minua Tappamaan!

JO RIITTÄÄ HERRA, OTA MINUN HENKENI.


(pieni, mikromini-maallinen, kiitos Herralle että koski silmääni jossa on joku tukki tahi halko tahi mikä lie, niin nyt silmäni on vähän parempi, mutta EN USKALLA ANTAA koko kiitosta sillä EN LUOTA Jumalaan, sillä Hän puhuu ja puhuu ha puhuu mutta EI SUOSTU tekemään kuten ITSÄÄN KEHUU, olemaan armollnen aj laupias)

Joten sinä Herra vain kehut itseäsi ja ETSIT ja tee vain itsellesi, itserakkaudestasi.

sinä etsit vain omaasi, Herra, ja olet valmis uhraamaam minut oma itsesi tähden että sinä mukamas olet oikeassa!

KURJA pelkuri, missä olet?

Oikea ja alkuperäinen Vastavoima-


Niin JOS joku tahtoo voi viedä asiani Herran eteen, NIINKUIN MINÄ TAHDON, ei niinkuin sinä:

Minun tahtoni on kuolla pois, ei elää kuten "varmaan" sinä tahdot.

no sama se, jos tahdot pyydä että HErra JO ottaa minut POIS, ellei, sallikoon Herra minun ennä maailmaa ja olla kylmä.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastavoima888

      Room. 14:11
      Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".

      Herra MITÄ MUUTA minulta vaadit, onko jokun seikka mitä on pakko tehdä?

      Herra, sinä olet saanut minut murheelliseksi, pakottamalla minut elämää, mutta toki voit sen sen tehdä että teet minut iloiseksi, niin että saan kuolla pois :)

      14 Minä tiedän ja olen varma Herrassa Jeesuksessa, ettei mikään ole epäpyhää itsessään; vaan ainoastaan sille, joka pitää jotakin epäpyhänä, sille se on epäpyhää.
      15 Mutta jos veljesi tulee murheelliseksi ruokasi tähden, niin sinä et enää vaella rakkauden mukaan. Älä saata ruuallasi turmioon sitä, jonka edestä Kristus on kuollut.

      Herra, koko elämäni on epäpyhää ja saastaista, ja kaiken kukkaraksi sinä olet sen tehnyt, sinä olet SITONUT minut, sinä olet ryöstänyt minut maailmasta petoksella ja suurelal voimallasi, ja nyt minä ORJA olen vieläpä vankina tässä kurjuden maassa mihin olet minut pakottanut olemaan.

      Joten olen sinun ORJASI ja valitettavasti veiläpä orjuuden maassa vankina!

      Herra, sinä SIDOIT MINUT, ja veit minne EN TAHDO!

      sinä kurja, PÄÄSTÄ minut vapaaksi kuoleman tahi kylmyyden kautta!

      Joh. 21:
      18 Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: kun olit nuori, niin sinä vyötit itsesi ja kuljit, minne tahdoit; mutta kun vanhenet, niin sinä ojennat kätesi, ja sinut vyöttää toinen ja vie sinut, minne et tahdo."

      Sinä Kurja Jumalani, ja Herrani Jeesus,
      KUN olin nuori sinä HUIJASIT minua ja sallin sinun SITOA itseni, ja sinä veit minut minne en tahdo.

      Enkö Tullut siipiesi alta turvaa ja elämää ja onnea ja sitten vihoviimeseksi sinua tullut etsimään?

      Ruut 2:12
      Herra palkitkoon sinulle tekosi; tulkoon sinulle täysi palkka Herralta, Israelin Jumalalta, jonka siipien alta olet tullut turvaa etsimään."


      EIKÖ tämä eli tästä ollut ensimmäinen "raamattu" tuntini eli sitä mitä sinä opetit (?) palvelijoidesi kautta, se mitä opin?

      Enkö sinun siipiesi suojaa ja turvaan tullut?

