Jos henkilö saapuu maahan. Ilmoittautuu ja hakee turvapaikkaa niin mitä hänelle tapahtuu ja milloin?
Turvapaikanhakijan aikataulu?
4
83
Vastaukset
- 22324224f
hän saa uusimmat ja parhaat esim helsingistä tai vaikkapa espoosta
hinta n 300 000 euroa
sitten maksetaan kaikki kulut, n 50 000 euroa vuodessa
ja me maksamme - Selkeeprosessi
Noin alle tunnissa pyritään luovuttamaan kelagold luottokortti, että taikaseinästä saisi rahaa ulos. Noin 3-4 tuntia saapumista tutustuminen paikallisiin päiväkoteihin, jonka jälkeen haetaan pussikaljaa lähikaupasta ja ladataan iPhoneen sovellus jolla löytää parhaat menomesta iltaa varten... tällä välin kämppä on tietysti hankittu alle, jonne sinne voi illan aikana naarata paikallista saalista... Tonnikeijua ja siiderivalasta paikallisilta markkinoilta...
Kiitos vastauksesta. Ihan kohtuullista. Kelagoldista ja iPhonesta olen kuullut.
Mutta mitä on Tonnikeijua ja Siiderivalas, selvyyden vuoksi, kuva ois kiva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032828Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111762- 1201700
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471564Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641282Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911052
- 571044
- 48956
- 62879