Aloin just miettimään, että miltä kuulostaisi luuskamulkkusen kirjoitustyyli puhuttuna? Puhuuko se livessä samalla tyylillä kuin kirjoittaa palstalle? Jos puhuu niin ihmekös... :D
Luuskamulkkusen kirjoitustyyli
34
<50
Vastaukset
- wanhaämmä
No mä kiusasin sitä jo joskus muinoin tuosta. Että sen ääni kimahtaa aina ison kirjaimen kohdalla. Ei se oikein tykänny.. :)
- helmiä_sioille
Vois laittaa meille ääninäytteen tänne... :D
Aluksi se ärsytti, mutta nykyisin on musta vaan kiva että joku erottuu muista kirjoitustyylillään... :D Tai no sen välimerkittömän miehen postaukset on musta jo "liian erottuvia", mutta Nuuskiksesta kuitenkin vielä ymmärtää mitä se sanoo.
- helmiä_sioille
Sellaisia "välimerkkittömiä" löytyy kyllä ihan oikeassakin elämässä. Minäkin joudun 5 vuoden välein käymään muutaman kurssin ja sellaisessa oli viimeksi just sellainen "välimerkitön" vetäjä. Lateli kaiken kuin konepistoolista. Hyvä kun ymmärsi edes puolet sen jutuista... :D
Noh, onneks se oli mulle jo neljäs kerta. Eli mulle oli ihan sama mitä se siinä höpisi. Olisin voinut tehdä kokeen samantien ja sammutusharjoituksen. Mutta ensikertalaiselle se olis ollut aika haastavaa... :D
- Hyväthuurut
Minä kun luulin että se on Yksinäisillä vuorilla vetänyt vääriä sieniä.
- helmiä_sioille
Ei sitä tiedä mitä se piippuunsa tunkee... :D
- helmiä_sioille
super-ytm kirjoitti:
Kukkaa
Ja samalla vetää heliumia... :D
- trollli
Siis onko pakko aina kiusata jotakuta! Sikapojukin on varmaan lähes viiskymppinen äijä, ja käyttäytyy kuin uhmaiässä oleva pahankurinen kakara... ilkeilee; ilmeisesti huvikseen! Tyhmät huvinsa kullakin!
Mä en ymmärrä miks jonkun erilainen kirjoitus tapa, voi olla noin ärsyttävää jollekin?
Ihan oikeesti... ei niitä tekstejä ole pakko lukea... mitkä ärsyttää omaa mieltä pohjattomasti.
Mulla on kirjoitusvirheitä varmaan enemmän mitä keskimääräisesti muilla, lukuunottamatta "valtakunnansyyttäjää".
No mä hyppään hänen kirjoituksensa nykyään yli, koska siitä tulee vain keskinäistä sanomista.
Mua ärsyttää hänen naiviutensa; ens hän kertoo jotain ja valittaa, kun asiat ei mene haluamallaan tavalla... kyselee neuvoja! Kun vastaat ja vastaus ei miellytä; olet kiusaaja!
Ongelma on poistunut, kun en lue enkä vastaa hänelle mitään, helppoa ja kenenkään tunteita ei tule loukatuksi tarpeetomasti.
NuuskaMuikune on yks niistä joiden kirjoituksia mä välillä oikein haen, selaessani palstaa ja just kirjoitustyylistä ne löytää helpolla. Joten terveisiä Muikkuselle!- 86709860
ihana tyyppi :)
- helmiä_sioille
Ööö... Kyllä luuskamulkkunen täällä aika monia kiusaa kirjoistustyylillään... :D Olis vaan mielenkiintoista kuulla miltä se kuulostaa puhuttuna... :D
Sinun tapauksessa taas ei sun kirjoitustyyli häiritse läheskään niin paljon kuin se sisältö. Aika sekavaa huttua. Siksi en pahemmin sulle kommentoi enkä vastaa.
Ja sun tapauksessa luulen, että puheenkin sisältö on livessä yhtä sekavaa... :D - pollupiliisi
Muista! Pillua saa antaa vasta papin aamenen jälkeen!
- entykkääpopedastakaan
pollupiliisi kirjoitti:
Ai jos käy vihillä maistraatissa, niin ei saa panna ollenkaan/sittenkään?
Aloitukseen: Ei luuskamulkkunen ärsytä täällä, kun ohitan sen jutut. Puhuttuna en pysty kuvittelemaankaan sen kieltä. - trollli
pollupiliisi kirjoitti:
Nyt on myöhäistä varoitella, enkä mä ainoastaan antanut... mä otin! Muistaakseni olen kertonutkin, ett ensin mun saatava jonkin asteinen luottamus mieheen, tunneside. Eikä se ihan muutamassa päivässä kehity sille asteelle, ett intiimisuhde syntyisi... ei tässäkään tapauksessa.
Kommentit mun intiimisuhteestani loppui tähän. ;) - VoisinnuuNinni
trollli kirjoitti:
Nyt on myöhäistä varoitella, enkä mä ainoastaan antanut... mä otin! Muistaakseni olen kertonutkin, ett ensin mun saatava jonkin asteinen luottamus mieheen, tunneside. Eikä se ihan muutamassa päivässä kehity sille asteelle, ett intiimisuhde syntyisi... ei tässäkään tapauksessa.
Kommentit mun intiimisuhteestani loppui tähän. ;)Nyyyh, trollli ei ole enää siveä impi :(((
VoisinnuuNinni kirjoitti:
Nyyyh, trollli ei ole enää siveä impi :(((
Palstan naiset tuottavat toistuvasti pettymyksen siveysasioissa, sitten joutuvat itse pettymään kun miehet ei otakaan niin vakavasta kuin kuvittelivat. Jos kuuntelisivat neuvojani ja käyttäytyisivät kuin kiltit & kunnolliset 50-luvun naiset pääsisivät varmaan naimisiinkin joskus. Toivon silti että trolllli onnistuisi miehensä pitämään tuosta rehvakkaasta 2000-luvun naisen ottaja-asenteesta huolimatta.
- trollli
helmiä_sioille kirjoitti:
Ööö... Kyllä luuskamulkkunen täällä aika monia kiusaa kirjoistustyylillään... :D Olis vaan mielenkiintoista kuulla miltä se kuulostaa puhuttuna... :D
Sinun tapauksessa taas ei sun kirjoitustyyli häiritse läheskään niin paljon kuin se sisältö. Aika sekavaa huttua. Siksi en pahemmin sulle kommentoi enkä vastaa.
Ja sun tapauksessa luulen, että puheenkin sisältö on livessä yhtä sekavaa... :DOikeesti, sä voit pitää mielipiteesi minusta; ollos hyvä vaan. Ja siitä ettet kommentoi mulle; olen oikeastaan todella tyytyväinen, kiitos siitä! Eikä millään pahalla... meillä vaan on ihan erilaiset mielipiteet asioista, siis lähes kaikista asioista... ja ollaan törmäyskurssilla, kun kumpikin on aina oikeassa... kuten musiikistakin, mikä on mieleistä musaa. Illanjatkoja sullekin.
- outo.tyttö
VoisinnuuNinni kirjoitti:
Nyyyh, trollli ei ole enää siveä impi :(((
tiedä sitten valehteleeko seurustelevansa niin miksi täällä olisi eikä miehensä kanssa niin ns ilmeisesti kova matkusteleen ja muka tapaavat kerran viikossa 2 tuntia ja taas matkustelee niin joko keksitty suhde tai varatun miehen panopuu eli varattujen miesten tyttö eli 3mas pyörä
- helmiä_sioille
trollli kirjoitti:
Oikeesti, sä voit pitää mielipiteesi minusta; ollos hyvä vaan. Ja siitä ettet kommentoi mulle; olen oikeastaan todella tyytyväinen, kiitos siitä! Eikä millään pahalla... meillä vaan on ihan erilaiset mielipiteet asioista, siis lähes kaikista asioista... ja ollaan törmäyskurssilla, kun kumpikin on aina oikeassa... kuten musiikistakin, mikä on mieleistä musaa. Illanjatkoja sullekin.
Luuletko, että mä sinulta tai keneltäkään muulta lupaa kysyn mielipiteilleni? :D
Ei tosiaan millään pahalla, mutta yleensä sulla on mulle jotain asiaa eikä päinvastoin. Joten... :D - trollli
Luuletko, että mä sinulta tai keneltäkään muulta lupaa kysyn mielipiteilleni? :D
Ei tosiaan millään pahalla, mutta yleensä sulla on mulle jotain asiaa eikä päinvastoin. Joten... :D"Ei tosiaan millään pahalla, mutta yleensä sulla on mulle jotain asiaa eikä päinvastoin. Joten... :D"
- Jaa, sinäkö se Muikkune oletkin? Mä olen kovin hämmästynyt!
... Nimittäin tuon lainatun sanoman voi oikeastaan sanoa vain Muikkune, kun on taatusti se henkilö jolle mä olen enemmän kirjoittanut! Sun muita nikkejäs olen yrittänyt usein kiertää...
Paitsi joskus olen musaketjuus laittanut jotain, mutt kun kännipäissäs pyysit lopettamaan;
Niin olen yrittänyt katsoa etten sinne tuppaudu turhan usein.
Mutt kun sulla on noita nikkejä enemmänkin... niin saattaa noita erehdyksiä mullekin tulla.
Ihan tosissaan mä yritän vastaisuudessa... pysyä poissa sun tontiltasi ja vähentää palstailua muutenkin. Mun työaika alkaa olla pulkassa.... ja mulla on muuta menoa nyt! Heippa!
- nainenruuduntakaa
Ei pysty Mulkkusen sönkötyksiä lukemaan.
