Jos henkilö saapuu maahan. Ilmoittautuu ja hakee turvapaikkaa niin mitä hänelle tapahtuu ja milloin?
Turvapaikanhakijan aikataulu?
4
<50
Vastaukset
- 22324224f
hän saa uusimmat ja parhaat esim helsingistä tai vaikkapa espoosta
hinta n 300 000 euroa
sitten maksetaan kaikki kulut, n 50 000 euroa vuodessa
ja me maksamme - Selkeeprosessi
Noin alle tunnissa pyritään luovuttamaan kelagold luottokortti, että taikaseinästä saisi rahaa ulos. Noin 3-4 tuntia saapumista tutustuminen paikallisiin päiväkoteihin, jonka jälkeen haetaan pussikaljaa lähikaupasta ja ladataan iPhoneen sovellus jolla löytää parhaat menomesta iltaa varten... tällä välin kämppä on tietysti hankittu alle, jonne sinne voi illan aikana naarata paikallista saalista... Tonnikeijua ja siiderivalasta paikallisilta markkinoilta...
Kiitos vastauksesta. Ihan kohtuullista. Kelagoldista ja iPhonesta olen kuullut.
Mutta mitä on Tonnikeijua ja Siiderivalas, selvyyden vuoksi, kuva ois kiva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253913Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362709- 662626
- 1582438
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562325Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512278Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362257- 351842
- 491830
- 1291500