Kokoomus tuhoaa lapsemme ja lasten lapsemme

KylmäJaKovaHallitus

Jo lukiossa pitäisi pärjätä ja saada huipputodistus, jotta voisi päästä jatko-opintoihin yliopistoon. Pitää kuulemma ottaa preppausyritykset mukaan koulutyöhön. Sinnekin pitää saada yritykset mellastamaan. Minne tämä hallitus on hävittänyt kaiken inhimillisyyden neljässä vuodessa?

Kokoomuksen opetusministeri Grahn-Laasonen haluaa, että yliopistoihin mennään pelkän todistuksen turvin ja pääsykokeet syrjäytetään. Vain tyhmät lukutoukat, joilla ei ole älyllistä soveltamista pääsevät jatkoon.

Lapsemme eivät voi hyvin. Kokoomus tuhoaa kaiken.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lukiolaisilta-hatahuuto-jaksamisen-puolesta-heitetaanko-lukiolaisille-pelastusrengas-vai-jatetaanko-heidat-yksin/7159922

9

202

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppulastenteko

Olen samaa mieltä. Vielä kiljutaan kurkku suorana lastentekotalkoisiin ja avataan innolla rajoja, Mykkänen olisi lisäämässä pakolaiskiintiötä jopa 14 000 per vuosi ! Näitäkin pitäisi auttaa suoraan paikan päälle niin ihan varmasti sodat saataisiin loppumaan. Mutta ei. Tämä maa ei ole enää turvallinen millään mittarilla. Lapsille se on kaikkein kovin ja armottomin.
      Vain perussuomalaiset vielä välittää suomalaisista.

• Pietarin.sergei

Venäläiset mamut - ja sossu maksaa.

• suomeatuhotaannyt

Hallituksesta on saatava ulos kokoomus, keskusta ja SDP, siinä puolueet, jotka vanhastaan on tuhonneet Suomea. Joten jos arvostat kotimaatasi, äänestät perussuomalaisia hallitukseen asti ! Ihan ehdoton EI haittamaahanmuutolle.

• KeravanAlfa

Perussuomalaisissa on se hyvä puoli, että niiden kannattajat istuu pubissa vaalipäivänä ja natkuttaa leukojaan taas seuraavat neljä vuotta.

Ennen äänestin aina persuja. Vaihdoin puoluekantaa, kun tajusin että persujen kannattajat kouhkaa niistä persuista, mutta vaaliuurnilla niistä ei käy yksikään. Jos ihmistä ei kiinnosta edes sen vertaa huolehtia omista asioista, että käyttäisi edes sen häviävän pienen mahdollisuuden vaikuttaa ja raahautuisi vaaliuurnalle kerran neljään vuoteen niin eipä sellaisen ryhmän tarvitse minunkaan ääntäni saada. Istukoot siellä pubissa taas seuraavat neljä vuotta ja valittakoot, miten huonosti asiat taas on.

• Lenin.setä.neuvoo

Pioneerijärjestö tekee ensiarvoisen tärkeää työtä nuorisomme parissa....tirsk,tirsk…..

• Saha.soi

Enemmän Hartikaisen Teukan kaltaisia suoraselkäisiä, moraaliltaan nuhteettomia miehiä eduskuntaan. Ehkäpä presidentiksikin. Yrittäjyys kunniaan ja kilometrilaskut kohdilleen.

• 666jjj7

Vihreät pelastaa nuorei, ilmainen hassis jakelu, ja päälle 800 euroan/kk, ja ei mitään helvetin työvelvoitteita.

• Lapsemme

Tänään oli uutisissa järkyttävää juttua koululaisten mielenterveydestä. Kokomuksen kylmä ja kova maailma sairastuttaa.

• Pannuhuoneessa.kohisee

Onneksi laittoivat Matti Putkosen eilen tenttiin telkkarissa. Kyllä se niin on, että tulevaisuus on kivihiilessä ja turpeenpoltossa. Hyvä Matti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1501
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      25
      1103
    3. 82
      982
    4. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      806
    5. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      69
      774
    6. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      36
      760
    7. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      47
      722
    8. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      90
      713
    9. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      13
      700
    10. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      695
    11. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      681
    12. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      115
      656
    13. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      605
    14. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      591
    15. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      582
    16. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      560
    17. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      39
      522
    18. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      513
    19. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      18
      512
    20. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      41