Rikollinen kirhelähetys puoluejohtajalle - terroriteko!?

marcokohteena

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SkePropagandaOsasto
      • HelgaNeiti

        Ei ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun vastaavilla "uutisilla" yritetään kerätä kannatusta. Nettilehden päätoimittajahan on saanut joskus vankilatuomionkin kun on satuillut liian sakeasti.


    • Onhan_se_toteennäytettyä

      Että poliisin kuten muidenkin viranomaisten toiminta riippuu siitä, minkä puolueen poliitikko joutuu herjauksen/uhkauksen tms. kohteeksi.

      Kuten myös se, miten viranomainen reagoi poliitikon lausumaan kärjekkääseen mielipiteeseen.

      On jo todettua, että vaikkapa Halla-ahon saamat suorat uhkaukset tappamisella eivät herätä poliisia minkäänlaiseen toimintaan, mutta vaikkapa netissä kirjoitettu sekava örinä valmiudesta mennä vankilaan RKP:läisen poliitikon kimppuun käymisestä kiihottaa poliisin intensiiviseen ihmisjahtiin.

      Verisien rättien postittaminen poliitikolle olisi vakavan poliisitutkinnan ja laajan uutisoinnin paikka. Mutta tällaista tapahtuisi oikeasti vain, jos poliitikko edustaisi jotakin monista korruption eduilla mässäilevistä hyvävelikerhoista. Jotkut Marcot tai Jussit eivät tuohon eliittiin kuulu.

      Poliisitutkinnan saisi kyllä aiheutettua, jos lähettäisi Sipilälle kirjeen, johon piirtäisi tussilla punaisen verilammikon.

    • RistiN
    • Riipinen

      Ihminen joka tehtailee rikosilmoituksia liukuhihnalta jättää sen nyt tekemättä.
      Miksi?

      Onko kirje marcon propaganda osaston kirjoittama joten siitä ei voi oikein rikosilmoitusta tehdä? Pelkkä striimi riittää?

      Miten kirjekuori on noin siloinen vaikka mennyt postissa läpi sisältöineen? Ja yllättävän rennosti käsittelet "yököttävää lähetystä" ja pistät sen hyllylle pääsi viereen.

      Ja postileima?

    • NoloaPropagandaa

      Pitääkö marco katsojia tyhminä ettemme ajattelisi omilla aivoilla ja huomaisi teatteria?

    • Venlojenviesti

      Tökerösti näyteltyä teatteria, ei Venla ehdokkuutta.

    • KukaNoitaUskoo

      Käsiala tunnistettu! Marco de Wit itse kirjoittajana!

    • TainaTuulia

      Ei ihme ettei Ske tunnu olevan kun rikollisia ja työttömiä ehdokkaina.

      Todella ala-arvoista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe