Poikasystävälläni suhde mieheen

petettynainen123

Olen 19-vuotias hyvännäköinen nainen ja päät kääntyvät perässäni. Olen ollut parisuhteessa mieheni kanssa noin 3 vuotta ja olemme olleet umpirakastuneita. Tulin eilen kesken päivän luennoltani kotiin, koska se oli peruttu luennoitsijan sairastumisen vuoksi. Löysin mieheni yllättäen sängystämme toisen minulle tuntemattoman miehen kanssa. Mitä olen tehnyt väärin? Mieheni yritti selitellä asiaa sanomalla, että halusi vain kokeilla. Panenko suhteen poikki vai annanko vielä toisen mahdollisuuden?

32

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • My2cents

Hänen olisi pitänyt kysyä lupa sinulta mutta tietenkin reaktosi varmasti pelotti häntä. Kysymys kuuluukin, oliko kokemus hänelle miellyttävä vai ei; haluaako hän jatkossakin sänkyyn miehen kanssa vai eikö se sittenkään ollutkaan hänen juttu.

Sinuna keskustelisin hänen kanssaan ja jos hän vilpittömästi tahtoo yhä olla kanssasi ja rakastaa sinua, antaisin toisen mahdollisuuden.

• järkikäteen

Jätä hyvä ihminen jos alkaa esiintyä tällaista touhua.!

• tapansakullakin

SE kokeilu ei vain pääty tähän vaan JATKUU
        KYYSESSÄ ON PETTÄMINEN

• Ruskeesilmä

Ei jatkoon, normi heteron ei tee mieli "kokeilla", yök🤮

• marys

hyi helvetti! Ei jatkoon

• Vanhatäti

En suosittele jatkamaan suhdetta, jollet välttämättä halua, voi tulla pettymys suurempana tulevaisuudessa. Terveisin mummeli

• SänkyPyhä

Panet poikki! Parisuhdesänkyyn ei muita tuoda.

Onko kiva nukkua ja naida söngyssä, missä miehesi kuljettaa muitakin panokavereita?

Jotain rajaa pettämiselläkin.

• kannattaajatella

Niin, jos tällaista touhua? Kannattaa muistaa hiv ym riskit. Kerronpa tässä joitakin vuosia sitten olen tamperelaisessa tunnetussa vakipaikka kuppilassa olusilla, kun nuori nainen kysyi mielipidettäni. Poikakaverin äiti rynkkasi pojan aina tyhjäksi ja sexistä ei tullut mitään. Aina siirtyi ja siirtyi.. Totesin tähän selvästi unohda koko touhu, koska jos poika ei pääse äidistään eroon, niin on täysin mahdotonta seurustella .

• Voisit vain hyväksyä rakastettusi bi-puoli. Voitte elää vaikka kolmestaan yhdessä jos se on rakkauden hinta.
      Tai sitten lähdet. Vika ei ole kenessäkään.

• täälläonniinsekoboltseja

Olikohan aloituksen olennainen pointti: olen hyvännäköinen, kun se täytyi kertoa.

• olethanhyvännäköinen

Bii-poikkis vaihtoon vaan.

• tääonaika

Naurettava/naurattava kirjoitus.

• Mielikuvitusta

Voisit kirjoittaa kirjan, noista fantasioistasi.
      Suomi24 on jo liian täynnä tämmöistä roskaa.
      EI JATKOON... 0/5.

• herätkää

kylläpäs on teilläkin murheet, 10 vuodenpäästä tulee maailmanloppu ilmastonmuutoksen takia ja te täällä vouhotatte tälläisistä asioista...

• uronen

Buahhahhaaa juipula onnii homo!! ota uronen tilalle heti.

• Ajattelisit

Poikaystäväsi puolesta toivon, että hänet päätyisit jättämään. On se kumma, kun ei nykyään osata mitään itse miettiä vaan tullaan tuntemattomana ja hyvännäköisenä naisena Suomi24 kysymään ohjeita. Lieneekö tässä myös osasyy poikaystäväsi kokeiluun...

• Normi

Poikaystäväsi on sairas, etsi terve tilalle.

• ihmisenpoikanen

Onko poikasystäväsi poikasystävällinen?

• kysy.vaikka.siltsulta

Ainahan rupareikä pimperon voittaa.

• rewqsa

Elämässä pitää kokeilla kaikenlaista paitsi omaa mummoa tai kansantanssia sanoo vanha kansa .

• Somevaletta

Vaikuttaa jonkun keskenkasvuisen tekemältä feikkijutulta! Se enää puuttui, että olisi aloittanut, että olen hyvännäköinen blondi..

Pientä rajaa!

• ssflhdpi

Kulta pieni, poikaystäväsi on bi-seksuaalinen. Reagoi asiaan ihan samalla tavalla mitä reagoisit jos olisit löytänyt pojun vieraan tytyn kainalosta. Oma eksä aviopuoliso oli myös biseksuaalinen mies.
      Niin suosittelen vaihtamaan heteromieheen, hoitavat hommat tyylikkäämmin.

• M35w

No hei kirjoittaja on 19 -vuotias. Ei taida olla tarpeeksi hyvän näköinen kun noin kävi :DD

• Siiri95

Mä niin toivoisin että mun poikaystävä olis kanssa bi. Mä niin haluaisin kokeilla seksiä kahden bi-miehen kanssa.

• niskatnurinNAKS

Vaihda se kunnon arabialaiseen matuun ja nopeasti. Saat tuntea kunnolla kuinka pää kääntyy.

• YmMummo

Minä taas olen keskihyvän näköinen, ja minun onkelmani ovat keskinkertaisia. Puoliksi päitä kääntäviä jne.

• jl65

Oiskohan "hyvännäköisyydellä" merkitystä asiassa. Jospa poikaystävä on väsynyt kun olet niin "hyvännäköinen" ja keräät katseita jos suhde miehen kanssa onkin tasapuolisempi eikä miestä tarvi ainakaan kauneuden takia nostaa jalustalle. Kuullostaa ettette ole toisianne varten luodut.

• poikki

poikki vaan

• epäilijä

Joo hulluhan tää maailma on kaikkea pitää kokeilla päätä itse mihin lähdet mukaan.

• Etmäolenkinihana

"Olen 19-vuotias hyvännäköinen nainen ja päät kääntyvät perässäni."

Nimenomaan, ja olen niin haluttava, että kuka tahansa kundi panisi minua heti. Voi kyynel taas...

• Aloittaja123

Tämä nyt oli täyttä höpö höpöä koko aloitus eli menitte halpaan.

• Tsemiisulle

No ei varmasti ollut täyttä höpöhöpöä. Uskon täysin, että olet todella kaunis ja päät kääntyvät, kun menet ohi. Vähän itsetuntoa hei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      537
      1768
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      863
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      697
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      66
      613
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe