Finnair on aloittanut säästöohjelman, jolla tavoitellaan kaikkiaan satojen miljoonien eurojen säästöjä. Säästöohjelman ensimmäinen vaihe on kotimaan yhteyksien merkittävä supistaminen, mistä saatiin ensi makua jo alkuviikosta kun lähes kolmannes lennoista peruutettiin sääolosuhteisiin vedoten. Ensi viikon pakkaset tullevat johtamaan siihen että jopa puolet kotimaan lennoista peruutetaan.
Finnairin konkurssi lähellä?
9
114
Vastaukset
- heippa111
lopeta dokaaminen
- conere
Halvat lennot - https://search.jetradar.com/?marker=15084¤cy=ALL&locale=sv
Jetradar on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Jetradar hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta. - Luottokorttimaksu
Monet luottokorttiyhtiöt eivät enää hyväksy korttimaksuja mikäli ostat Finnairin lentolippuja.
- anonyymi_2g7
Esimerkkejä luottokorttiyhtiöistä, jotka ei hyväksy korttimaksuja Finnairin lentolippujen ostoon?
- kovapala
"Monet luottokorttiyhtiöt eivät enää hyväksy korttimaksuja mikäli ostat Finnairin lentolippuja."
Saatko suurtakin lohdutusta katkeruuteesi tästä valehtelusta?
Ja katsotaanpa sitten finnairin tulosluvut 1-9/18 (vimeisimmän neöjänneksen ja sitä myötä koko viimevuoden tulos ei vielä valmistunut).
"Tammi–syyskuu 2018
Liikevaihto kasvoi 11,9 prosenttia vertailukaudesta ja oli 2 151,5 miljoonaa euroa (1 923,1)*.
Tarjotut henkilökilometrit (ASK) kasvoivat 16,8 prosenttia.
Matkustajakäyttöaste oli 83,4 prosenttia (-1,0 prosenttiyksikköä).
Vertailukelpoinen liiketulos oli 160,2 miljoonaa euroa (147,5). Liiketulos oli 151,7 miljoonaa euroa (201,3)."
Ei näytä ainakaan lähivuosina konkurssiin menossa olevan yrityksen talousluvuilta...- lentoyhtio
Ei näytä ei.
Eikös näin sanottu Germaniastakin. En tiedä mitä Germaniasta ja sen mahdollisesta konkurssista on joskus sanottu/keskusteltu, mutta tosiasia on se, että talouslukujen valossa Germania teki tappiota vuodesta 2013 eteenpäin.
Eli jos yritys tekee tappiota vuodesta toiseen, niin se menee lopulta konkurssiin mikäli omistajat eivät pääomita sitä lisää.
Finnair tekee ihan kohtuullisen hyvää positiivista tulosta rahoituskulujenkin jälkeen, eli en näe tällä hetkeellä konkurssiriskiä (tai se on hyvin vähäinen) Finnairin kohdalla muutaman lähivuoden aikana. Se mikä on tilanne sitten vaikka 5-10vuoden päästä onkin toinen asia.- Loistotulosta
lentoyhtio kirjoitti:
Ei näytä ei.
Eikös näin sanottu Germaniastakin.Mitä sanot sitten rynkystä?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005988983.html
lujaa menee vai miten
Norski taas ilmoitta parisen viikkoa sitten rahoistuskuviosta, kun on kassassa haasteita ja tuli pakit ostajakanditaateilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654