Hammaslaminaatit

coys

Onko jollain hyviä kokemuksia hammaslaminaattien laittamisesta pääkaupunkiseudulla ja mitä maksoi?

4

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniithampaat

Minulle laitettiin ”Albinissa.” Hämeentie 7. 650€ kpl. Hienot on!! Päädyin tuonne, koska ystävä kävi ensin eikä minulla ollut edes suunnitelmia laittaa hampaita. Hän ilmestyi uusilla hampailla ja minun oli pakko saada myös. Eli en ole verrannut hintoja enkä muuta sellaista mutta uskoisin, että tuolla homma yleisesti ottaen sujuu. Suomalaisten hampaita kun katsoo niin nuorilla on kauniit hampaat mutta vanhemmilla on keltaisenruskeat ja usein pienet. Omiin ei kiinnitä huomiota, kun muilla on samanlaiset. En edes ollut tietoinen, että laminaatteja osataan tehdä ennen kuin näin tämän äsken mainitseman ystävän. Näistä on tietoa aika vähän lehdissäkin ja esteettistä hammashoitoa väheksytään ja pitäisi vaan paikkauttaa hampaita terveyskeskuksessa. Kauniit hampaat on kuitenkin tuonut paljon iloa ja itsetuntoa ja harmittaa vain, etten laittanut niitä aiemmin. Kestoakin luvattiin kunhan hoitaa eikä revi mitä laminaattihampailla.

• coys

Montako hammasta laminoitiin? Kuinka monta käyntiä vaati?

• Kauniithampaat

1 puudutuksessa hiottiin 6 hammasta ja muottien otto ja laitettiin väliaikaiset hampaat
      2. Laminaattien kiinnitys
      3. jälkitarkastus
      Piti odottaa muistaakseni noin viikon että sain lopulliset laminaatit. Puudutus toimi hyvin. Olin aika jännittynyt mutta ei ollut kauheaa. Suurin jännitys oli ehkä se että miltä lopputulos näyttäisi. Aluksi laminaatit tuntuivat paksuilta, niissä oli enemmän tavaraa kuin entisissä tynkähampaissani. Siihen tottui noin viikossa, enää ei tunnu miltään. On pitänyt oppia uusia tapoja ja nyt puhdistan ne hammaslangalla joka päivä. Aluksi oli rasittavaa mutta olen tottunut siihenkin.

• coys

Kiitos vastauksestasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1370
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      951
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      945
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      922
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      865
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      835
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      831
    Aihe