Kirjastossa

Turhareissu

Olen ihmetellyt kun keravan kirjastossa ei valvota tai edes mainita lappusin että tulisi päivänlehtiä lukea yhtä kerrallaan , voisi kyllä henk.kuntakin joutessaan puuttua kun kaikilla ei ole kokopäivää aikaa odotella lehden vapautumista kun eräät haalivat ne itselleen , kaikilla ei käytöstapoja ole ja silloin tulisi ohjeistaa.

6

213

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otajalue

Mene siihen lukijan luo ja nappaa itselle haluamasi lehti ja sano "Voin kai ottaa kun et lue tätä" , ei se ole mitenkään epäkohtelias juttu.

• Hyä.ohje

Juuri noin. Valtaosa hamstraajista suostuu tuohon ilman muuta. Ei kannata ujostella.

• kalju-saa-olla-ei-tyhmä

Kirjaston Kahviossa sama tilanne muutamat panttaavat lehteä täyttävät pelikuponkeja,syövät ja likaavat lehdet ja silmälasit lehden päälle ja wessaan äheltämään paskaa ja kaiken kukkuraksi tiputtavat vielä puolet eväistään lattialle ritilöiden väliin.puhumattakaan ne puhelut siinä samalla.

• hölmöhän-se-on

Onhan siellä se vanha kirja haukka mikä panttaa lehden ja alkaa juttelemaan ihmisten kanssa .en tiedä onko hesarista tavutettua versiota on sitten niin hidas lukija ja tekee kaikkea muuta kun keskittyy lehteen ei kaljupäässä asiat pysy eikä riitä ymmärrys antaa lehti kiertoon muille

• hiki-uloste-haisee

Menis suihkuun

• olkaa-hiljaa

Eikö niitä myyjiä saa kuriin hirveellä äänellä kailottaa omia asioitaan menis se yksikin häirikkö takas pihtiputaalle kyllä on epämielyttävä asioida siellä nykyään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      49
      1135
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      16
      795
    3. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      63
      715
    4. 68
      712
    5. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      694
    6. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      668
    7. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      605
    8. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      575
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      9
      530
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      498
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      480
    12. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      462
    13. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      459
    14. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      453
    15. Pitäisikö seksille asettaa huvivero?

(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen
      Sinkut
      113
      424
    16. Olet pelottava ilme vakavana

Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
      Ikävä
      26
      417
    17. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      13
      400
    18. Kaduttaako kun jätit vastaamatta

Vai oliko tarkoitus satuttaa?
      Ikävä
      33
      398
    19. Kaikki pilattu

Paluuta normaaliin ei ole. Kiitos ja hyvästi.
      Ikävä
      30
      385
    20. Oot kyl liian vanha!

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      30
      372
    Aihe