Trafi kusettaa

Juueijuu

Tänään posti toi ajoneuvoverolipun muistutuksen 30€!!! Ja auto käyttökiellossa!!!Olen aina maksanut verot saadun laskun mukaisesti mikä oli 31.12.18 314,18€ niin jostain ovat nyt kekanneet 30€lisää... Ei muuten mutta kun en omaa selvännäkijän taitoja että kuinka paljon laskun päälle laitettava extraa... Onkohan muilla vastaavia kokemuksia?

11

1415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyrpåaivot

      Mulkku valtio osaa kusettaa köyhää autoilijaa, vain uusille autoille tuollaiset maksu tositteet!

    • älämaksa

      Ei kannata maksaa. Tuo verolippu on väärennös. Joku naapuri tai kaveri vaan kusettaa sua.
      Trafia ei ole enää olemassakaan.

    • tutki-tuo

      Jep Ei tule enään Trafin nimellä yhtään laskua vaan TrafiCom nimellä. Tarkista omaauto palvelusta onko tuo 30€ todella maksussa? Muistaa pitää, että Trafin maksut pitää maksaa eräpäivään mennessä ja jos eräpäivä pyhä niin ennen sitä maksettava aina lukee muuten tiedoissa. Maksu on oltava perillä maksupäivään mennessä.

    • ajokunnossa

      Tarkasta tekstiviestillä nro 16400 onko autosi käyttökiellossa ?

    • verorahojenpolttoa

      Kuinkahan paljon rahaa onpoltettu eikä paskasivut toimi ede ollenkaan. Kannattaisi maksaa vaikka tonni rahaa jollekin amis-nörtille että laittais nettisivut kuntoon. Jos olet autoa ostemassa olisi kiva nähdä edes onko verot maksettu.

      • Anonyymi

        Älkää ikinä kirjautuko minnekään muualle kuin omaan pankkiinne pankkitunnuksilla. Hankkikaa mobiilivarmenne. Se on helppo tapa pienentää riskiä, että pankkitunnukset päätyvät huijaussivustolle


    • Anonyymi

      Se tapa tahallinen pion porukkaa.

    • Anonyymi

      Mulla on lähes aina nämä Trafi maksut?? Sekaisin ne tuloon koska vain vaik on maksanut tai maksaa käyttöön otto ei onnistu Oon lähtenyt vain kerran kauppa reissulla käytät kyttäs vei ulosotos veronpal. 1300€ .ROISTOT TÄMÄ ON SUOMEN VALTIO TERRORIA EDUSKUNNAN PÄÄTÖKSIL. NÄMÄ LÄITOKSET.

    • Anonyymi

      TERRORIA mulla on monta kertaa käyttöösi ei toimi ja joku maksumaksamatta senkään ei toimi .

    • Anonyymi

      ON Trafi laittoi käyttökieltoon auton 2vuotta oli sitten palautti syytä sanomatta 50huomautusta ja laskua läh.trafi,eduskunta,ministerit,EU, viimeksi timoharakka,10kpl SDP ja RKP vääryys ministerille 2018-2023
      Trafi monta kertaa laittanut perintään,+korkoja,kuluja
      Laskuja tuli ennen paperilla kuinka sattuu 3-5kpl vaik auto oli käytös 2-7vrk.
      YHTÄÄN KORVAUSTA EI TULLUT
      TÄMÄ TERRORI KETJUN OSA.

      • Anonyymi

        Kirjoitustaidostasi päätellen on mahdollista , että sähläät itse laskujesi kanssa .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe