Edellisen ohjelman voit kuunnella tästä.
Aiheina mm.: Herran huone / "Jeesus liikuttui" / Uskosta / Juutalaiset ja roomalaiset / Jumalan kurituksesta / Rukouksesta / Esirukoilijan tehtävästä / Miksi Jumalan antoi Jeesuksen? / Abrahamin jälkeläiset / Mistä tulivat Kainin ja Abelin vaimot? / Kuinka pelastus ei voi tulla tekojen kautta, jos vaatimuksena on uskominen? Eikö uskominen ole teko?
https://www.patmosplus.fi/radio-ohjelmat/episodi?episode=13762
Turusen Pasi on tänään suorassa tmv:ssä
6
<50
Vastaukset
Rauhan tervehdys.
Kysykääpä koska Kuva Ja Sana lopettaa levittämästä menestysteologiaa esimerkiksi sellaisten kirjailijoiden kuten mm. Joel Osteen, Benny Hinn, Bill Johnson ja Joyce Meyer sekä tunnustaa että meni harhaan julkaistaessaan mm. Nokia Mission kirjallisuutta?
Siunauksin, MM.- maunolaistenmessiaat
Päätä nyt onko Pasi Turunen eksyttäjä. Vinkki. Siivoustalkoot edessä.
- 1234567---
maunolaistenmessiaat kirjoitti:
Päätä nyt onko Pasi Turunen eksyttäjä. Vinkki. Siivoustalkoot edessä.
Olen kuunnellut kuinka Pasi suhtautuu Jumalan antamaan sapattiin, kun on vastannut kuulijoille. No senhän arvannettekin.
- Shalom112
Nyt kyllä Mauno täytyy asettaa kysymys sinulle...kuuntelitko Pasin ohjelman?
Minun käsityskykyni on kaiketi rajallinen.mutta en nyt voisi missään nimessä sanoa kyseistä ohjelmaa epäraamatulliseksi.
Tiedän että Patmos julkaisee noita kirjoja mitä mainitsit...enkä itekkään tajua .minkä tähden.
Mutta...niinkuin tv 7..lähettää lustetta ja nisua.niinkuin tiedät.
Olen esim ihmetellyt kuinka cafe raamattu Leif Nummelan hieno haastattelu ohjelma jatkaa Ojareksen tallissa kun voisi mennä vaikka Alfa tv.talliin.
Nämä ovar merkillisiä asioita.mutrta tutkitaan kaikki ja pidetään se mikä hyvää on.
Sinä et varmaankaan arvostele Pasi Turusta vaan tuot julki tärkeän kysymyksen miksi Patmos tuottaa ja julkaisee menestysteologian julistajien kirjallisuutta..eksytystä.
Oletko kysynyt tästä probleemasta Leolta tai Pasilta.hehän käsittääkeni päättävät Kuvan ja Sanan tarjonnasta.
- PatmosKunRahaRatkaisee
Pasi Benny Hinnin tulkkina ja kirjallisen tuotannon suomentajana on pesunkestävä äärikarismaatikko. Kun Pasi vielä opettaa Kerran pelastettu, aina pelastettu -oppia, niin ei ihme, että kaikenlaiset harhaopit mellestävät Patmoksessa.
Ps. Ja Mauno suosittelee Pasia. Mitä se kertoo Maunosta... - Jopi48
Patmos blogi 2.11.2013 Leo Meller. "Joka tuntee minut ja talouskäsitykseni, tietää, että raha on minulle suuresti pyhä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425835Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343626Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html593503Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k5073033Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302215Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582080- 522022
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301687Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61371- 781333