Mielenkiintoista nähdä...

Tämä koko luterilaisuuskeskustelu on muuttumassa pelkäksi keskusteluksi maahanmuutosta ja varsinkin äskettäiset tapahtumat Oulussa näyttävät saaneen Persujen joutilaat aktivoitumaan. Ymmärrän kyllä aiheen tärkeyden, mutta ehkä ihan koko ajan EI tarvitsisi tuottaa aiheesta uusia avauksia?

Vai, onko tosiaankin niin, että esim. jokainen sisäministerin lausunto kuuluu nimenomaan tänne?

22

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta, vaalikiimaa persuilla.

      • Sitä ihmettelen, että moderaattorit eivät tunnu haluavan tehdä asialle mitään...


      • Kysyjäx
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Sitä ihmettelen, että moderaattorit eivät tunnu haluavan tehdä asialle mitään...

        Kiva kun nyt uskallat kirjoittaa rekatulla nikilläsi.


      • Kysyjäx kirjoitti:

        Kiva kun nyt uskallat kirjoittaa rekatulla nikilläsi.

        Milläs muilla nikeillä olen kirjoittanut?

        Sinä sen sijaan näemmä otit toisen henkilön nikin?


      • sinut.tunnetaan
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Milläs muilla nikeillä olen kirjoittanut?

        Sinä sen sijaan näemmä otit toisen henkilön nikin?

        Sinä olet Kysyjäx vaikka poistattaisitkin taas tämän kommenttini.


    • hgfgh
    • pata.kattilaa.soimaa

      "...tapahtumat Oulussa näyttävät saaneen Persujen joutilaat aktivoitumaan."

      InhottavaRealisti, niin kauan kun mainitset jonkun puolueen nimen, pyörität samaa tahkoa.

      • Niin... Mikähän puolue se on nostanut kannatustaan tämän tapahtuman siivellä?

        Onko se sama puolue kenties julkisesti kertonut olevansa se AINOA puolue, joka näitä asioita oikein hoitaa?


    • >> tapahtumat Oulussa näyttävät saaneen Persujen joutilaat aktivoitumaan <<

      Ennen jokainen ketju sai omat homovastaiset kommenttinsa, mutta nyt on uusi ääni kellossa. Jokainen ketju saa nykyään omat persumaiset, maahanmuuttovastaiset kommenttinsa.

      ps varmaankin sen vuoksi, että osa persujen kannattajista pelkää, ettei kaikki vielä tiedä, että maahanmuutto on meidän isoin ongelma. Ehkä jopa ainoa.

      • Niin, tälläkin palstalla taitaa toimia osa ihan PS:n poliittikan asiapoikina.


      • ainoa-ongelma

        Eikö se sitten ole isoin ja ainoa ongelma?
        Pelkästään ilmaston saastuminen Jos otetaan mamu suomeen asumaan niin sen hiilijalanjälki?
        (ympäristö asioista siis turha puhua ennenkuin puhuttu miten vähennetään mamujen määrää suomessa?)
        Turha vähentää suomalaisten tekemiä rikoksia jos otetaan muualta lisää tänne rikollisia..
        Siis aina ja kaikki asiat johtaa maahanmuutoon?
        Jos suomen työikäiset ei riitä? Taas puhutaan maahanmuutosta?


      • ainoa-ongelma kirjoitti:

        Eikö se sitten ole isoin ja ainoa ongelma?
        Pelkästään ilmaston saastuminen Jos otetaan mamu suomeen asumaan niin sen hiilijalanjälki?
        (ympäristö asioista siis turha puhua ennenkuin puhuttu miten vähennetään mamujen määrää suomessa?)
        Turha vähentää suomalaisten tekemiä rikoksia jos otetaan muualta lisää tänne rikollisia..
        Siis aina ja kaikki asiat johtaa maahanmuutoon?
        Jos suomen työikäiset ei riitä? Taas puhutaan maahanmuutosta?

        Suomalaisten enemmistö ei näe asiaa laillasi. Siksi jankuttamisesi tuntuu lähinnä typerältä ja maaniselta.


      • ainoa-ongelma kirjoitti:

        Eikö se sitten ole isoin ja ainoa ongelma?
        Pelkästään ilmaston saastuminen Jos otetaan mamu suomeen asumaan niin sen hiilijalanjälki?
        (ympäristö asioista siis turha puhua ennenkuin puhuttu miten vähennetään mamujen määrää suomessa?)
        Turha vähentää suomalaisten tekemiä rikoksia jos otetaan muualta lisää tänne rikollisia..
        Siis aina ja kaikki asiat johtaa maahanmuutoon?
        Jos suomen työikäiset ei riitä? Taas puhutaan maahanmuutosta?

        Tässä talossa asuu mm. algerialaisia miehiäkin, jotka puhuvat arabiaa. Eivät he erotu muista talon asukkaista sen enempää. En minäkään viitsi heitä soimata, maahanmuuttajia,


    • suomipelko

      Oulun poliisijohtajan arvio on, että tapauksia tulee vielä lisää! Pelottavaa!

      • Niinkö?

        Ajatteles, jos kohu laantuu: Persujen kannatus romahtaa?


      • kkkkkkkjhgf
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Niinkö?

        Ajatteles, jos kohu laantuu: Persujen kannatus romahtaa?

        Sanoppa joku euroopan maa jossa "kohu" on laantunut
        Miksi suomi olisi poikkeus

        "Kovilla otteilla alkaa Benyaminin mukaan olla kiire. Pian on kesä, ja kaupunki täyttyy kevyesti pukeutuneista naisista. Samoja katuja tallaavat tuhannet muualta tulleet nuoret miehet, jotka eivät ole nähneet paljasta naisen ihoa kuin ehkä internetissä."
        https://www.kymenlaakso.fi/maakunnan-uutisia/1300-Kairosta Kouvolaan kotoutunut Ashraf Benyamin pelkää ensi kesää


      • kkkkkkkjhgf kirjoitti:

        Sanoppa joku euroopan maa jossa "kohu" on laantunut
        Miksi suomi olisi poikkeus

        "Kovilla otteilla alkaa Benyaminin mukaan olla kiire. Pian on kesä, ja kaupunki täyttyy kevyesti pukeutuneista naisista. Samoja katuja tallaavat tuhannet muualta tulleet nuoret miehet, jotka eivät ole nähneet paljasta naisen ihoa kuin ehkä internetissä."
        https://www.kymenlaakso.fi/maakunnan-uutisia/1300-Kairosta Kouvolaan kotoutunut Ashraf Benyamin pelkää ensi kesää

        Onhan niitä kesiä tässä ollut jo iso liuta. Vähäpukeisia ihmisiä.


      • kkkkkkkjhgf kirjoitti:

        Sanoppa joku euroopan maa jossa "kohu" on laantunut
        Miksi suomi olisi poikkeus

        "Kovilla otteilla alkaa Benyaminin mukaan olla kiire. Pian on kesä, ja kaupunki täyttyy kevyesti pukeutuneista naisista. Samoja katuja tallaavat tuhannet muualta tulleet nuoret miehet, jotka eivät ole nähneet paljasta naisen ihoa kuin ehkä internetissä."
        https://www.kymenlaakso.fi/maakunnan-uutisia/1300-Kairosta Kouvolaan kotoutunut Ashraf Benyamin pelkää ensi kesää

        Niinkö arvelet?


    • persuteihoida

      Joskin Persujen kyky hoitaa maahanmuuttoasioita on kyseenalainen. Viime vaaleissa tuli jytky maahanmuuttoteemalla miten vihervasurit ovat luomassa Ruotsin mallia. Tilanne täällä pohjolassa oli varsin rauhallinen, aivan kuin lintukodossa. Sitten Persut meni hallitukseen laittamaan rajat kiinni. Ja mitä tapahtui. Ennen näkemätön virta turvapaikanhakijoita eikä mitään kriittisiä komentteja persuleiristä. Mamutettiin oikein homona. Ja samalla kusetettiin kansaa niin paljon kuin vain voi.

      Joten on erittäin kyseenlaista antaa tämän saman porukan luulotella itselleen, että he hoitavat homman. Eivät aivan varmasti hoida eikä yksikään raiskaus tai mikään muukaan vähene vaikka he saisivat tuplajytkyn.

      • Persut on tyypillinen populisti puolue. Oppositiossa on hyvä huutaa, mutta kun asioita on oikeasti hoidettava, siitä ei sitten oikein mitään tulekaan.


    • esim.AlexanderStubb

      Persuille täytyy antaa mahdollisuus sen vuoksi, koska ihmiset käy kusettajiin laittamassa vähän vauhtia, jossei ne touhut lopu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe