Etsin kostopanoa Oulusta

Etsin kostopanoa aviomieheni petturuuden vuoksi. Olen 40v 170cm hyvännäköinen nainen Oulusta. Sinä voit olla 22-35v, hyvännäköinen ja valmis kuvattavaksi (ei kasvoja) jotta voin lähettää miehelleni terveisiä.
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Ohops. Ei kovin järkevää. Joko jätät nykyisen miehesi tai jatkatte yhdessä ja selvitätte ongelmanne ja pelisäännöt. Kostopanot eivät tuo koskaan mitään hyvää mukanansa. Sellaisessa vain lyö itseänsä pahasti. Harkintaa siis.
Ilmoita
..täällä ois, 62v, pystyvä "nyragelpupu" iisalmen seudulta käviskö?
3 VASTAUSTA:
Duracell-pupusta oon kuullu, mut mikä hitto on "nyragelpupu"...….onks se joku iisalmelainen omituisuus …….
pottukukko kirjoitti:
Duracell-pupusta oon kuullu, mut mikä hitto on "nyragelpupu"...….onks se joku iisalmelainen omituisuus …….
Hitto mä tipahin 🤣😂😁.
pottukukko kirjoitti:
on pottuperseeseeseessees!!!siinä sulle erikoisuus ja porkkana vittuus....!!!
+Lisää kommentti
Bullshit! Jos mies/nainen osaa hommat sängyssä kostopanosta saa erittäin paljon irti. Aattele ku saa nauttia hyvästä seksistä. Sitä ei ole ikinä liikaa. Kannatan!
2 VASTAUSTA:
aivan, missä "jaana" vaikuttaa, käviskö????
..vai onko "jaana" vain "aisankannattelija" siis sanoja, eli ei sanoista tekohin, vai????
+Lisää kommentti
24:1 "Jos joku ottaa vaimon ja nai hänet ja vaimo ei häntä enää miellytä, sentähden että mies on tavannut hänessä jotakin häpeällistä, ja hän kirjoittaa hänelle erokirjan ja antaa sen hänen käteensä ja lähettää hänet pois talostaan, >> Jakeen lisätiedot
24:2 ja jos nainen sitten, lähdettyään hänen talostaan, menee ja joutuu toisen miehen vaimoksi,
24:3 ja myöskin tämä toinen mies hylkii häntä ja kirjoittaa hänelle erokirjan ja antaa sen hänen käteensä ja lähettää hänet pois talostaan, tai jos tämä toinen mies, joka on ottanut hänet vaimokseen, kuolee,
24:4 älköön hänen ensimmäinen miehensä, joka lähetti hänet pois, ottako häntä uudestaan vaimokseen, sittenkuin tämä on tullut saastutetuksi, sillä se olisi kauhistus Herran edessä.
1
Ilmoita
Tuu tänne hesaan seikkailemaan vai mennäänkö vaikka risteilylle... Miukutmaukut@hotmail.com niin jatketaan suunnittelua...
Ilmoita
Mikäpäs siinä. Kyllä mulle passais. On muuten sitten mitä kuvata.
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Varohan vähän äläkä lähe joka torvelon matkaan.
Ilmoita
Eiköhän se joku pano lähibaarista löydy.
Ilmoita
Vastaanottokeskuksesta löytyy. Teillä Oulussahan tuo seksuaalinen kiusanteko on näköjään ihan trendinä. Onko seksi lyömäase vai sielujen kaunista yhtymistä rakastelun muodossa..
Ilmoita
Voi sinua naista...et osaa käsitellä asiaa ...olet aivan keskenkasvuinen ...et koskaan tule käsittelemään asioita oikein mikä olisi kauas kantavaa ja ennenkaikkea rakentavaa...
Ilmoita
Uusi
Mielestäni oikeutettu kosto, anna mennä vaan
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Etsin kostopanoa Oulusta

Etsin kostopanoa aviomieheni petturuuden vuoksi. Olen 40v 170cm hyvännäköinen nainen Oulusta. Sinä voit olla 22-35v, hyvännäköinen ja valmis kuvattavaksi (ei kasvoja) jotta voin lähettää miehelleni terveisiä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta