Tyttövihamielinen Suomi

vanhempi_täti-ihminen

Tunnustettakoon etten ole itsekään teinityttöjen suurin ihannoija. Olen vuosien varrella ärsyyntynyt monet kerrat kun olen bussissa tai pysäkillä joutunut kuuntelemaan jotain räkäistä kikatusta joka pahimmillaan on kuulostanut suorastaan vähämieliseltä. Tai siltä että aineissa ollaan. Mutta minkäs sille sitten mahtaa että naisolioilla on korkeampi ääni kuin miehenpuolilla, ja minulle kolahtaa paremmin matala ääni, ja kaikki kimittävä, kiljuva, vinkuva, räkättävä, hihittävä yms. riipii sisikuntia.

Mutta olen kyllästynyt siihenkin että vuosien ajan on myös jauhettu poikien huonosta koulumenestyksestä, ja aika usein on suorastaan syyllistetty naiset tästä, nuorista vanhoihin. On mukamas väärin että koulu suosii tyttöjä. Onkohan se ihan niinkään? Olisiko sittenkin niin että tytöt kasvatetaan kotona vastuullisemmiksi? Vai onko se niin että pojilla kun riittää sitten jossain vaiheessa sitä testosteronia, niin se tekee niin viiripäiseksi ettei paljon jaksa koulut kiinnostaa?

Viimeaikojen lapsenraiskauskeskustelussa on jo miltei odottanut että törmäisi miesten taholta näkemykseen että se on niille pikkuhutsuille ihan oikein. Tällainen näkemys vaikuttaa minusta varsin irvokkaalta tämän uutisen valossa:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ainakin-yksi-oulun-seksuaalirikossarjan-tyttouhreista-huumattiin-tiedottoman-tilaan-ennen-tekoa/7242376?fbclid=IwAR2HJgurv4WkUvq4alsSgnpYTM4a9S8o78aQNnFnPSzw02JvYLinNTs7NA8#gs.2pkoXfRy


Miksi "pikkuhuora" pitäisi huumata jos hän ihan vapaaehtoisesti on itseään ulkkismiehille tyrkyttämässä? Entä kuinkakohan moni esim. 14-vuotias tyttönen ihan tosiaan yhdelle pojalle somessa kirjoitellessaan on jo valmistautunut olemaan osallinen joukkopanossa?

Oulun poliisilaitoksen tutkinnassa on yhteensä yhdeksän alaikäisiin kohdistunutta seksuaalirikosepäilyä. Uhreja on kahdeksan, kaikki alle 15-vuotiaita suomalaisia tyttöjä. Rikoksesta epäiltyjä kaikkiaan 14.

Eli raiskaajia on ollut enemmän kuin raiskattuja. Siinähän sitä onkin joka teinitytön toivelahja, päästä kokonaisen turvisjoukon työstettäväksi. Mutta tuskinpa ollut ajatuksena yhdelläkään joka jonkun retaleen kanssa on naiviuksissaan tekemisissä ollut.

Miettiä tietysti voi että olisiko keski-ikäisten, siis ikäkollegoideni, naisten hinku haalia tänne ulkomaalaisia nuoria miehiä jonkinlainen kieroutunut nuoriin naisiin kohdistuva vihanilmaus. Vai luulivatko leikittäjätantat että ulkkismiehet tyytyvät vanhaan rööriin, eivätkä hakeudu nuorempaan seuraan? Entä teenkö väärin kun itsekin syyllistän naisia siitä että naisia, oikeammin: LAPSIA, nyt rääkätään? Suvakkivitsausta on löytynyt myös miessukupuolen taholta. Ja kun minä käytän sanaa "suvakki", en tarkoita mitään ihmisrakasta hönttiä, vaan sellaista fanaatikkoa joka ei lopeta toimintaansa ennen kuin koko Suomi on saatu sekaisin. Ja miksi? Ehkäpä siksi että kun itse oli lapsi, joutui koulukiusauksen kohteeksi ja se pitää nyt kostaa kaikille muille suomalaisille ikään katsomatta?

Villi teoria...?

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Somerotar

      Olet todella paneutunut tapaukseen.
      Todellakin tuntuu ällöttävältä, että keski-ikäiset näyttelijätantat kertovat omista too.me-tapauksistaan, kun itse ovat antautuneet kunniahimoissaan elokuvien seksikohtauksiin tai itse tarjonneet hihittely seksilähentelyä itse hyötyäkseen urallaan, mutta vaikenevat tyystin, kun todella jotain ulkopuolisille, nyt näille raiskatuille lapsille Oulussa tapahtuu. Aku Louhimiehen vaino Lontooseen saakka on tuntunut kohtuuttomalta. Tämä pehmo feministihän on kääntänyt Tuntemattoman sotilaankin pehmeäksi vaahtokarkiksi siihen kuulumattomien romanssikohtauksien kautta. Odotan, että joku silmäätekevä kulttuurihahmo, herra Popolon lisäksi ottaa tähän Oulu-skandaaliin kantaa.

    • Somerotar

      Miksi minun viestini poistetaan aina.

    • kuriakuneiole

      Minä en ole ikinä törmännyt huonosti käyttäytyviin tyttöihin vaan räkiviin jätkiin ja alkaa oksettamaan jos joku räkii pysäkillä niin että pisarat roiskuu. Tytöt ovat siistejä kun teini jätkillä saattaa olla haisevat likaiset vaatteet. Murkkuikäisen jätkän äänenmurroksessa olevaa kovaa ääntä ja naurua on kamala kuunnella kun joku mylvii koko ajan, tärykalvot meinaa puhjeta. Kakaralaumasta bussissa metelöivät, kiusaavat eniten pojat nykyään olen huomannut.

    • Vähän liian villi teoria mielestäni. Eiköhän VHM riitä koston kohteeksi. Tytöille tuskin halutaan pahaa, mutta "hyväntahtoisen" sinnikkyyden ja lyhytnäköisen yksinkertaisuuden yhdistelmä vain tuottaa surkeita tuloksia.

    • Järkeävaiei

      Vastaus on punavihreä sinisilmäisyys.
      Tällä roskasakilla joka haalii mielellään maan täyteen elättejä on utopia että "ei he raiskaa, vaan suomalainen raiskaa ja jos joku ulkomaalainen raiskaa se on heille oikeutettua kun suomalainenkin raiskaa"

      Kyseinen porukka on samaa joka haluaa suomen täyteen susia välittämättä seurauksista. "ei suomalainen susi syö lapsia, ei se tapa karjaa, koiria se saa tappaa jos ne ovat metsästyskoiria" yms ja heitä ei kiinnosta vaikka tämä maailmanlaajuisesti yleinen koiraeläin tappaisi maailmanlaajuisesti uhanalaisen metsäpeuran sukupuuttoon koska se on riistaeläin. Jos riistaeläin lisääntyisi se lisäisi metsästystä ja näinollen se sotisi suden suojelijan ideologiaa vastaan.
      Samallahan Luke pimittää susien perinnöllisyys tietoja koska on yleisesti tiedossa että suurinosa suomen susista on risteymiä koiran kanssa ja jos se tulisi julki tietäisi se koko suomen susikannan hävittämistä geenipuhtauden takia.

      Eli tiedetään ongelma. He tietävät myös maahanmuuton ongelman mutta asiassa ei periaatteessakaan voi antaa periksi koska se olisi voitto maahanmuuttoa vastustaville muunmuassa persut yms niin siksi suvakkiyhteisö päästäisi tänne vaikka valtiontalouden romahtamisenkin uhalla jokaikisen halukkaan koska se on silloin voitto heidän ideologialleen vaikka järjelle ei.

      • gfdhdhgfdgfd

        Höpö höpö typerys. Eivät ole samaa porukkaa.

        Ennen oli miehet rautaa, nyt paskahousut metsästäjät pelkäävät suden varjoakin.

        Metsästäjien ahneus syynä susivihaan. Täälläkin eli 7 kpl kaikessa rauhassa kaukana asutuksesta. Pakko teidän vitun vajakkien oli ajaa ne asutuksen lähelle ja lahdata kaikki. Onneksi tekijät jäivät kiinni, ja kova tuomio. Ikävä kyllä en itse ole onnistunut tuota uljasta eläintä vielä näkemään. Toivottavasti joku kollega pistää sut kännipäissään kylmäksi metsästysonnettomuudessa. Onneksi niitä välillä tapahtuu. :D :D :D

        Juu. Olen äärioikeistolainen.


      • Niinoletulkona
        gfdhdhgfdgfd kirjoitti:

        Höpö höpö typerys. Eivät ole samaa porukkaa.

        Ennen oli miehet rautaa, nyt paskahousut metsästäjät pelkäävät suden varjoakin.

        Metsästäjien ahneus syynä susivihaan. Täälläkin eli 7 kpl kaikessa rauhassa kaukana asutuksesta. Pakko teidän vitun vajakkien oli ajaa ne asutuksen lähelle ja lahdata kaikki. Onneksi tekijät jäivät kiinni, ja kova tuomio. Ikävä kyllä en itse ole onnistunut tuota uljasta eläintä vielä näkemään. Toivottavasti joku kollega pistää sut kännipäissään kylmäksi metsästysonnettomuudessa. Onneksi niitä välillä tapahtuu. :D :D :D

        Juu. Olen äärioikeistolainen.

        Kommenttisi sävystä näkee jo sen että:
        a. et tiedä metsästyksestä kiihkopäissäsi sitäkään vähää
        b. Keskustan viherhörhöt eivät susia tule näkemäänkään koska eivät käy luonnossa ja sinne pelkureiden keskelle ei susia päästetä koska ne on yleisön (teidän) painostuksesta heti tapettava jos ylittävät suurkaupungin rajan.
        c. Äärioikeistolaisilla ei ole noin typerää suhtautumista luontoon koska tunnetusti konservatiivit ovat luonnonläheisempää porukkaa ja punavihreät taas luonnosta erkaantunutta väkeä.


    • Miksi setämies leikkii tätiä?

      • flowersreally

      • "Miksi setämies leikkii tätiä?"

        Minun silmääni pisti kommentti "Vai luulivatko leikittäjätantat että ulkkismiehet tyytyvät vanhaan rööriin, eivätkä hakeudu nuorempaan seuraan?"

        Tuon kohdan jälkeen sai unohtaa kirjoittajan olevan nainen.


      • Häntaisosutajaupota
        3.14 kirjoitti:

        "Miksi setämies leikkii tätiä?"

        Minun silmääni pisti kommentti "Vai luulivatko leikittäjätantat että ulkkismiehet tyytyvät vanhaan rööriin, eivätkä hakeudu nuorempaan seuraan?"

        Tuon kohdan jälkeen sai unohtaa kirjoittajan olevan nainen.

        Kiusallisen asian ulkoistaminen ottaen itse aiheeseen kantaa onkin nimenomaan se että alkaa kehittelemään mietintäketjuja "hmmm onkohan aloittaja sittenkään nainen? Kyllä hän on mies" Ja tätä ketjua kun käydään palstalle tyypillisten vastaväittäjäsuvakkien kesken muutamia ehkä joku kymmenen kommenttia onkin helppo vetää lopullinen johtopäätös että ap.n teksti oli senverran osuvasti kirjoitettu että se vaati erilliset keskustelujakaumat jossa koko keskustelu yritetään unohtaa tai heittää sivuraiteille.

        Paras keinohan itselle kiusallisen aiheen käsittelyssä on alkaa epäilemään tai syyllistämään aloittajaa toivoen juurikin edelläkirjoitettua että aiheesta ei jatkettaisi yhtään enempää.


      • Häntaisosutajaupota kirjoitti:

        Kiusallisen asian ulkoistaminen ottaen itse aiheeseen kantaa onkin nimenomaan se että alkaa kehittelemään mietintäketjuja "hmmm onkohan aloittaja sittenkään nainen? Kyllä hän on mies" Ja tätä ketjua kun käydään palstalle tyypillisten vastaväittäjäsuvakkien kesken muutamia ehkä joku kymmenen kommenttia onkin helppo vetää lopullinen johtopäätös että ap.n teksti oli senverran osuvasti kirjoitettu että se vaati erilliset keskustelujakaumat jossa koko keskustelu yritetään unohtaa tai heittää sivuraiteille.

        Paras keinohan itselle kiusallisen aiheen käsittelyssä on alkaa epäilemään tai syyllistämään aloittajaa toivoen juurikin edelläkirjoitettua että aiheesta ei jatkettaisi yhtään enempää.

        Aloitus olisi ookoo jos ätmi olisi tehnyt sen omalla nikillään.


      • 3.14 kirjoitti:

        "Miksi setämies leikkii tätiä?"

        Minun silmääni pisti kommentti "Vai luulivatko leikittäjätantat että ulkkismiehet tyytyvät vanhaan rööriin, eivätkä hakeudu nuorempaan seuraan?"

        Tuon kohdan jälkeen sai unohtaa kirjoittajan olevan nainen.

        Jep, työstämiset ja röörit eivät luo naisellista vaikutelmaa. Tietysti on mahdollista, että kyseessä on miesmäisiä ilmaisuja käyttävä nainen, mutta noin 100*todennäköisemmin tärinä esiintyvä setä. :DD


    • Mietin.vaan

      Murrosikä on siitä hassu juttu, että moni tekee silloin todella tyhmiä päätöksiä, sukupuoleen katsomatta. Monia poikia ei pätkääkään kiinnosta oma tulevaisuus eikä siten opiskelukaan, ja tyttöjä taas kiinnostaa kiirehtiä aikuiseksi naiseksi.

    • pinnallisuutensa.vuoksi

      Tyttöt ansaitsevat sortonsa

      • älä.naurata

        Ja pojatko sitten ovat herkkiä ja syvälläsiä?


    • Expihtarikurppa

      Miksi sinä Harmaaritari et kirjoita omalla nikilläsi, vaan tekeydyt keski-ikäiseksi naiseksi? Onko Harmaaritari jo niin tylsä ja kulunut saman levyn pyörittäjä, että kaikki hyppivät sen kirjoitukset lukematta yli?

      • ajatelen.samoin

        Harmis ei ole yksin. On meitä muitakin samoin ajattelevia


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe