Ja JeesuSTA uskovat voivat ilmoittautua täällä.
14:6 Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
14:7 Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet."
14:8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat."
Babylon oli Rooman - näin ollen myös Vatikaanin - salanimi Ilmestyskirjan kirjoittamisen aikoihin.
Tässä todisteet kirkon toimista:
ILTALEHTI:
" Paavin päämanaaja: Paholainen on työssä Vatikaanissa
11.03.2010 klo 11:15
Katolisen kirkon tuore pedofiliakohu on todiste paholaisen läsnäolosta Vatikaanissa, väittää Pyhän istuimen johtava manaaja."
MTV:
" Vain jäävuoren huippu: Saksan katolisen kirkon pedofiliaskandaali saattaa vielä paisua – tietoja manipuloitu.
JULKAISTU 26.09.2018
Tutkijoiden mukaan Saksan katolisen kirkon pedofiliaskandaali on vain jäävuoren huippu.
Julkistetun raportin mukaan papit käyttivät hyväkseen 70 vuoden aikana mahdollisesti jopa 4 000 lasta, mutta tapauksia voi olla enemmänkin."
YLE:
20.12.2018
" Lähes 700 pappia syytetään seksuaalisesta hyväksikäytöstä Yhdysvalloissa – lukumäärä on huomattavasti katolisen kirkon aiemmin ilmoittamaa suurempi
Syyttäjäviraston mukaan tapauksia ei ole tutkittu kirkon sisällä asianmukaisesti."
TS:
" Tutkija: Lestadiolaisten johto syyllistyi seksuaaliseen hyväksikäyttöön
Tutkimus tuotti tietoa 156:ta seksuaalisen väkivallan tekijästä. Uhrien määrä on moninkertainen, sillä enimmillään samalla tekijällä on kerrottu olleen toistakymmentä hyväksikäytön kohdetta. Teot ovat ajoittuneet useille vuosikymmenille ja tuoreimmat aivan lähivuosiin."
Tämä vain pieni näyte.
Se on ylöstempauksen aika - heräämisen ja tajuamisen aika siihen, että mitä paavalilainen kristinusko on saanut aikaiseksi ja miten se on tehty palvelemaan saatanaa. Kaiken kristinuskon tämän muodon pääkallopaikka on Vatikaani - luterilaisuudenkin äitikirkko.
Nyt alkaa Jeesuksen aika.
ULÖSTEMPAUS ALKANUT
57
62
Vastaukset 57
- saa.kaikki
Pedon kumartajia löytyy lahkolaisista lähtien. Heidät on saatu petettyä.
- kokopeto
Kaikkia teitä on petetty kristinuskolla lahkoon katsomatta, jos olette olleet mukana tappamassa Jumalaa ja käyttämässä okkultisia riittimenoja verenjuonnilla ja ruumiinsyönnillä (saatananpalvonta), ja toteuttaneet Paavalin oppia palvella Jumalaa vain mielellä, mutta synnin lakia ruumiillanne, koska hän kiittää Jeesusta Kristusta, että näin voi tehdä.
- älä.houri
Älä houri. Ilmestyskirja on sekavaa puppua, josta on yhtä monta tulkintaa kuin tulkitsijoita, samoin kuin Nostradamuksen ennusteista.
Suosittelen Seura-lehden horoskooppia. Ainakin takavuosina lehti väitti, että sen oli laatinut Ali Abu ibn Sina eli Avicenna. Kova nimi, mutta tuhannen vuotta vanhempi. - älä.houri
Ilmestyskirja on ennustanut myös lukuisia teekkarien tempauksia. Ei tarvitse, kuin sovittaa sanat mieluisasti.
- IljaJanitskin.mv
Teekkarit riehui päissään Otaniemessä ja tappoivat sen sankarivainajankin.
- PasiToivonen
Eikös se Soros tuonut matut Eurooppaan?
- tuotaihmettelin
Vielä huomautus tuosta opaskirjasta - oli mielenkiintoista huomata, että tuohon operaatioon ei kuulunut ollenkaan Portugali - sinne ei ohjattu pakolaisia. Miksiköhän?!
En ymmärrä, voisiko Suomi24 kieltää sinua kääntämästä uutisen suomeksi. Nythän sinun viimeinkin olisi mahdollista julkaista se suomeksi!
- teeitse
Käytä googlekääntäjää - kyllä sillä pärjää.
- reitti
tuotaihmettelin kirjoitti:
Vielä huomautus tuosta opaskirjasta - oli mielenkiintoista huomata, että tuohon operaatioon ei kuulunut ollenkaan Portugali - sinne ei ohjattu pakolaisia. Miksiköhän?!
Sky news w2e, handbook (käsikirja), löytynee.
- erillainenkylttyyri
tuotaihmettelin kirjoitti:
Portugalissa on jo hottentottia ennestäänkin.
Eikö se ole sana, joka on ylösnoussut tänne pilvipalveluun ja saanut vapauden, sananvapauden.
Sana on ollut haudattuna kirkon helmassa.- jasittentöihin
Ei ole, koska Sakarja jo tiesi VT:n aikana pilvipalvelun ja sen merkityksenkin.
5:1 Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.
5:2 Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän."
5:3 Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.
5:4 Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet.
6:12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin."
Haloo, Vesa, oletko paikalla?, kaivattaisiin nyt Sahalle Töihin, on ylöstempauksen aika ja varkaat, valheelliset ja riettaat on saatu. - kunnonprofeettoja
Ai pahus, jäi se pointti pois, että mistä tietää Sakarjan tarkoittaneen juuri pilvipalvelua ja näitä kirjakääröjä. Tämä johtuu siitä, että profeetta Hesekiel osasi kertoa, että se tehdään tietokoneella.
2:10 Ja hän levitti sen minun eteeni, ja katso: se oli kirjoitettu täyteen sisältä ja päältä. Ja siihen oli kirjoitettu itkuvirret ja huokaukset ja voi-huudot.
3:7 Mutta Israelin heimo ei tahdo sinua kuulla, koska he eivät tahdo minua kuulla. Sillä koko Israelin heimolla on kova otsa ja paatunut sydän.
3:8 Katso, minä teen sinun kasvosi yhtä koviksi kuin heidän kasvonsa ja sinun otsasi yhtä kovaksi kuin heidän otsansa.
3:9 Timantin kaltaiseksi, kiveä kovemmaksi minä teen sinun otsasi. Älä pelkää heitä äläkä arkaile heidän kasvojansa, sillä he ovat uppiniskainen suku."
3:10 Ja hän sanoi minulle: "Ihmislapsi, kaikki minun sanani, jotka minä sinulle puhun, ota sydämeesi ja kuule korvillasi
3:24 Mutta minuun tuli henki ja nosti minut jaloilleni, ja hän puhutteli minua ja sanoi minulle: "Mene, sulkeudu sisälle huoneeseesi.
3:25 Ja sinä, ihmislapsi! Katso, sinut pannaan köysiin ja sidotaan niillä, niin ettet voi mennä ulos heidän keskuuteensa.
4:1 "Ja sinä, ihmislapsi, ota itsellesi tiilikivi ja aseta se eteesi ja piirrä siihen kaupunki, Jerusalem.
4:2 Ja pane se piirityksiin, rakenna sitä vastaan saartovarusteet, luo sitä vastaan valli, aseta sitä vastaan sotaleirejä ja pane sitä vastaan yltympäri muurinmurtajia.
4:3 Ota sitten itsellesi rautainen leivinlevy ja aseta se rautamuuriksi itsesi ja kaupungin väliin ja suuntaa kasvosi kaupunkia kohti, niin että se tulee piirityksiin, ja piiritä sitä.
4:4 Ja sinä pane maata vasemmalle kyljellesi ja aseta sitä painamaan...
4:6 Ja kun olet saanut ne päättymään, on sinun pantava maata toistamiseen, oikealle kyljellesi,
4:7 Ja suuntaa kasvosi ja paljastettu käsivartesi piiritettyä Jerusalemia kohti ja ennusta sitä vastaan.
4:8 Ja katso, minä panen sinut köysiin, niin ettet voi kääntyä kyljeltä toiselle, kunnes olet saanut päättymään piirityspäiväsi.
Välillä saa syödäkin jotakin, ettei piiritystä tarvitse levyn edessä tehdä nälkäisenä. Näin siis kuvataan VT:ssä tuo kirjakäärön tekeminen, josta Sakarja kertoo, että se lentää ilmassa.
- CommandoHauis49cm
Ketkä ovat ylöstempaukseen päässeet?
" Missä nämä ystävälliset konservatiivit , aito kristityt ovat?
Kun miljoonittain ihmisten "kermaa" katoaa niin ikävä on suurta ja peräänkuuluttaa maailma:" Minne he ovat kadonneet?Kristuksen oma tyttäreni puhui eilen minulle että hän taitaa päästä ylöstempaukseen pian.Seurakuntaneuvosto puhui että kaikki merkit huutavat Jumalan ylöstempaukseen sopivaa aikaa Jumalan kertomiin merkkeihin sopien. Ja tänään hän istui autoonsa ajoi työpaikkailmoitus mukanaan työhaastatteluun ja työhaastattelijan huoneessa hänen seurassaan, tyttäreni vain katosi.Hänen vaatteensa jäivät huoneeseen. Tämä on se ylöstempaus, josta tyttäreni varoitteli että vaikeat ajat tulevat tosi vaikeiksi kun hyvää tekevät pelastetaan poisotolla.En usko ufon hakeneen tytärtäni vaan Jumalan ." Aloituksen otsikko kertoo mistä ylöstempauksesta on kysy. Minä en tunne muuta kun painonnoston ylöstempauksen.
- ajattelutasostakiinni
Hyvä olet ajattelemaan: temmattu siinä missä moni muukin.
- Patmoskaa
Mihin pistää maaomaisuus ja arvopaperit, voiko ne ottaa mukaan, vai jääkö ne saatanalle, se jää maan päälle hallitsemaan? Kaikki mitä olet hiellä ansainnut menee perkeleelle. Kaikki se tänne jää, muiden jaettavaksi., vaikka tempaus on harhaa, mitä sanoin se on varmaa.
- kylläglobaalihoitaa
Onpa sinulla yksisilmäinen näkemys, että mitä tempauksella tarkoitetaan. Ei perkele hallitse, se upotetaan kaivoon myllynkivi kaulassa tuhanneksi vuodeksi. Omaisuudesta ei tarvitse huolehtia - yksityistäminen globaalille maailmalle hoitaa sen puolestasi. Yksityisomaisuuden vainoaminen alkoi eilen - ihan hirveää, että omistusasunnosta saa asumistukea (liittyiköhän myös vuokraukseen) ja verotuksessa vähennyksen koroista, yllytettiin eilisissä uutissa kateuteen. Äkkiä pois ne mahdllisuudet, että saadaan joka sentti omiin tai kaverin taskuihin, ja sitä myöten vähenemään mahdollisuudet hankkia omistusasunto ja/tai vuokrata sitä.
- Patmoskaa
kylläglobaalihoitaa kirjoitti:
Onpa sinulla yksisilmäinen näkemys, että mitä tempauksella tarkoitetaan. Ei perkele hallitse, se upotetaan kaivoon myllynkivi kaulassa tuhanneksi vuodeksi. Omaisuudesta ei tarvitse huolehtia - yksityistäminen globaalille maailmalle hoitaa sen puolestasi. Yksityisomaisuuden vainoaminen alkoi eilen - ihan hirveää, että omistusasunnosta saa asumistukea (liittyiköhän myös vuokraukseen) ja verotuksessa vähennyksen koroista, yllytettiin eilisissä uutissa kateuteen. Äkkiä pois ne mahdllisuudet, että saadaan joka sentti omiin tai kaverin taskuihin, ja sitä myöten vähenemään mahdollisuudet hankkia omistusasunto ja/tai vuokrata sitä.
Monellako silmällä tempaus tapahtuu, ei perkele hallitse, se upotetaan, siis kristittyjen omaisuus on yhteistä, miksei sitten nyt jo?
Moni silmäistä uskontoa, ego katselee enimmäkseen alapään mielihyvä silmillä, siiloin voi puhua kokemuasiantuntian virestä kovalla rinta-äänellä. lausu .viini ja naiset. - hyväätästätulee
Minä en ole kristitty, vastustan tuota syntioppikristillisyyttä, ja tämä tempaus on minun oppini ja Jeesuksen opin mukaan. Onko ongelma lukemisen kanssa?
Tempaus tapahtuu molemmilla silmillä, mutta ennen kaikkea aivoilla, koska se liittyy ymmärryksen lisääntymiseen ja viisastumiseen.
Kristittyjen omaisuus ei ole koskaan ollut yhteistä - itsekkäämpiä ihmisiä saa kaukaa hakea. Johan itsekkyyden huipusta kertoo se, että koko elämä perustetaan Jumalan kuolemalle, että saisi kuoleman jälkeen ikioman taivastontin. Totta kai koko idea kaiken lisäksi on vielä läpinäkyvä huijaus - joka vielä korostaa tuota sokeaa ahneutta.
Oli erään toimittajan kirjoitus, vahinko, että en muista missä - oli niin hyvä! Hän kertoi isän usein kysyneen heiltä lapsena: jaetaanko kristillisesti vai jaetaanko tasan. Kertoi siitä, että mitä isä ajatteli kristillisestä ahneudesta.
Kyse minun logiikan mukaan ja Jeesuksen opetuksiin viitaten siitä, että pystyy elämään elämänsä vahingoittamatta itseä tai muita - ottakoon viiniä ja laulelkoon vaikka kera naisten tai miesten. Ei Jeesuskaan viiniä kaihtanut - väitti olevansa jopa jumari ja syömäri.
Mutta uskovaisten Jeesus onkin eri asia kuin minun konkreettinen opettaja-Jeesus, joka on tie taivasten valtakuntaan, joka on meissä ja meidän ympärillä ja paratiisiin - uskovaisten tie oli menossa suorinta tietä helvettiin, mutta paavi nakkasi oven kiinni.
Uskovaiset pitävät ehtoollisella jatkuvasti huolen, että Jeesus Herrana pysyy heille kuolleena, kuten Paavali asian osuvasti ilmaisee kun jakaa meille kaikille tiedoksi ehtoollisen asetussanat.
Ei ylöstemlasu ole alkanut koska se tapahtuu silmänräpäyksessä kun se tapahtuu 🤓
- 7y6t5r
No niinhän se tapahtuikin. Kommando kertoo tuossa että tytär temmattiin ja sinä jäit tänne.
😂 7y6t5r kirjoitti:
No niinhän se tapahtuikin. Kommando kertoo tuossa että tytär temmattiin ja sinä jäit tänne.
😂Etkös sinäkään päässyt mukaan 😂😂😂❓
- 7y6t5r
usko.vainen kirjoitti:
Mutta uskot silti tempaukseen 😉
Uskottavahan se on kun itse Kommando niin väittää.
😂😂😂😂😂😂 7y6t5r kirjoitti:
Uskottavahan se on kun itse Kommando niin väittää.
😂😂😂😂😂😂Hyvä, että uskot. Mutta tempaus ei todellakaan tapahtunut vielä koska Jeesus ei ole palannyt Ölymäelle😉 Ehdit vielä mukaan.
- 7y6t5r
usko.vainen kirjoitti:
Hyvä, että uskot. Mutta tempaus ei todellakaan tapahtunut vielä koska Jeesus ei ole palannyt Ölymäelle😉 Ehdit vielä mukaan.
Kyllä se nyt vaan tapahtui kun itse Kommando niin väittää.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 7y6t5r kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂Et kai jankuta ❓❓❓❓
- 7y6t5r
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 - Patmoskaa
usko.vainen kirjoitti:
Mutta uskot silti tempaukseen 😉
Miten turvata omaisuus? Kaikkia ei ede kykene juomaa ja syömään, jääkö omaisuu ilo linnuille ja haaskoille, jotka jää jäljelle, -näin sivilisaatio kehittyy.
Papit ei tunne agape rakkautta, Jeesuksen sisäistä tuntemusta, ne tarjoilee vain homorakkautta hengen tilalle. Patmoskaa kirjoitti:
Miten turvata omaisuus? Kaikkia ei ede kykene juomaa ja syömään, jääkö omaisuu ilo linnuille ja haaskoille, jotka jää jäljelle, -näin sivilisaatio kehittyy.
Papit ei tunne agape rakkautta, Jeesuksen sisäistä tuntemusta, ne tarjoilee vain homorakkautta hengen tilalle.Omaisuus on tarkoitettu tätä elämää varten🤓 Miksi sitä suret, missään tapauksesaa sinä et sitä mukanasi täältä vie.
- PatPatPat
usko.vainen kirjoitti:
Omaisuus on tarkoitettu tätä elämää varten🤓 Miksi sitä suret, missään tapauksesaa sinä et sitä mukanasi täältä vie.
Totta kai Patmoslainen suree omaisuuttaan.
Rahan rakastamiseenhan heidät siellä Patmoksessa koulutetaan ja alitajuisesti tietävät että raha on sentään todellisuutta. Puheet jostakin tempauksesta silkkaa paskaa. PatPatPat kirjoitti:
Totta kai Patmoslainen suree omaisuuttaan.
Rahan rakastamiseenhan heidät siellä Patmoksessa koulutetaan ja alitajuisesti tietävät että raha on sentään todellisuutta. Puheet jostakin tempauksesta silkkaa paskaa.Ei parmoslainen sure omaisuuttaan se on käyttöä varten 😉
- mihinkähänjoutui
Jäikö teiltä huomaamatta, että vaatteet jäi tuossa tempauksessa. Huolestuttavaa.
mihinkähänjoutui kirjoitti:
Jäikö teiltä huomaamatta, että vaatteet jäi tuossa tempauksessa. Huolestuttavaa.
Ei taivaaseeen mene edes hienoimmat merkkivaatteet. Siellä on omat vaatteet "talon" puolesta 😉
- 7y6t5r
usko.vainen kirjoitti:
Ei taivaaseeen mene edes hienoimmat merkkivaatteet. Siellä on omat vaatteet "talon" puolesta 😉
Eli myönnät että Kommandon tyttärestä jäivät jäljelle vain nuo vaatteet.
7y6t5r kirjoitti:
Eli myönnät että Kommandon tyttärestä jäivät jäljelle vain nuo vaatteet.
En minä mitään väitä, sinähän siinä väität 😂
- 7y6t5r
usko.vainen kirjoitti:
En minä mitään väitä, sinähän siinä väität 😂
En minä väitä vaan Kommando
- KTS------
usko.vainen kirjoitti:
Onko hän tällä palstalla 😳❓
On :
"Ketkä ovat ylöstempaukseen päässeet?
" Missä nämä ystävälliset konservatiivit , aito kristityt ovat?
Kun miljoonittain ihmisten "kermaa" katoaa niin ikävä on suurta ja peräänkuuluttaa maailma:" Minne he ovat kadonneet?Kristuksen oma tyttäreni puhui eilen minulle että hän taitaa päästä ylöstempaukseen pian.Seurakuntaneuvosto puhui että kaikki merkit huutavat Jumalan ylöstempaukseen sopivaa aikaa Jumalan kertomiin merkkeihin sopien. Ja tänään hän istui autoonsa ajoi työpaikkailmoitus mukanaan työhaastatteluun ja työhaastattelijan huoneessa hänen seurassaan, tyttäreni vain katosi.Hänen vaatteensa jäivät huoneeseen. Tämä on se ylöstempaus, josta tyttäreni varoitteli että vaikeat ajat tulevat tosi vaikeiksi kun hyvää tekevät pelastetaan poisotolla.En usko ufon hakeneen tytärtäni vaan Jumalan ."
- Kakkare
Onko taivaassa kiinalainen sotilaspuku, kaikilla samanlainen, kuka omistaa mallin saa valtavat patenttitulot? Ei näytä siltä että ihminen luopusi egostaan ja rahanhimostaan, -asia on päinvastoin. Ihmiset on enemmän taloutta varten, eikä päinvastoin. Esivalta on rahan asialla. Henki on systeemin sisällä , kuin pullossa ja korkki kiinni. Vapaa valinta, se on siinä, ja pallo jalassa, kuin täi tervassa, toista valintaa ei tule.
- mietimitämukaan
No osuitpa asian ytimeen - siinä tämä helvetti tuleekin taivaassa, jos olet tottunut juopottelemaan, käyttämään huumeita, pelaamaan rahalla tai vaikkapa syöpöttelemään hyvin - ei onnistu taivaassa, kun siellä ei ole rahaa, eikä aisteja joita voisi ja pystyisi käyttämään, vaikka mielikuvissa loihtisi minkä pillepurkin hyppysiinsä.
