Naurettavaa ,teennäistä kauhistelua

Oksettaameitä

Mitä joku hallituksen koolle kutsu muka auttaa!? Tuo porukka joka siellä istuu on syyllinen näihin rikoksiin! Siellä sitten "muka kauhistellaan tilannetta" naurettavaa!!!!! Pesevät vaan itseään puhtaaksi näin vaalien alla ja Sipilä lausunnollaan on jo osoittanut oman mielipiteensä. Sylkeminen suomalaisten kasvoille tulee jatkumaan, siinä mitään joukkokokousta tarvita!

10

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HölmölässäAsutaan

Tilanne vain pahenee ja raiskauksia tulee lisää, kun nämä rikolliset kulkevat tuolla vapaana. Sipilän kutsumalla hallituksella ei asiaa korjata.

• munatontatouhua

Eiköhän ne keskustelut ole jo käyty. Tekoja nyt pitäisi tulla. Ei tainnut kotouttamisesta sittenkään tulla mitään. Vaikka harva siihen kai uskoikaan.

• Sipilän paskahousuhallitus se ei uskalla tehdä mitään asialle kun naamari menee jos rupeaa puolistamaan suomessa naisia ja lapsia .

• Raukkis

Ei Sipilä oikein voi tehdä mitään kun sehän joutuisi tunnustamaan tehneensä ISON virheen kutsuessaan nämä raiskarit tänne.Sen on pakko teeskennellä että kaikki on hallinassa kun ei siinä ole miestä ottamaan vastuuta.

• SiinäMinunSanomani

En ymmärrä mitä pahaa on tunnustaa olevansa rasisti ja puolustaa turvallisuutta ? Minä esimerkiksi olen ollut ja olen jatkossakin rasisti, uskallan sen sanoa ääneen missä tahansa ja kelle tahansa.
      Minua myös pidetään rasistina koska vihaan terroristeja ja lasten raiskaajia joille minulla ei löydy muuta kuin kuula silmien väliin.

• Realistinenn

Itsekin olen ennemmin vaikkapa sitten rasisti kuin täysin todellisuudesta ulkona oleva maailmanhalaaja. Rasisti nimitys on oikeastaan nykyään suoraan verrannollinen täysjärkisyyteen.

• roletaari

Samat sanat! Olen ollut rasisti jo kauan ennen matutulvaa. Opiskelin naapurielämää romaniporukan kanssa 17 vuotta ja silloin minusta tuli rasisti. Rasismini ilmenee mm. siten, etten anna romanin etuilla kassajonossa. Invapaikalle pysäköineeltä kysäisen mihin unohtui invamerkki. Jne. Uhkauksia ja huuotoa. Antaa tulla.
        Vuoden olin kanssakäymisessä kahden kotoutuneen marokkolaisen kanssa. Rasismini vahvistui.
        Tiedätkö sinä kuka MINÄ OLEN? Oli yhdessä tilanteessa toisen lausahdus. Joo. Kyllä tiesin.
        Somali sieti minua melkein viikon.

Olen myös opastanut venäläisiä kassajonon käyttäytymisessä sekä kadunvarteen pysäköinnissä.

Miksi perkeleessä suurin osa kantaväestöä on täysiä lampaita?

Olen saanut osakseni mulkoilua kun, sopivassa asiayhteydessä olen ilmoittautunut rasistiksi ja kansalliseksi sosialistiksi koska kannatan kohtuullista, tietyille elämän- ja toiminnanaloille ulottuvaa, yhteiskunnallista ohjausta.
        Esimerkkeinä vaikkapa liikenneväylät.

• Ihmettelemmetätä

Ei voi käsittää kuinka suomalaiset antaa kusettaa itseään ja joidenkin sipilöiden sunmuiden terhojen sylkeä päälleen!!!? Esim Ranskassa olisi koko kansa jo kaduilla!

• heimekokoustetaan

Vähän niinkuin kutsuisi natsit koolle puolustamaan juutalaisia.

No katsotaan nyt mitä suomalaisvastaisia toimenpiteitä Sipilä saa tällä kertaa aikaiseksi. Huntupakko naisille tms?

• Tahtootietää

Mikä kauhistelu mahtaisi seurata jos raiskaukset olisi kohdistuneet muslimi naisiin ja lapsiin suomalaisten tekeminä? Siinä miettimistä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      2070
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      21
      1905
    3. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    4. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      35
      1499
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      212
      1438
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1329
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      27
      1128
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      90
      1076
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      916
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      857
    Aihe