Moi!
Olen ajatellut lopettaa pillereiden syönnin ainakin joksikin aikaa. Kysyisin, että millaisia oireita tuosta voi seurata?
Ja entä, kun/jos aloitan taas pillereiden syönnin uudelleen, aloitanko taas samalla tavalla kuin silloin kun ekaa kertaa pillerit sain vai miten?
Toivottavasti joku ymmärsi.
Asiallisia kommentteja kiitos!
Olen ajatellut lopettaa pillereiden syönnin ainakin joksikin aikaa. Kysyisin, että millaisia oireita tuosta voi seurata?
Ja entä, kun/jos aloitan taas pillereiden syönnin uudelleen, aloitanko taas samalla tavalla kuin silloin kun ekaa kertaa pillerit sain vai miten?
Toivottavasti joku ymmärsi.
Asiallisia kommentteja kiitos!
Vastaukset 3
Vanhimmat
Moi!
Itse söin ensin pillereitä, sitten käytin rengasta. Nyt ei ole ollut mitään hormonaalista ehkäisyä kuukauteen.
Hankala sanoa yleisesti, tuleeko mitään oireita. Mulla lähinnä pissattaa enemmän, oiskohan niin että nestettä poistuu...? Joillakin laskee paino jos pillerit ovat aiheuttaneet painonnousua mutta tämäkin on yksilöllistä. Jos pillereissä on ollut ihoa hoitava vaikutus niin iho saattaa reagoida. Mun iho on ainaki vielä ennallaan. Jos pillereistä on tullut joitain sivuvaikutuksia niin ne häipyvät yleensä ajan kanssa. Mulla esim. särki päätä (Yasmin-pilleri oli pahin!) mutta nyt ei ole särkenyt juuri ollenkaan. Ihanaa!
Niin, ja oman hormoonitoiminnan käynnistymiseen saattaa mennä aikaa. Menkat voi tulla ensin myöhässä mutta heti ei kannata panikoida. Saa nähdä, miten mulle käy...
Niin, ja pillerit aloitetaan käsittääkseni samoin kuin eka kerralla.
lopetin tässä vajaa 3 viikkoa sitte... ja menkkoja ei ole vielä kuulunut mutta odotellaan... olo on semmoinen kevyt ! Ja se että mua on ruvennu itkettään joka asia aivan helevetisti...oon tosi herkällä tuulella . Päätä on jonku verran särkeny. Finnejä on tullu jonku verran . Karkki on ruvennu maistumaan... Mutta neste on todellakin poistunut/poistumassa joka on mukavinta... Mutta kyllä se tästä ajan kans tasaantuu :) . Minä olen syönyt 10v. Minulet - pillereitä.