Siksipä sanotaan, että tällä maallisella vaelluksella kannataa koota vain niitä arvoja, jotka pystyy pakkaamaan matkalaukkuun, kun lähdön hetki tulee, niin välttää tuonpuoleisen helvetin. - Ehdollisviini.njamnjam
mietimitämukaan kirjoitti:
No osuitpa asian ytimeen - siinä tämä helvetti tuleekin taivaassa, jos olet tottunut juopottelemaan, käyttämään huumeita, pelaamaan rahalla tai vaikkapa syöpöttelemään hyvin - ei onnistu taivaassa, kun siellä ei ole rahaa, eikä aisteja joita voisi ja pystyisi käyttämään, vaikka mielikuvissa loihtisi minkä pillepurkin hyppysiinsä.
Siksipä sanotaan, että tällä maallisella vaelluksella kannataa koota vain niitä arvoja, jotka pystyy pakkaamaan matkalaukkuun, kun lähdön hetki tulee, niin välttää tuonpuoleisen helvetin.Taivaassa on siis jotain haamu haahuilua. Eiks se Jeesus luvannut omillensa viintä siellä valtakunnassa?
- aikakasvaa
Älä ole typerä, ei tietenkään luvannut ja miksi olisi luvannut. Hän ei ole edes puhut mistään tuon puoleisesta, hän puhui vain tän puoleisesta. Kartuta vähän tietoja, niin kanssasi on varmasti ihan kiva keskustella.
- Ehdollisviintä.njamnjam
aikakasvaa kirjoitti:
Älä ole typerä, ei tietenkään luvannut ja miksi olisi luvannut. Hän ei ole edes puhut mistään tuon puoleisesta, hän puhui vain tän puoleisesta. Kartuta vähän tietoja, niin kanssasi on varmasti ihan kiva keskustella.
Lupa se Jeesus sitä viintä raamatussa. Lue itte.
- Ehdollisviintä.Njamnjam
Ehdollisviintä.njamnjam kirjoitti:
Lupa se Jeesus sitä viintä raamatussa. Lue itte.
Siis lupas se Jeesus sitä viintä...! Sori kämmi.
- eikylläonnistu
Ihan totta vai, eikä ole minulle kertonut? Jopas jotakin, asia täytyy tarkistaa. Lupasiko hän todella sitten makuaistin ja vatsalaukunkin, johon se viini vielä menisi? Aika hankala toive täyttää....Taidat puhua puppua?!
Niin siis tää kohta on Matteus 26:29
"Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Onko tää sitten tää "Isän valtakunta" tässä vaiheessa taivaassa vai maan päällä. Se jää tulkinnanvaraiseksi.
- Thaimaassatarjollaon
Se on semmone valkone yöpaita kaikilla Thaimaassa ninku Jeesuksella.
- sanokaakaikkinyt
Kaikki saa valita ihan sellaisen vaateen siellä, kun haluaa päälleen panna. Lupaan sen. Älkää surko. Onko muita toiveita?
- 7y6t5r
sanokaakaikkinyt kirjoitti:
Kaikki saa valita ihan sellaisen vaateen siellä, kun haluaa päälleen panna. Lupaan sen. Älkää surko. Onko muita toiveita?
Saako valita hutsuvaatteetkin?
- tottakai
No miksi et saisi?! Totta kai - se on sitten eri asia, että haluatko todella, kun pääset perille. Ihmiset yleensä tykkäävät tyytyä aika vaatimattomaan ja neutraaliin. Ei ole erityisen kivaa herättää huomiota.
- paratiisitilassaollaan
tottakai kirjoitti:
No miksi et saisi?! Totta kai - se on sitten eri asia, että haluatko todella, kun pääset perille. Ihmiset yleensä tykkäävät tyytyä aika vaatimattomaan ja neutraaliin. Ei ole erityisen kivaa herättää huomiota.
Mielellään Aatamin asussa ja vähän Eevankin.
- 7Y6T5R
tottakai kirjoitti:
Ai Benny Hinn ei halua herättää huomiota??????????
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!
- 7y6t5r
No onkos nyt tempoiltu lisää tänään. Eilen meni tää Kommandon tytär savuna ilmaan. ...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901202
- 73962
- 39651
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?82618Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste144605- 35581
- 45552
Me (n & m)
Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T14549No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29544- 67536