- tovejanssonvalehteli
Eikö ole parempaa tekemistä kuin seurata jotain uutta Muumi-juttua, kun harvoin tuossa kai tulee niitä mystisiä hahmoja tuossa uudessa kuten Taikuri eli "Warlock", hattunsa kanssa tai Jäärouva :)
Taikuritulee, alkuperäinen musiikki on kyllä jännittävä. Jäärouva on taas sitten kopioitu aivan täysin Kreikan mytologian Medusasta, joka jäädyttää kun sitä katsoo :P
Tove Jansson ei keksinyt mitään itse, kopioi kaikki ideansa toisten kirjoista, väitän :DNo mutta eihän palstan NuuskaMuikkune mikään Muumi-provo ole :D On ottanut vaan nimimerkkinsä sieltä. Mutten kyllä koskaan muista sen mitään Muumilaakson tarinoita jauhaneen.
- helmiä_sioille
Itse en kyllä ikinä tykännyt muumeista. Skidinä yritin vähän lukea, mut kesken jäi. Paskaa... :D
Pidin enemmän Astrd Lindgrenin jutuista ja Lagerlöfin Peukaloisesta... :) - helmiä_sioille
palstalutka kirjoitti:
No mutta eihän palstan NuuskaMuikkune mikään Muumi-provo ole :D On ottanut vaan nimimerkkinsä sieltä. Mutten kyllä koskaan muista sen mitään Muumilaakson tarinoita jauhaneen.
Kyllä se jostain sieltä Muumilaakson pimeämmältä puolelta on tullut... :D
Itse en kyllä ikinä tykännyt muumeista. Skidinä yritin vähän lukea, mut kesken jäi. Paskaa... :D
Pidin enemmän Astrd Lindgrenin jutuista ja Lagerlöfin Peukaloisesta... :)Anime-sarja on mielestäni erinomainen lukuun ottamatta jälkimmäistä sarjaa.
Kyllä muuten mieleni pahoitin, kun kuulin, että siihenkin on pitänyt viime vuosina tehdä uudet dubbaukset. Esim. Pikku Myyn kieltä on pitänyt pehmentää.
Myös uusi tietokoneanimaatio näyttää esikatseltuna hyvältä kuin myös suomalaiset äänivalinnat.- helmiä_sioille
scrg kirjoitti:
Anime-sarja on mielestäni erinomainen lukuun ottamatta jälkimmäistä sarjaa.
Kyllä muuten mieleni pahoitin, kun kuulin, että siihenkin on pitänyt viime vuosina tehdä uudet dubbaukset. Esim. Pikku Myyn kieltä on pitänyt pehmentää.
Myös uusi tietokoneanimaatio näyttää esikatseltuna hyvältä kuin myös suomalaiset äänivalinnat.Just sen lapsuuden kirjallisen kokemuksen takia en ole pahemmin kiinnostunut muumeista. Kun ei napannut silloin, sai jäädä sen jälkeen muutenkin...
.. Noh.. Kielto Menee Näin.. "Älä Ruoki.. Trollia, ProVoilijaa.. Ja Vältä myös Ruokkimasta Narsu-, sekä PsykoMarsuja ymv. Nilviäisiä..".. ;P
.. Joten.. HittoMiksEi.. ;D
.. NarsuMarsu(il)la on Taas Mennyt Näemmä PalkoKasvi HenKitysElimeen.. Ja Se on Hjyvä Juttu Se.. =)
.. Noin.. Nyt on Taas Ruokittu.. Ollos Hjyvä Ateriasta.. Ei Kestä Kiittää.. ;D- lempeä_herätys
Nuuskiksesta tulee joka kerta mieleen spede joka lyö kämmenellä otsaansa ja tokaisee voihan rähmä :D
- helmiä_sioille
Saisko saman ääneen puhuttuna? :D
Saisko saman ääneen puhuttuna? :D
.. Ei Herkkua Mahan TäyRelt.. ;D
.. Tää oli Viimeinen HerkkuPallero.. =)- helmiä_sioille
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Ei Herkkua Mahan TäyRelt.. ;D
.. Tää oli Viimeinen HerkkuPallero.. =)No laittaisit nyt ääninäytteen kun niin nätisti pyydetään... :D
No laittaisit nyt ääninäytteen kun niin nätisti pyydetään... :D
.. Psst.. Jos lupaat olla KertoMatta Kelleen, niin.. Ihan Normaalilta Se ÄänellinenKin UlosAnti Siviilissä PääSäänTöisesti Kuulostaa (Joitakin Harvempia HuBailuja LukuunOttamatta).. ;D.. Sävy jne. Toki Vaihtelee Tilanteen&Tunteiden jne. Mukaan.. Elikkäs En ole ns. MonoTomi.. HarvaOn.. Mutta Tehrään nyt Se(kin) Asia Selväks.. :P
.. Ja MöröKölli Sinut Vieköön ja PaisTikseenPaistaKoot, jos Tämän Salaisuuden Jollekin Paljastat.. ;D
- KuuntelenKorvalla
Otas nyt opikses ja avaudu miehelle.....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970