Yksinkertainen kysymys johon nolo...aukko ei kykene vastaamaan

Kreationistit ja muut kieroilevat ketkut tunnistaa siitä, että heille voi esittää jonkin hyvin yksinkertaisen kysymyksen, johon he eivät kykene rehellisesti suoraan vastaamaan, mutta johon kenelläkään rehellisellä keskustelijalla ei ole mitään vaikeuksia antaa yksinkertaista vastausta. Oli se vastaus sitten oikea tai väärä. On tärkeämpää olla rehellinen. Erehtyminen on inhimillistä. Virheet ja erehdykset ovat loistavat mahdollisuus oppia.

Tässä kysymykseni, johon nolo..aukko ei ole toistaiseksi kyennyt epärehellisenä keskustelijana vastaamaan vaikka olen antanut monta mahdollisuutta.

Q: Onko geneettinen informaatio informaatiota vai ei?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutku.mutku

      Aivan turhaa runkutat esille juttuja menneisyydestä jotka on takiasi stopannut; eivät muut ajan kanssa yhtään sen validimmaksia:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15510415/se-siita-quotargumentistaquot

      Jos on mussuttamista, tee se siellä missä asia on, tai edes siihen linkkaa, kuten minä juuri. Tyyli on vain epärehellistä melkein-kuin-lainauslouhintaa.

      P.s. Voit lopettaa myös aloitustesi Gish gallop maisen suoltamisen pelle, todellisuus ei niilläkään muutu.

      • N..A: "P.s. Voit lopettaa myös aloitustesi Gish gallop maisen suoltamisen pelle, todellisuus ei niilläkään muutu."

        No voi voi kun en ole gish gallopiin sortunut. Jälleen osoitus epärehelllisyydestäsi kun lapsellisesti yrität moista väittää. Sopii multinikki yrittää todistaa minulta yksikin tieteenvastainen väite. Ja me kaikki tiedämme että sinä et sitä kykene tekemään. Yksinkertaisesti siksi koska en sellaista ole esittänyt. Kun minun ei älyllisesti rehellisenä tarvitse.

        Ja vaikka kuinka yrität hämätä lapsellisella lässytykselläsi niin et kykene vastaamaan tähän yksinkertaiseen kysymykseen suoraan ja rehellisesti:

        Q: Onko geneettinen informaatio informaatiota vai ei?

        Eikö olekin niin turhauttavaa kannaltasi?

        Se on niin hämmentävää että noinkin yksinkertainen kysymys kykenee tekemään eron rehellisen ja epärehellisen keskustelijan välille. Vai mitä?

        Jokaisen kreationistin kohdalla löytyy vastaanvanlainen kysymys.

        Sen toisen multinikin kohdalla eli JC:n kohdalla kysymys kuului:

        Jos meillä on symmetrinen satunnaiskoe, jossa on N kappaletta symmetrisia tulosvaihtoehtoja, niin voiko olla tulokseksi sattuvaa tulosvaihtoehtoa, jonka sattumisen todennäköisyys olisi jotain muuta kuin 1/N?

        Tiedostatko nolo..aukko asemasi epärehellisenä keskustelijana, joka ei kykene vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen?

        Olet ehkä nähnyt elokuvan Blade Runner. Jos olet nähnyt, niin tiedät että ko. elokuvassa androidit tunnistettiin hyvin yksinkertaisten kysymysten perusteella ...


    • Mä oon se Jumala, oon vaan ottanut tällaisen hullun ihmisen muodon. Kysykää ihan mitä vaan vaikka Raamatusta, niin vastaan. Post scriptum: loin fundamentalistiuskovaiset alun perin Aatamin persereiän ympäryksestä.

    • tieteenharrastaja

      Kuten huomasit, hän kykeni - omalla omituisella tavallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe