Anna-Maja Henriksson ei halua helpottaa

vad.är.detta

ulkomaalaisten rikollisten karkoittamista, tämä kävi ilmi kyselyssä.

Tuollainen kanta on tällä erää todella kummallinen, kun alaikäisiin kohdistuneita seksuaalirikoksia tulee ilmi jatkuvasti, joissa syyllisiä ovat pakolaiset ja turvapaikanhakijat tai paikan jo saaneet.

50

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 228w

      Du har säkert en länk till artikeln där hon har sagt det?

      • bdhfhdhdhdh

        Verkkouutisissa taisi siitä olla joku kuvakaappaus eilen.


    • BengtB

      "Tuollainen kanta on tällä erää todella kummallinen, kun alaikäisiin kohdistuneita seksuaalirikoksia tulee ilmi jatkuvasti, joissa syyllisiä ovat pakolaiset ja turvapaikanhakijat tai paikan jo saaneet."


      Hyväksikäyttö yhdistää?

    • Lukiolaislikka

      Onneksi olkoon. RKP sai uuden kansanedustajan ajamaan suomenruotsalaisten asioita, kun Li Andersson ilmoitti olevansa ensisijaisesti suomenruotsalainen eikä suomalainen.

      • Suomenlainen

        Lukiolaislikka on pakkofenno. Pakkofennoilla on negatiivinen asenne kaikkea vähänkin ruotsin kieleen liittyviä asioita kohtaan. Mutta suomalaisilla on varsin positiivinen asenne ruotsalaisuutta kohtaan.


      • Suomenlainen kirjoitti:

        Lukiolaislikka on pakkofenno. Pakkofennoilla on negatiivinen asenne kaikkea vähänkin ruotsin kieleen liittyviä asioita kohtaan. Mutta suomalaisilla on varsin positiivinen asenne ruotsalaisuutta kohtaan.

        "Mutta suomalaisilla on varsin positiivinen asenne ruotsalaisuutta kohtaan. "

        Surut ovatkin ainoita oikeita suomalaisia, omasta mielestään :-)


      • paranemisia
        kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Mutta suomalaisilla on varsin positiivinen asenne ruotsalaisuutta kohtaan. "

        Surut ovatkin ainoita oikeita suomalaisia, omasta mielestään :-)

        Ja sitä pitää murehtia ja itkeä klo. 2.37 yöllä, muiden nukkuessa...


    • Lukiolaislikka

      Astrid Thors otti päiväunet eduskuntasalissakin. Toivottavasti SFP:n palkkiovirassa oon sohva toimistossa!!!!! Hän ei muuten kelvannut mihinkään lukuisista viroista mitä haki.

      • Tasa-arvovaras

        " Hän ei muuten kelvannut mihinkään lukuisista viroista mitä haki. "

        Joku tolkku maassa sitten.
        Millähän lahjakkuudella Biodee pääsi tasa-arvotontuksi?


    • ääliöylenkatsaja

      No eipä ihme ettei saanut virkoja ylimielinen,Suomalaisten pilkkaaminen,ylenkatsominen,kaikin puoli täys noita akka!

      • Ääliöinen

        Äläpä nyt pakkofenno ääliöylenkatso. Eihän pakkofennot ole suomalaisiakin.


    • Lukiolaislikka

      RKP:n palstalla ei voi kirjoittaa mitään puoluetta arvostelevaa. Puolue valvoo tarkasti ettei heidän kannattajat saa tietää miten puoue on hölmöillyt. Esimerkiksi kannattaa Natoa.

      • Kuulumaton

        Hölmöä Lukiolaislikalta tuoda omia mielipiteitään tälle sivustolle. Kukaan ei halua niitä lukea, kuulla tai nähdä.


      • -Hölmöä Lukiolaislikalta tuoda omia mielipiteitään tälle sivustolle. Kukaan ei halua niitä lukea, kuulla tai nähdä.

        Tåtta.
        Vain ehtaa Magmatietåa


    • kunhanlöpisen

      Mitenhän Astrid selittää asiaa? Sopimukselle ei kai tuolloin ollut vielä tarvetta, vai oliko?
      Nyt sopimusta Irakin kanssa ei saada ellei keksitä jotain vastineeksi, esim kauppapolitiikan saralla?

    • Serisu

      Anna-Maja Henriksson reins lentokentälle vastustamaan maahanmuuttajien palautuksia eli hän on yksi syyllisistä siihen, että maassa on paperittomia henkilöitä tekemässä rikoksia.

      Ruotsin kielellä ei pitäisi saada kotouttaa ketään, koska kukaan ei tule toimeen Suomessa, jossa 90% kansalaisista on suomenkielisiä!...ruotsinkielisiä vain 2,5% -4,5% riippuen gallup-tuloksesta.

      • österb

        Suomessa elää tuhansia ja tuhansia suomalaisia, jotka eivät käytä suomen kieltä ja pärjäävät tosi hyvin.
        Tro mej.


      • olet.oikeassa.österb
        österb kirjoitti:

        Suomessa elää tuhansia ja tuhansia suomalaisia, jotka eivät käytä suomen kieltä ja pärjäävät tosi hyvin.
        Tro mej.

        Kyllä, nimim. österb. Vantaan Hakunilassa olen nähnyt heitä useita.

        Todennäköisesti heidän jälkipolvet heittävät ruotsin pois erikoisasemastaan viimeistään tuossa 2050 jälkeisillä vaalikausilla. Heillä kun ei ole mitään reittiä mitään luontevaa sidosta ko. kieleen.


      • Anonyymi
        österb kirjoitti:

        Suomessa elää tuhansia ja tuhansia suomalaisia, jotka eivät käytä suomen kieltä ja pärjäävät tosi hyvin.
        Tro mej.

        Onko ne mukamas suomalaisia. Eivät ole


    • AitosuomalainenSoturi

      Ykslysti mulle mitä toiset ulkolaiset ajattelee toisista ulkolaisista.

    • Lukiolaislikka

      A-M toivotti Österbottenille tervetulleksi kaikki kielestä riippumatta.
      Pietarsaaresta on kuulemma mamut häipyneet lähes kokonaan. A-M:n kotikaupunki on aiemminkin tunnettu sisäänlämpiäväisyydestään ja nurkkapatriotismista. RKP on vahva myös Vaasassa. Myös sinne on vaikea saada työvoimaa. Miehet työllistyisivät teollisuuteen, mutta naiset eivät sinne halua.
      Terveydenhuollossa ja palvelualoilla Österbottenilla vaaditaan ruotsin osaamista.
      Kymmeneen vuoteen ei suomenkielisissä kouluissa ole opiskeltu ruotsia.

      • terveisiä-

        Puoli vuotta olet tätä samaa jankuttanut, ei me uskota vieläkään.
        Voit jatkaa edelleen, tsemppiä.


      • Heikkoliitos

        Suomi sijoittui ensimmäiseksi 23. tammikuuta julkaistussa The Good Country Index -mittauksessa. Tutkimuksen mukaan Suomi tuottaa kokoonsa suhteutettuna eniten hyvää ihmiskunnalle ja kuormittaa maailmaa kaikista valtioista vähiten.
        Vaikuttaa todella siltä, etteivät pakkofennot ole suomalaisia. Mikä liittäisi Lukiolaislikan suomalaisuuteen?


      • Lukiolaislikka
        Heikkoliitos kirjoitti:

        Suomi sijoittui ensimmäiseksi 23. tammikuuta julkaistussa The Good Country Index -mittauksessa. Tutkimuksen mukaan Suomi tuottaa kokoonsa suhteutettuna eniten hyvää ihmiskunnalle ja kuormittaa maailmaa kaikista valtioista vähiten.
        Vaikuttaa todella siltä, etteivät pakkofennot ole suomalaisia. Mikä liittäisi Lukiolaislikan suomalaisuuteen?

        Tutkimus tulokset Suomen onnellisuudesta ja menestyksestä paranivat heti, kun RKP:n 40 vuotta pitkä hallitustaival katkesi. Kannattaa äänestää vaikka Hjalliksen liikettä. Onnellisuus kasvaa ilman RKP:tä.


      • Johtopäätös

        Väärä johtopäätös Lukiolaislikka. Tulos parani entisestään, koska ruotsin pakollisuuden lopettaminen ei ole enää uhka Suomen tulevaisuudelle. Asia on hoidettu pois poliittiselta näyttämöltä kokonaisuudessaan. Samoin kieliriitojen uhka on nollassa, koska pakkofennot on käytännössä naurettu ulos poliittisista kuvioista. Yksi tai kaksi toivotonta tapausta yrittää vielä nettipalstoille osoittaa olevansa elossa.


      • Johtopäätös kirjoitti:

        Väärä johtopäätös Lukiolaislikka. Tulos parani entisestään, koska ruotsin pakollisuuden lopettaminen ei ole enää uhka Suomen tulevaisuudelle. Asia on hoidettu pois poliittiselta näyttämöltä kokonaisuudessaan. Samoin kieliriitojen uhka on nollassa, koska pakkofennot on käytännössä naurettu ulos poliittisista kuvioista. Yksi tai kaksi toivotonta tapausta yrittää vielä nettipalstoille osoittaa olevansa elossa.

        Ruotsin pakollisuuden uhka kadonnut lopullisesti? Onko Persut lopullisesti luopuneet pakkoruotsin lopettamisesta? Persut saattaa nousta taas hallituspuolueeksi, koska SDP ja Vihreät sakkaavat ennen vaaleja.
        Kokoomus ei lähde SDP:n kanssa hallitukseen, kuin pakosta.
        Kielikysymys on siis vahvasti esillä hallitusneuvotteluissa.


      • lollia
        Finlandssvenskar kirjoitti:

        Ruotsin pakollisuuden uhka kadonnut lopullisesti? Onko Persut lopullisesti luopuneet pakkoruotsin lopettamisesta? Persut saattaa nousta taas hallituspuolueeksi, koska SDP ja Vihreät sakkaavat ennen vaaleja.
        Kokoomus ei lähde SDP:n kanssa hallitukseen, kuin pakosta.
        Kielikysymys on siis vahvasti esillä hallitusneuvotteluissa.

        Kukaan ei kielestä mainitse sanaakaan, voi sua kuinka epätoivoiseksi olet mennyt.


      • Riitti_kiitos
        lollia kirjoitti:

        Kukaan ei kielestä mainitse sanaakaan, voi sua kuinka epätoivoiseksi olet mennyt.

        Totta, kukaan ei puhu kieliasioista enää mitään. Tulevan hallituksen agendassa tuskin on pakkoruotsi.


    • savobooo

      pakkpruotsi nousee vaaliteemaksi, kiitos perussuomalaosten! nioriso haluaa siitä eroon ja osoittaa sen joka vuosi yo kirjoituksissa;)

      • tuskinpa44

        Milloin pakkoruotsi nousee persujen vaaliteemaksi? Puhuuko Halla-aho koko ajan pakkoruotsista? Tuskinpa.


    • rannalta

      Lehdessä (Pohjal.) 27.1. 2019 eli toissapäivänä A-M Henriksson kertoo mm. et jo nykylaki mahdollistaa törkeään rikokseen syyllistyneen karkoituksen, ja oikeusministerinä ollessaan hän allekirjoitti monia karkoitusmääräyksiä.

      • Ymmärrystä

        Nimim. "rannalta" otti totuuden esille. Lainsäädännön mukaan voidaan rettelöitä tehnyt mamu karkottaa Suomesta. Tämän ymmärtävät kaikki suomalaiset. Pakkofennot eivät tietenkään ymmärrä.


    • utannykänen

      haglund, tuo kävelevä vitsi, epäsi nykäseltä kunnianosoituksen. tyypollistä rkp kateutta meitä suomalaisia kohtaan!

      • sjdjjhffhdhshs

        Rkp ei ole suomalainen puolue.


      • sjdjjhffhdhshs kirjoitti:

        Rkp ei ole suomalainen puolue.

        RUOTSALAINEN_KANSAN_puolue


    • kolahtaa

      Tyypillistä poliitikon toimintaa, koska haluaa siltä suunnalta puolueelle ääniä. Tosin voi kolahtaa omaan nilkkaan.

    • savobooop

      utan nykänen, se muistetaan!

    • Wikipediahijacker

      Sais karkottaa näitä kotimaisiakin rikollisia samalla, vai mitä OlliTa? Ensin tietenkin tervattaisiin ja höyhennettäisiin. Pirunsaari ainakin noin nimenä kuulostais aika sopivalta paikalta.

    • Persut äänestivät Vaasan päivystyksen puolesta. RKP on nyt palvelun velkaa.

    • Anonyymi

      Eikö olis aika tehdä huumetestejä eduskunnassa tulos saattais olla yllätys.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe