https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0c2bd6dd-c8c2-4c97-abac-8ed0dd098901
"Näky lumivyöryn jälkeen Tirolissa. EPA / AOP
Kurier-lehti kirjoitti torstaina, että yhä useammat itävaltalaispoliitikot vaativat rangaistusta niille laskettelijoille, jotka menevät kiellettyihin rinteisiin piittaamatta ilmoitetusta lumivyöryvaarasta. Rinteisiin kadonneiden laskettelijoiden etsinnät ovat nimittäin hengenvaarallisia myös pelastajille."
Mikä on se voima joka panee ihmisen urheilemaan kielletylle alueelle lumivyöryn uhalla ja henkensäkaupalla, samoin kuin vie ihmisen heikoille jäille , hukkumisen uhallakin!
Onko se jännityksen puute elämässä, vaiko puhdasta hulluutta, henkilökohtaisesti kallistuisin tuohon jälkimmäiseen vaihtoehtoon! Jäällekin mennään naskalit kaulassa, tietäen jotta jäät voivat pettää, eikö olisi viisaampaa reippailla rannalla ja katsella sieltäkäsin jäätikkö ja rantamaisemia ?
Late Lapista.
SUKSET JALKAAN JA JÄNNITYSTÄ HAKEMAAN
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493