Hei!
Olen menossa Töölön sairaalaan kirurgin Maija Kolehmainen arvioon rintojeni vuoksi.
Kuulin äsken todella paljon huonoa monelta ihmiseltä kyseisestä kirurgista. Nyt mietin mitä pystyn tekemään, pystynkö julkisella puolella vaihtaa kirurgia? Jos perun ajan, voiko uusi aika tulla tuurilla toiselle?
Ahdistaa! Olen tosi herkkä ihminen, en halua mennä tylytettäväksi ja väheksyttäväksi kun olen jo valmiiksi hauras ja epävarma! Enkä halua tämän Kolehmaisen veitsen alle!
Kaikki tieto ja kokemus kyseistä kirurgista olisi kullanarvoista!
KOKEMUKSIA KIRURGISTA MAIJA KOLEHMAINEN?
18
3834
Vastaukset
- Julkisella_yleistä
Itselläni ainakin on Kolehmaisesta vain myönteisiä kokemuksia. Oli asiallinen ja työnsä osaava.
Vaikka poliklinikka-aika on Kolehmaiselle, mahdollisen leikkauksen voi tehdä kuka tahansa plastiikkakirurgeista. Voi vaihtua hyvinkin lyhyellä varoitusajalla, vaikkapa leikkauspäivänä. - Ahdistunutjaepätoivoinen
Joo tiedän, ettei arvioija ole välttämättä se joka leikkaa, mutta silti. :(
- Molemmatrinnatuusiksi
Maija Kolehmainen on leikannut minut kahteen kertaan ja minulla on pelkkää positiivista sanottavaa hänestä. Hän on asiansa osaava ja taitava kirurgi. Asiallinen. Tai ainakin oli vuosina 2011 ja 2012 , kun minut leikattiin ja jälkiseurannassa kävin.
- Anonyymi
Ei mitään moittimista ja oikein empaattinen lääkäri. Ihmettelen, jos muuta väitetään
- Anonyymi
Hei ahdistunutjaepätoivoinen,
Miten kävi? Huomasin viestiketjun vasta nyt. Itselläni on voimakkaat negatiiviset kokemukset ko henkilöstä.- Anonyymi
Enpä ymmärrä miten sinulla voi olla niin huonot kokemukset. Olisitkohan mihinkään tyytyväinen. Minusta hänessä ei ole mitään moittimista havihmisenä oikein mukava ja helppo asioida
- Anonyymi
Minulla on Maija Kolehmaisesta pelkkää positiivista sanottavaa. Hyvin taitava ja asiallinen kirurgi.
- Anonyymi
Aloittaja kysyi kolme vuotta sitten tätä.Eiköhän hän ole käynyt jo jos on mennyt.Tuskin kolme vuotta on odottanut sun vastausta.
- Anonyymi
Itsellä positiivista sanottavaa Maijasta. Asiantunteva ja lämmin.
- Anonyymi
Maija saa olla turvallisella mielellä kirurgina. Ei tarvitse pelätä rintasyöpää kun ei ole rintojakaan.
- Anonyymi
Miten voi olla niin naivi että uskoo toisten puheisiin sillä näitä ns ” väärinkohdeltuja” on joka puolella haukkumassa, kun ovat saaneet ihan asiallista tietoa niin vääntävät sen usein oman mielensä mukaisesti.
Jos kaikkiin uskoo niin lopulta ei uskalla mitään.
Joten mene hänelle ja katsot itse tilanteen ilman mitään ennakkoluuloja jotka toiset niin mielellään aiheuttaa hauraille ihmisille. Äläkä pelkää sillä pelko tekee sinusta entistä hauraammaksi , joten ajattele että sinä päätät kun olet tavannut lääkärin ja teet ihan omat arviosi hänestä ilman että annat ennakkoluuloille tilaa .
Moni ihminen nauttii saadessaan peloitella herkkiä ihmisiä ,,joten pötkitä omaa itseluottamustasi ajattelemalla että olet ihan kelvollinen hakemaan apua lääkäriltä jolla on ollut paljon kokemuksia työstään.
Tsemppiä sinulle - Anonyymi
Vieläkö kyseinen kirurgi leikkaa? Google ei anna mitään tietoja kyseisestä henkilöstä. Mistä johtuu?
- Anonyymi
Kyllä on ihan aktiivinen toimija. Oma ajattelu kyllä monella tökkii! Miksi ei löydy mitään, ehkä siksi jos ei pidä yksityisvastaanottoa. Tämän luokan henkilöillä saattaa normityö joskus venyä ja kaikki eivät enää jatka päivää priveepuolella.
Minunkin kohdalla Maijan leikkaus kahdeksan tunnin sijasta venyi 12 tuntiin.!
- Anonyymi
Eikös se ole netti sääntöjen vastaista mainita lääkäreiden nimiä yleisellä keskustelupalstalla , oli hyvää tai huonoa sanottavaa.
Joku laskee sen mainokseksi, toiset taas eivät edes pidä siitä että heidän nimeä käytetään suomi24 . Pitäisi aina ajatella hiukan nenäänsä pidemmälle , ja mahdollisia seurauksia tälle ihmiselle jonka nimi mainitaan - Anonyymi
Minä olen tällä hetkellä Maijan potilas. Olen Puistosairaalassa ja toinen lääkäri lupasi sunnuntaina, että pääsen kotiin. Maija tuli minua katsomaan ja sanoi, että en pääse. No olihan se pettymys, kun on karmea koti-ikävä. Maija sanoi, että hän ei
kotiuta ketään ennenkuin on kotiutuskuntoinen. Eikö tämä kerro hänestä, että hän on hyvä ja vastuuntuntoinen kirurgi. Sitä paitsi hän on lisäksi vielä kivakin. Luottakaa Maijaan! Minulle tuli syöpäleikkauksen jälkeen komplikaaatioita, joten siksi olen täällä. Ensimmäinen leikkaava lääkäri oli erikoistunut syöpään, Hänkin taitava. Se on kyllä niin, että ne parhaimmat kirurgit ovat täällä Meilahden alueella. Tänne tulee oppiin ulkomailta lääkäreitä. Ei kannata Puskaradion kautta ottaa mitään tietoa, kun on luotettavia tahoja, joista saa faktaa tietoa. - Anonyymi
Maija Kolehmainen on yksi parhaista lääkäreistä joita tavannut. Huolehtivainen ja empaattinen.
- Anonyymi
Kyseinen lääkäri on parhaita, mitä olen tavannut varsin haastavan prosessini aikana. Jämäkkä, kyllä, mutta ei missään tapauksessa tyly. Lämmin ja empaattinen samaan aikaan. Kaiken lisäksi ihan maailman huippuja alueellaan.
- Anonyymi
Lisää kokemuksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549