      Tämäkö NYT on se palkka mitä Kaikkivaltias sitten antoi?

      KOKO elämäni, sinulle annoin ja se OLI VIRHE, sillä LUOTIN SINUUN, sinä pettturi!

      sinä kurja suupaltti, etkö ole sanonut, minä sinut valitsin ja otin maailmasta!

      Herra, MINÄ EN VALINNUT sinua vaan sinä valitsin, eli pakotit minut seuraamaan ja palvelemaan itsäsi, sinun itsekkäistä teoistasi!

      Herra, sinä olet kaiken minussa olevan ja tapahtuvan, pahan ja ilkeyden ja muun poaahn alku ja juuri!

      sinä, teit minusta ORJAN JA VANKIN!

      voi sinua kurja, laupias ja armahtavainen, itseäsi kehuva Jumala!

      Joten, JO RIITTÄÄ, tee loppu minusta tavalla tahi toisella.
      JOS EDES tähän kykenet.

      sinä revit minut maailmasta ja toit autioon erämäähan autio ja tyhjä.

      EIKÖ MAAILMASSA OLLUT tarpeeksi hautoja johon olisitvoinut minut haudata, niin ettei kukaan sitä, sinun pahuuttasi ja pahoja tekojasi olisi tullut tietämään.

      Sinä toit, minut kahleissa tähän autioon erämaahan ja tarkoituksesi on ollut vain kiusata ja piinata minua!

      sinä kurja, petollinen petturi.

      Joten, EN USKO enkä luota sinuun, Jumala Kaikkivaltiasm Herra Sebaot, enkä suko enkä luota sinuun Jeesus:

      JOS SINÄ ET suoraan ilmesty minulle, kasvoista kasvoihin, en USKO SINUUN!

      jos et siiis suostu, on elmäni ollut ja on, turhaa, joten, TAAS kerran, sinä typeryyden huippu. jos et tiedä mitä teet, niin tässä on vastaus sinulle typeryyden huippu:

      OTA MINUN HENKENI JA SIELUNI!

      2. Moos. 33:5
      Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille: Te olette niskurikansa. Jos minä silmänräpäyksenkään vaeltaisin sinun keskelläsi, minä hukuttaisin sinut. Riisu nyt koristuksesi yltäsi, niin minä ajattelen, mitä sinulle tekisin."

      Istu nyt ja MIETI, mitä minulle TEKISIT ja kerro se HETI minulle. äläkä enää kiusaa minua!

      Omasta tahdostani EN SINUA seuraa enkä palvele.
      Helpommin valloitat kaikki maailman linnoitukset kuin saat minut uudelleen LUOTTAMAAN itseesi.

      no sama se.

      se mitä teet tee nopeasti!

      Herra, MIKSI petit minut?
      Mitä siitä sait, mahdollisesti perkeleeltä!

      voi sinua kurja pelastajani. onneton tekele, tee edes loppu minusta JOS EDES SIIHEN kykenet!

      YRITÄ edes.

    • Vastavoima888

      ja vielö on sanoja rinnassani.

      TURHAA ON OLLUT, pakosta sinua seurata ja palvella!

      eikö OMA näkijäsi, profettasi ole sitä sinulta saanut!

      13 Ynseät ovat teidän puheenne minua vastaan, sanoo Herra. Mutta te sanotte: "Mitä me olemme puhuneet sinua vastaan?"
      14 Te sanotte: "Herran palveleminen on turha; ja mitä hyötyä siitä on ollut, että me olemme hänelle suorittaneet säädetyt tehtävät ja että olemme vaeltaneet murheellisina Herran Sebaotin kasvojen edessä.
      15 Nyt me kiitämme julkeitten onnea. Ne, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ne tulevat raketuiksi. He kiusaavat Jumalaa, mutta pelastuvat."
      16 Silloin myös Herraa pelkääväiset puhuvat toinen toisensa kanssa, ja Herra tarkkaa ja kuulee; ja muistokirja kirjoitetaan hänen edessänsä niiden hyväksi, jotka Herraa pelkäävät ja hänen nimensä kunniassa pitävät.
      17 Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.
      18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.

      YNSEÄT ovat sinun oamt puheesi Herra, kuinka kauan minun vielä tulee kärsiä sinua ja typeriä puheitasi !

      Kirjoita nyt mit kirjoitat ja ne ovat sinau vastaan vaikka sillä ei oel sitten enää mitään väliä!

      Tarkkaaa ja kuuntele nyt minua sillä vielä on paljon sinau vastaan sanomista:

      Job 33:1
      "Mutta kuule nyt, Job, minun puhettani, ja ota korviisi kaikki minun sanani.

      Kuule nyt minua Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot ja Herrani Jeesus.

      Tee nyt minusta loppu, mitä odotat ?

      18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.

      ja koska, sinä mukamas, tämän kykenet osoittamaan!

      sinä kurja, mikä lupaukseni on jäännyt täyttämättä mitä sinulle olen luvannut aina Nasiirin lupaukseen asti?

      mutta sinä kurja et ole ollut edes sen vertaa armollinen ja laupias,

      17 Ja he ovat, sanoo Herra Sebaot, sinä päivänä, jonka minä teen, minun omaisuuteni. Ja minä olen heille laupias, niinkuin mies on laupias pojallensa, joka häntä palvelee.

      sinä olet OSOITTANUT jopa perkeleelle enemmän laupeutta ja armoa ja rakkautta kuin mnulle!

      oi jospa olisin saanut elää maailmassa!

      mutta kaksi "syntiä" on elämässäni joka vaivaa minua.

      se että isäni ja äitini minut teki.
      kirottu olkoon se päivä! kun synnyin!

      toinen "synti" on vielä pahempi.
      se kun sinä vedit ja ryöstit minut maailmasta!
      Kuka voi estää sinua! sinä kurjuuden lähde ja alku!

      Kirottu olkoon se päivä kun sinut "otin" vastaan"

      mutta se tein tietämömänä sillä en tiennyt että olet petturi ja paha ja ilkeä sekä kiero.

      Oi jospa olisin saanut elää maailmassa!

      voi sinua kurja onneton pelaastaja, joka kykenit pelastamaan vain itsesi ja turhan kunniasi joka ei kestä päivän valoa saati totutta tahi oikeutta.

      joten, ÄLÄ ENÄÄ KIUSAA MINUA Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot.

      kun olet minua kiusanut ja piinanut, niin tunnetko olevasi kovinkin suuri ja mahtava?

      18 Ja te näette jälleen, mikä on ero vanhurskaan ja jumalattoman välillä, sen välillä, joka palvelee Jumalaa, ja sen, joka ei häntä palvele.

      Oi jospa olisin saanut olla jumalaton ja väärä ja kiero!
      elämäni olisi NYT ja tulevaisuudessa parempi.

      sinä pakotit orjasi palvelemaan itseäsi, enkä voinnut sitä estää.

      Tee nyt orjallesi edes tämä laupaus että suostut, minut tappamaan, JOS EDES SIIHEN KYKENET!

      NO istu nyt alas ja mieti, mitä voit tehdä, kaiken turhuutesi ja pahuutesi ja pahojen tekosi jälkeen ja seurauksena!

      Herra Jeesus, jos siellä jotain kirjoittelet, niin eikö tämä ole edessäsi:

      Luuk. 18:1

      6 Niin Herra sanoi: "Kuulkaa, mitä tuo väärä tuomari sanoo!
      7 Eikö sitten Jumala toimittaisi oikeutta valituillensa, jotka häntä yötä päivää avuksi huutavat, ja viivyttäisikö hän heiltä apuansa?
      8 Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?"

      KUULKAA MITÄ tuo kiero Jumala mukamas oikeamielinen ja oikeudenmukainen, kiero Jumala puhuu!

      Joten, sinä valitsit minut, miksi viivyvät apusi, olkoon se kuolema tahi muu, mutta kunhan kiirehdit.

      ja kuinka kuvittelet että löydät uskoa se on luottamusta maailmasta, edes omiltasi, jso et edes omista sanoista kykene pitämään kiinni!

      Joten lähes kaikki, jotka sitten juotuvat, mikä lie paikka ja tila ja tuomio, niin sinä olet siitä syy ja seuraus.

      Jos et ole luotettava edes omillesi, kuinka kuvittelet lyötäväsi luottamusta itseesi!

      Herb 11:1

      JO RIITÄÄ HERRA, tee minusta loppu ja osoita edes tämän verran armoa luodullesi.

    • EsiinEräsEsimerkki

      1. Kuningasten kirja:

      19:11 Hän sanoi: "Mene ulos ja asetu vuorelle Herran eteen." Ja katso, Herra kulki ohitse, ja suuri ja raju myrsky, joka halkoi vuoret ja särki kalliot, kävi Herran edellä; mutta ei Herra ollut myrskyssä. Myrskyn jälkeen tuli maanjäristys; mutta ei Herra ollut maanjäristyksessä.
      19:12 Maanjäristyksen jälkeen tuli tulta; mutta ei Herra ollut tulessa. Tulen jälkeen tuli hiljainen tuulen hyminä.
      19:13 Kun Elia sen kuuli, peitti hän kasvonsa vaipallansa, meni ulos ja asettui luolan suulle. Ja katso, hänelle puhui ääni ja sanoi: "Mitä sinä täällä teet, Elia?"

      • EsiinEräsEsimerkki

        2. Kuningasten kirja:

        Osta nahkarotsi ja Harrikka

        2019: kesällä


      • TulinenJärvi
        EsiinEräsEsimerkki kirjoitti:

        2. Kuningasten kirja:

        Osta nahkarotsi ja Harrikka

        2019: kesällä

        Usko Herraan, noin pelastut, Ja koska et usko, niin tulet kokemaan tulen Herran Sanan mukaan.


    • Vasttavoima888

      "Mitä sinä täällä teet, Elia?"

      mitä teen täällä, se on elässäni:
      samaa mitä tein eilen ja tulen tekemään huomenna..
      samaa mitä tein kymmenen vuotta sitten ja jos ahoin käy, niin teen sitä samaa vuosien päästä..

      Herra en tee mitään.
      Minulla ei ole ENÄÄ mitää tekoa teikä tarkoitusta elää!
      se että suosittelen sinulle, ota minut pois on paras vaihtoehto.

      no sama se.
      sillä Herra tuijottaa jotain pääiväämäärää ja lukua ja sitten vasta suostuu tekemään jotain

      Eikö Herrani, rukous ole sitä että pyytää sinulta sitä mitää et näin, ensimmäisenä tahdo tehdä ja antaa ja jos oikein jja paljjon rukoilee sitten Rakastava Isä suostuu antamaan sitä jja tätä.

      Joten oi jospa sanoisit sen päivän, niin sitää odottaisin, nyt en odota mitään paitsi kuolemaan

      Nyt Herra, TAAS vatsani on kovin kipeä, enkä voi mitään tehdä kuten tiedät, joten paranna vatsani, niin annan laihan kiittoksen sinulle, Isää, Jeesuksen nimessä.

      eli suomeksi, elämässäni ei ole enää mitään ja en usko että tulee olemaan, se että olen pakotettu olemaan täällä, on kääärsimys jja vaiva.

      Älä vaivaa minua Herra, vaan päästä minut vaivasta ja kaikesta pahasta, elämä itsessään on itselleni pahin mitä jjoudun kärsimään.

      Joten en tahdo enkä jaksa enä, tee loppu minusta jja osoita näin edes vähäistä armoa ja laupeutta palvelijallesi. aamen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe