kuinkas onnistuisiko hiacen tai ransiitin "seinän" siirtämään sivuliukuoven tasalle taakse niin, että sitten saisi siihen kovan penkin ja rekisteröityä vaikka 1 5 pakettiautoksi??? Vaikuttaakos tuo veroihin jotenkin? Ja entä mitäs katsastusmies moiseen yleensä mahtaa sanoa?
hiace/ransiitti
4
820
Vastaukset
- tuulia
ittelläni on seinä siirretty pitkässä hiacessa liukuoven takapuolelle. alaosan laitoin pianosaranalla niin voi kuljettaa vielä jotain pitkääkin. penkkiä en edes viitsinyt yrittää laittaa kun se ei onnistu pienellä verolla.Muistaaksen "sikaosaston" tilavuus piti olla vähintään 3m3 suorakulmaisena laatkkona mitattuna.
jos ei ole kuorma-auto.Vaikuttaa veroihin roimasti ym ongelmat.
- XXX
Mulla on Ducato Maxi ja joskus on tullut harkittua. Auto rekisteröity k-autoksi.
Jos joku on tehnyt/teettänyt, mitähän maksais ja mitä vaatii viranomaispuolelta?
Nyt on 1 lapsi/vaimo ja toista ei kärsi tehdä, tai auto menee vaihtoon. - tuulia
XXX kirjoitti:
Mulla on Ducato Maxi ja joskus on tullut harkittua. Auto rekisteröity k-autoksi.
Jos joku on tehnyt/teettänyt, mitähän maksais ja mitä vaatii viranomaispuolelta?
Nyt on 1 lapsi/vaimo ja toista ei kärsi tehdä, tai auto menee vaihtoon.saa tietoa mitä saa tehdä. jos mahdollists niin ota sitä vanhempaa tarkastajaa kiinni hijasta niin ei mene arvailuksi ja kyselyksi.juipit ei tiedä vielä kaikkea ja tekee susta "risteilyohjuksen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 94542
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43486
- 47437