the health clinic vai karhupuisto

lottaliinam

Onko joku käynyt noissa paikoissa rintojen suurennuksessa? Siim Simmo kai leikkaa kummassakin. Millaisia kokemuksia näistä paikoista tai tästä kirurgista?

11

1584

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rdfrrdytrytdf

      Jos sama lääkäri leikkaa molempien firmojen välittämissä leikkauksissa, eihän siinä pitäisi olla mitään eroa. Ilmeisesti leikkauskin tehdään samassa virolaisessa klinikassa, joten ero syntyy vain hinnassa ja Suomen pään palveluista.

    • lottaliinam

      Ei varmasti leikkauksessa ole eroa mutta halusin kuulla kokemuksia esim. miten jälkihoito on sujunut näissä firmoissa käyneillä.

    • Anonyymi

      Oon ottanu the health clinicissä brazilian butt liftin Siimin tekemänä, eikä mitään pahaa sanottavaa kirurgista tai itse paikasta. Jälkihoito hyvää, joskaan ei oo kyllä ilmennyt ongelmiakaan. Ne hoitaa siellä päässä käytännön asiat todella hyvin ja tilat on modernit, mutta toki Suomessa on vaivattomampi ottaa, kun ei tarvi matkustaa, eikä oo kielimuuria. Hoitajat nimittäin the health clinicissä puhuu englantia huonohkosti ja luulen, että negatiivinen kommentti palvelusta johtuu nimenomaan kommunikaation ongelmista. Joissain keskusteluissa on nimittäin feedbackii, että hoitajat tai työntekijät yleisesti ois siellä jotenki ilkeitä, mutta tulis ottaa huomioon kulttuurierot - suomalainen saattaa joissain tapauksissa kokee virolaisen henkilön elekielen tai käytöksen loukkaavana, sillä suomalaiset käyttäytyy toisia kohtaan paljon varautuneemmin, kun taas virolaiset ei niinkään arastele ja se saattaa joissain tapauksissa tuntua karkeelta - varsinkin kun on toipilaana, eikä oo yhteistä kieltä ja rupee turhauttamaan ja varmasti ku kiukuttelee tarpeeks niin rupee hoitajiaki ärsyttämään ku ne ei voi asialle mitään. Kieliongelmasta huolimatta koin itse henkilökohtaisesti saavani heiltä todella asianmukaista hoitoa ja tulevani ymmärretyksi. Lafkaa myös selkeesti kiinnostaa palveluidensa laatu ja potilaan kuntoutuminen. Tänään potilaskoordinaattori laittoi sähköpostia ja kyseli toipumisesta ja onko kaikki hyvin, kun taas the plastic surgery centerillä (? pitkä aika kun kävin siellä niin en ole varma nimestä, anyways toimipiste tampereella) henkilökuntaa kirurgia myöten ei tuntunut vähempää kiinnostavan, kun taas Siim oli ihan innoissaan selittäny mun saattajalle miten leikkaus oli menny kun olin heräämössä ja tosiaan noi jälkikyselyt potilaskoordinaattorin toimesta sekä hoitajat sairaalassa selkeesti yritti parhaansa. :) Veikkaan, että saat varmasti vastinetta rahoilles kummassa tahansa paikassa, sillä Siim on taitava siinä mitä tekee imo ja just noi rintaleikkaukset taitaa olla vielä sen erikoisalaa. Mee sinne, joka on halvempi? :D

    • Anonyymi

      Mulla tuli kallis leikkaus. Kirurgina Siim Simmo. Kohotuksen jälkeen toinen rinta näytti takapuolelta. Keskellä rintaa oli pystysuora vako. Siim myönsi että tarvitsee korjata ja oli oikein yhteistyöhaluisen oloinen. Mutta mitään ei tapahtunut, Siim venytti ja venytti korjausta koko ajan. Aina piti odottaa ja katsoa useampi kuukausi ja antaa "kudoksen palautua". Rinta oli todella luonnottoman näköinen ja häpesin sitä ihan kotioloissakin.
      Lopulta 2 vuoden jälkeen Siim lopetti vastaamasta kokonaan yhteydenottoihin. Menin sitten toiselle kirurgille korjaukseen ja jouduin tietysti maksamaan täyden hinnan.

    • Anonyymi

      Kirurgina Siim Simmo. Alunperin oli niin mukava ja vakuutti että häneen voi luottaa. Heti leikkauksen jälkeen Siim sanoi itse, ettei ole tyytyväinen toiseen rintaan ja haluaa korjata sitä 6 kk kuluttua. Sitten 6 kk jälkeen ei enää vastaa viesteihin ja kun lopulta vastaa niin pyytää häijyn hinnan. Se siitä luotettavuudesta

    • Anonyymi

      Siimillä oli konsussa kiire ja vaikutti huonotuuliselta. Itse rintojen tutkiminen oli ihmeellistä vyötäröstä repimistä ja pyörittelyä. Tuli epämiellyttävä fiilis käynnistä. Sekä henkilöstä että kovakouraisuudesta

    • Anonyymi

      Kävin useammassa rintakonsultaatiossa. Yksi oli Siimin kanssa. En pitänyt henkilöstä enkä konsultaation tapaisesta hätäisestä myyntitapahtumasta. En tiedä oliko hänellä minun kanssani eritynen kiire, mutta muualla sain paljon parempaa sekä kohtelua että paneutumista tapaukseeni.

    • Anonyymi

      Olen käynyt Karhupuistossa erilaisissa piikitys ja pigmentaatiohoidossa. Olen ollut tyytyväinen :)

    • Anonyymi

      Kävin Simmon leikattavana Health Clinicissä.
      Myöhässä ja kiire. Epäsymmetrinen tulos. Iho rypyssä ja pussia, sekä tulehdus vielä päälle. Kävin suomalaisella plastiikkakirurgilla korjauttamassa.
      En suosittele.

    • Anonyymi

      Leikkasi minut ensimmäisen ja samalla viimeisen kerran. Leikkauksen jälki luokattoman huonoa.

    • Anonyymi

      Simmo vaikuttaa olevan haluttu kirurgi, leikkausajat menee kuukausia eteenpäin. Silmäluomileikkaukseeni olen todella tyytyväinen, rinnat tulee seuraavaksi. Konkreettinen mies, ei puhu paljon mutta hoitaa homman hyvin.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe